[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - pompa z 10mm na 11mm
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - pompa z 10mm na 11mm
W PL jeździ kilka zetorów które mają pompę ori 10mm przerobioną na 11mm. Wiecie coś na ten temat? jak się robi taką modyfikację, ile kosztuje ?
Może nasi forumowi "czysciciele" nastawników by się za to mogli zabrać ?
Po weekendzie dzwonie do speca z nadarzyna. dowiem się co i jak. Zawsze mozna ponegocjować znizki gdyby się zebralo kilku chetnych...
EDIT:
NA drugi raz stosuj tagi i umieszczaj tematy w odpowiednich działach.
Może nasi forumowi "czysciciele" nastawników by się za to mogli zabrać ?
Po weekendzie dzwonie do speca z nadarzyna. dowiem się co i jak. Zawsze mozna ponegocjować znizki gdyby się zebralo kilku chetnych...
EDIT:
NA drugi raz stosuj tagi i umieszczaj tematy w odpowiednich działach.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 20:27 przez Ross, łącznie zmieniany 3 razy.
w tej chwili wykres jest taki:
http://magazyn.dnx.pl/audi/1Z.jpg
nie jest on w pelni obrazowy, bo mialem dziure w dolocie za turbo. Po naprawie wyszlo 128 km i moment z grubsza ten sam - niestety wykres przepadl.
Na pokladzie 216, motorownia po remoncie, cat-out, komp 16 bit. Przy programie maczał palce Solskier .
kyjo: nie celuje w zaden konkretny wynik. Docolowo jest to kolejny krok w kierunku ostatniego stage czyli wieksze turbo + ic.
http://magazyn.dnx.pl/audi/1Z.jpg
nie jest on w pelni obrazowy, bo mialem dziure w dolocie za turbo. Po naprawie wyszlo 128 km i moment z grubsza ten sam - niestety wykres przepadl.
Na pokladzie 216, motorownia po remoncie, cat-out, komp 16 bit. Przy programie maczał palce Solskier .
kyjo: nie celuje w zaden konkretny wynik. Docolowo jest to kolejny krok w kierunku ostatniego stage czyli wieksze turbo + ic.
Dobry wybor, polecałbym z BRD ewentualnie gtb1756vk albo hybryde 18/22Ross pisze:a jakie mam wyjscie ? Jeszcze sie nie zastanawialem nad wyborem turbiny.mrozoo pisze:bedziesz wkladal VNT? ..
Na pewno nie przelknol bym turbo dziury big turbo odpada. Spalanie chce tez zachowac max 10 litrow po miescie.
uwazam ze kompromis jest mozliwy. Jak program bedzie napisany z glowa to max moment bedzie ok 3000 obrotow i jak najbardziej plasko do konca (jak sie zmienia bieg na kolejny przy 4000 obr to mamy ciąg od 3000 - mysle ze turbo i pompa z zapasem poradza sobie z takim przebiegiem...
Ponizej 3000 obrotow wystarczy tyle NM co teraz. Na niskich biegach i tak nie ma trakcji, a jak by dolozyc za duzo koksu z dolu to kiedys sie zapomne i dam do dechy na 4 od 1700 obr i korby wyjda bokiem...
Ponizej 3000 obrotow wystarczy tyle NM co teraz. Na niskich biegach i tak nie ma trakcji, a jak by dolozyc za duzo koksu z dolu to kiedys sie zapomne i dam do dechy na 4 od 1700 obr i korby wyjda bokiem...