Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9tD aaz] ic

ODPOWIEDZ
jacon51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 06 lis 2010, 11:18

[B4 1.9tD aaz] ic

Post autor: jacon51 » 26 lis 2010, 19:50

chciałbym założyć to mojego audi ic może ktoś by mi pomógł gdzie co i jak??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lis 2010, 20:32

jacon51 pisze:chciałbym założyć to mojego audi ic może ktoś by mi pomógł gdzie co i jak??
Znajdż gdzieś od 1,9 tdi ,kompletny z rurami ,pasuje bez problemu ,tylko musisz kolanko dolotu wymienić ,bo w tdi jest deko inaczej niż w TD Na przyrost mocy raczej nie licz ,samo dołożenie do fabrycznego AAZ -ta ic w zasadzie nic ci nie da ,szczególnie teraz zimą ;-).Jak chcesz poczuć przyrost mocy ,wymień boost pina w LDA pompy ,o ile nie masz eko-pompy

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 26 lis 2010, 22:06

a tak poza tym <bylo> <szukaj>

jacon51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 06 lis 2010, 11:18

Post autor: jacon51 » 28 lis 2010, 18:00

no a kolego jeżeli mam ta eko pompę
to co nie da rady??

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 17 sty 2011, 18:50

Ja mam zmienionego boost-pina. Teraz gdy jest zimno zbiera się super... niestety latem w czasie upału wyraźnie się muli. Myślicie, że IC rozwiąże problem?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 17 sty 2011, 20:22

IC nic ci nie da :!: to nie TDI ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 17 sty 2011, 20:51

andi77 pisze:Myślicie, że IC rozwiąże problem?
Tak, najlepiej FMIC.
IC nic ci nie da to nie TDI
To i to ropniok, który potrzebuje zimnego powietrza. Różnica jedynie w sposobie końcowego podania paliwa.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 17 sty 2011, 21:04

Po modach,gdy jest zimno zbiera się lepiej od TDI... ok. 13sek. Powyżej 140km/h ... TDI-ki zostają wyraźnie z tyłu (mam na myśli 1Z)... niestety latem się zamula <osohozi>. Miałem już sparing z A4TDI i OctawiąTDI...jeden i drugi objechany :mrgreen:

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 18 sty 2011, 00:45

andi77 pisze:Myślicie, że IC rozwiąże problem?
Zakładaj im większy tym lepiej różnica będzie znacznie odczuwalna ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 sty 2011, 09:27

andi77 pisze:Po modach,gdy jest zimno zbiera się lepiej od TDI... ok. 13sek. Powyżej 140km/h ... TDI-ki zostają wyraźnie z tyłu (mam na myśli 1Z)..
Bo ich kierowcy chcą jeszcze pożyć ;-) Masz krótszą skrzynię ,to raz ,spróbuj się z normalnymi ,ewentualnie z podkręconym 1z ,zamulone 90 tki nie są najlepszymi partnerami do wyścigów ,bo jadą gorzej niż zdrowy AAZ :mrgreen:

elvis998
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 25 sty 2011, 10:37
Lokalizacja: Bytom

Post autor: elvis998 » 25 sty 2011, 11:23

Witam serdecznie drodzy koledzy ;-) Przepraszam że wchodzę w zdanie ale mam problem i nie bardzo wiem gdzie się z tym zwrócić :cry: Mianowicie mam fajną b4 z silnikiem 1,9td wymieniłem w nim turbo i regulator przepływu powietrza i samochodzik mi nie jedzie jak powinien straszny (muł) jest i dopiero do przekroczeniu 3000 obr wskakuje na przyśpieszenie. Bardzo wposzę was o jaką kolwiek pomoc bo szkoda mi auta a muszę nim jeździć i przepraszam kolegę za wejście w zdanie :-/

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 sty 2011, 11:38

<szukaj> <szukaj>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 sty 2011, 12:14

elvis998 pisze:Mianowicie mam fajną b4 z silnikiem 1,9td wymieniłem w nim turbo i regulator przepływu powietrza
A co to takiego :shock: Bo miałem AAZ ta i czegoś takiego tam nie było :mrgreen:
elvis998 pisze:samochodzik mi nie jedzie jak powinien straszny (muł) jest i dopiero do przekroczeniu 3000 obr wskakuje na przyśpieszenie.
Ale on własnie tak powinien jeżdzić ;-) muł to normalka w fabrycznym AAZ ,silnik zamulony z premedytacją przez fabrykę,a przyczyną jest prosty bost pin w LDA pompy wtryskowej ,który nie zwiększa dawki ,bo jest prosty ,a powinien być stożkowy jak w 1,6 td ;-) Jak chcesz odmulić silnik to mam boost pina ,miałem też zmienionego w swoim AAZ i dopiero po tym zaczął w miarę normalnie jeżdzic.O ile nie masz eko pompy bez LDA to wymiana boost pina 5 minut i auto nie do poznania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga