Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi 80]Elektryczne szyby-schemat

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 24 sty 2011, 22:35

Można zrobić bez tego przekaźnika, on i tak jest tylko od szyby kierowcy. Będzie o kilka kabli mniej, ale problem gdybyś kiedyś chciał założyć przekaźnik. Jego rola to potrzymanie napięcia po wyłączeniu zapłonu i pełne puszczanie i podnoszeni szyby. Jak będziesz potrzebował to przerobie CI ten schemat.
delik pisze:heh chyba tego sie niczym eni zastapimusi byc ori
Są na rynku dużo lepsze rozwiązania

:arrow: http://www.proxima.pl/index.php?menu=oferta&id=95
Ostatnio zmieniony 24 sty 2011, 22:37 przez Kubik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kunik
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 21 cze 2007, 13:41

Post autor: Kunik » 24 sty 2011, 23:21

kubik pisze:Są na rynku dużo lepsze rozwiązania

:arrow: http://www.proxima.pl/ind...nu=oferta&id=95

kubik a orientujesz się czy można to dołożyć do tego przekaźnika który jest ori ? Tzn jeśli go mam to mogę to dołożyć czy muszę tamten wywalić ?

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 25 sty 2011, 08:39

Kunik pisze:Tzn jeśli go mam to mogę to dołożyć czy muszę tamten wywalić ?
Nie zastanawiałem się nad tym. Raczej trzeba go wywalić. One pełnią te samą funkcję tylko ten z proximy jest bardziej rozbudowany i obsługuje dwie szyby.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 25 sty 2011, 14:19

kubik pisze:z proximy
ja tam wole ori bo wiem co mam i wiem ze jak sprawny to dlugo posluzy, poki co to gra
... a ciekawe czy tamten producent gwarantuje 15 lat absolutnie bezawaryjnosci, w dzisiejszych czasach co prawie wszystko jest z chin i sie robi jakosciowo na kilka lat zewzgledu na nasycony rynek, aby nowe towary schodzily ...

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 25 sty 2011, 22:07

Obrazek

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 25 sty 2011, 22:11

ok na pewno się zrobi jak tylko będę miał wszystko by moc pracować dzięki za pomoc zawsze można liczyć na poradę od was ;)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 sty 2011, 00:05

kubik pisze:Są na rynku dużo lepsze rozwiązania

:arrow: http://www.proxima.pl/index.php?menu=oferta&id=95
Miałeś z tym styczność? Bo szukam czegoś co by działało jak moduł komfortu na wszystkie szyby.


Podoba mi się system, który jest w pierwszych Passatach B5. Przyciski jednostopniowe ale gdy się tylko na ułamek sekundy włączyło podnoszenie albo opuszczanie to dalej szyba sama leciała do końca. Gdy się się odsuwa trzymając przycisk to szyba się zatrzymuje narmalnie po puszczeniu przycisku.
I czegoś takiego bym szukał.

Miałem nawet plan wrzucić moduł komfortu oraz moduły z sterujące z drzwi z takiego Passata bo u kumpla mam praktycznie za darmo dostęp do tych części.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 26 sty 2011, 13:12

wyczytalem ze np w c5 byl taki modul komfortu ktory poprzez odpowiednia komende ryglowal zamki przy predkosci 25km/h, i tu zostaje pytanie czy jesli ma sie auto np z 92r co niema tak rozbudowanej kontroli poprzez vag, czy jest wogule mozliwosc podlaczenia takiego ukladu ktory wymaga bardziej rozbudowanej kontroli poprzez vag

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 26 sty 2011, 17:03

aldi pisze:Miałeś z tym styczność?
Miałem u naszego klubowego kolegi "mobilka" On to ma w swoim aucie i działa pierwszorzędnie.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 02 lut 2011, 17:15

Obrazek

1-czy znajdę ten kable pod kierownica wsrod kostek ??

2-czer/niebieski-jakie ono ma napiecie po podlaczeniu wie ktos

3-jakie ono ma napięcie po podłączeniu wie ktoś

4-czy znajdę ten kable pod kierownica wsrod kostek??

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 02 lut 2011, 17:26

Mam zamiar rezać el. szybki i mam pytanie dotyczące modułu. Mam ori el. szyberek z modułem, który wygląda jak ten od szybek. Pytanie brzmi... czy to są identyczne moduły, czy inne :?:

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 02 lut 2011, 21:26

delik powinienes bardziej zerkanac w schemat bo tam jest wszystko
odn pyt 3 - pin L30, mozna to nazwac ze jest to staly plus niezaleznie od stacyjki
odn pyt 2 - pin M75S jest to plus po stacyjce, gdy wyjmiesz kluczyk ma nie byc tam napiecia
jesli masz el szyberdach tymbardziej powinienes reszte kabli znalesc pod kierownica
andi77 jest kilka ich rodzajow oraz jeszcze wiecej nr na nich :mrgreen:
wlasciwie to wszystko juz <bylo>

Awatar użytkownika
mario2560
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 418
Rejestracja: 19 lut 2007, 17:53
Lokalizacja: Białystok/Suwałki

Post autor: mario2560 » 03 lut 2011, 21:41

To może jeszcze ja odnośnie podłączenia elektrycznych szyb bez przekaźnika bo nie mogę załapać tej przeróbki. Wiązkę mam uciętą i nie mam przekaźnika, zostaje mi 6 kabli (zaznaczonych na schemacie)
1. Brązowy - najpewniej masa?
2. Czerwono - niebieski : do niebiesko - żółtego pod deską?
3. Żółto - brązowy: nie wiem co z nim zrobić??
4. Brązowo - biały: ??
5. Żółto - niebieski: ??
6. Czarno - czerwony: ??
Skoro są do modułu do podtrzymania napięcia czy muszę je gdzieś podłączyć czy mogę zostawić?
Poniżej schemat z zaznaczonymi czerwonymi kółeczkami kablami, które mi zostały.
Obrazek

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 lut 2011, 22:25

1. Tak
2. To zasilanie, jak nie masz ori modułu to wziąłbym je z pinu L30 przez przekaźnik załączany plusem po zapłonie. EDIT: chyba masz elektryczny szyberdach... To możesz wziąć plus z tego niebiesko-żółtego.
3. do masy
4. do masy
5. nigdzie
6. nigdzie

W którymś temacie kolega kubik dawał schemat jak podłączyć bez modułu komfortu.


EDIT

Znalazłem: https://audi80.pl/b4-80-abkschemat-e ... htm#216886

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 04 lut 2011, 08:16

W którymś temacie kolega kubik dawał schemat jak podłączyć bez modułu komfortu.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lusterka, szyby, szyberdach.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl