Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6TD SB] Intercooler od 1.9TDI 1Z czy pasuje do 1.6TD.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 26 sty 2011, 19:52

Witam temat o icku wiec sie podepne. Ori icek od 1.6 nie daje juz mi satysfakcji z jazdy poniewaz po moich modach troche maszyna przydymia zanim turbo dmuchnie. I takie pytanie czy icek od volvo v70 2.4 turbo bedzie ok czy troche za duzy bo gabarytami jest jak moja chlodnica ale jest cienki mowie o czyms takim http://allegro.pl/intercooler-volvo-s70 ... 75286.html
I jeszcze jedna sprawa przy wyzszych obrotach cisnienie mi spada z 1.3 na 0.9 bara czy to jakas nieszczelnosc czy turbo zdycha a moze magiczny boost controller nie domaga?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 26 sty 2011, 20:09

ICek raczej ci nie wejdzie. Kiedyś też już cudowałem w tym zakresie. Mierzyłem jak się dało i stwierdziłem że nie ma opcji aby gdzieś to wepchnąć. Jeśli natomiast by ci się udało to rury doprowadzające ciśnienie do i od icka będą długie co zwiększy pojemność całego układu a to natomiast może prowadzić do większej turbodziury.
Fighter001 pisze:I jeszcze jedna sprawa przy wyzszych obrotach cisnienie mi spada z 1.3 na 0.9 bara czy to jakas nieszczelnosc czy turbo zdycha a moze magiczny boost controller nie domaga?
Przy przyśpieszaniu czy przy utrzymywaniu tej samej prędkości. Jeśli przy jeździe jednostajnej to wsio jest ok.

Zawór bezpieczeństwa na kolektorze zaślepiony?

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 27 sty 2011, 17:29

A jaki icek da rade tak by bylo lepiej niz w seri? Od czego? Nie wiem czy przy jednostajnej spada bo tak nie jezdze ale przy przyspieszeniu dmuchnie raz 1.3 raz 1 a pozniej przy wyzszych obrotach spada na 0,9 tak jak kiedys ustawilem na gruszce i podejrzewam moj boost controller. Bo jak by turbo zdychalo to by na zimnym byl niebieski dym a nic takiego nie ma tylko pierdzi na czarno przy przyspieszeniu.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 sty 2011, 23:03

Zagadaj albo zajrzyj do tematu matt1988, on miał w swoim 1.6 TD FMIC.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 28 sty 2011, 09:07

Czytalem jego temat nie mial ori ic i nie wie jak jest z ori a gabarytami przypomina or icek wiec pewnie nie bedzie roznicy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl