chodzi mi o te dwa wezyki idace do zespolu wtryskowehgo ale mniejsza o nie jak mozesz odezwij sie an GG moj nr 85 32 423 :mrgreen:KorNoLio pisze:Hmmm zastanawia mnie to sformułowanie nie wiem co ono oznacza. Fotki zrobię ci jutro bo dzisiaj juz nie chce mi się iść do garażu.homer pisze:wezy wtryskowych
[80 b4 2.0 ABT] Szarpie muli :(
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
Witam
temat postu rozpoczęty i tak naprawdę trudno wskazać co jest tego powodem...
Mam to samo wymienione kolejno:
- filtr paliwa i powietrza
- przewody WN
- swiece
- czujnik temp. (niebieski, 2-pin.)
- rozdzielacz zapłonu
i dalej szarpie ... i ma malo mocy, i pusto przy szybkim wciśnięciu pedału gazu
wszystko głównie na zimnym - natomiast na ciepłym silniku jest tylko brak mocy.... albo aż
"kuna" - już mam dośc tej usterki
gdzie jeszcze szukać.... może coś podpowiecie konkretnie...
Szukałem w googlownicy i na trafiłem:
- sonda lambda - ale ją sprawdziałem na wolnych obr. ma 0,5 - 0,8V więc chyba dobrze ?
- przedowdy podciśnieniowe... ale to zbyt ogólne, które ?
- guma pod filterm pow i ukł wtr. też na oko OK
- jeszcze pompa paliwa - nie sprawdziłem - bo zabardzo nie wiem jak - jakie powinno być ciśnienie....
poradźcie coś PLEASE!
temat postu rozpoczęty i tak naprawdę trudno wskazać co jest tego powodem...
Mam to samo wymienione kolejno:
- filtr paliwa i powietrza
- przewody WN
- swiece
- czujnik temp. (niebieski, 2-pin.)
- rozdzielacz zapłonu
i dalej szarpie ... i ma malo mocy, i pusto przy szybkim wciśnięciu pedału gazu
wszystko głównie na zimnym - natomiast na ciepłym silniku jest tylko brak mocy.... albo aż
"kuna" - już mam dośc tej usterki
gdzie jeszcze szukać.... może coś podpowiecie konkretnie...
Szukałem w googlownicy i na trafiłem:
- sonda lambda - ale ją sprawdziałem na wolnych obr. ma 0,5 - 0,8V więc chyba dobrze ?
- przedowdy podciśnieniowe... ale to zbyt ogólne, które ?
- guma pod filterm pow i ukł wtr. też na oko OK
- jeszcze pompa paliwa - nie sprawdziłem - bo zabardzo nie wiem jak - jakie powinno być ciśnienie....
poradźcie coś PLEASE!
wydaje mi sie ze jezeli powymieniales te rzeczy to przyczyna falowania obrotow moze byc sonda lambda jezeli nie ma mocy to moze byc zapackany filtr lub jeszcze jedna ewentualnosc palec i kopulka no i pozostaje regulacja gazu :mrgreen:
[ Dodano: 2011-01-29, 15:20 ]
a i krokowiec do wymiany, kolega mial ten sam problem z falowaniem obrotow i okazalo sie ze silnik krokowy do wymiany
[ Dodano: 2011-01-29, 15:20 ]
a i krokowiec do wymiany, kolega mial ten sam problem z falowaniem obrotow i okazalo sie ze silnik krokowy do wymiany
problem dotyczy abt.ABK dziala bez zarzutu.doszlem do tego co moze byc przyczyna.Na bialym kablu od grzalki sondy nie ma plusa.nie wiem czy podlaczenie go na stale po zaplonie nie spali sondy?czy w abt jest przekaznik od sondy?
[ Dodano: 2011-02-07, 20:10 ]
Witam ponownie.czy naprawde nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie?probowalem jakos zaradzic i podlaczylem przewod + od sondy do podgrzewacza w kolektorze ssacym bo on sie wylacza po okreslonej temp.(czy moge podlaczyc + na stale po zapłonie) .nastepnie odlaczylem aku na cala noc po czym z rana odpalilem niunie zeby sie sama nagrzala do 90 i pomoglo.Juz sie nie dlawi.ale po glowie ciagle mi chodzi czy dobrze zrobilem?
[ Dodano: 2011-02-07, 20:10 ]
Witam ponownie.czy naprawde nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie?probowalem jakos zaradzic i podlaczylem przewod + od sondy do podgrzewacza w kolektorze ssacym bo on sie wylacza po okreslonej temp.(czy moge podlaczyc + na stale po zapłonie) .nastepnie odlaczylem aku na cala noc po czym z rana odpalilem niunie zeby sie sama nagrzala do 90 i pomoglo.Juz sie nie dlawi.ale po glowie ciagle mi chodzi czy dobrze zrobilem?