Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.0 ABT] Szarpie muli :(

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 09 kwie 2007, 23:58

KorNoLio pisze:
homer pisze:wezy wtryskowych
Hmmm zastanawia mnie to sformułowanie nie wiem co ono oznacza. Fotki zrobię ci jutro bo dzisiaj juz nie chce mi się iść do garażu.
chodzi mi o te dwa wezyki idace do zespolu wtryskowehgo ale mniejsza o nie :P jak mozesz odezwij sie an GG moj nr 85 32 423 :mrgreen:

grotti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 maja 2007, 18:15

Post autor: grotti » 16 maja 2007, 18:32

Witam
temat postu rozpoczęty i tak naprawdę trudno wskazać co jest tego powodem...

Mam to samo wymienione kolejno:
- filtr paliwa i powietrza
- przewody WN
- swiece
- czujnik temp. (niebieski, 2-pin.)
- rozdzielacz zapłonu

i dalej szarpie ... i ma malo mocy, i pusto przy szybkim wciśnięciu pedału gazu
wszystko głównie na zimnym - natomiast na ciepłym silniku jest tylko brak mocy.... albo aż

"kuna" - już mam dośc tej usterki
gdzie jeszcze szukać.... może coś podpowiecie konkretnie...

Szukałem w googlownicy i na trafiłem:
- sonda lambda - ale ją sprawdziałem na wolnych obr. ma 0,5 - 0,8V więc chyba dobrze ?
- przedowdy podciśnieniowe... ale to zbyt ogólne, które ?
- guma pod filterm pow i ukł wtr. też na oko OK
- jeszcze pompa paliwa - nie sprawdziłem - bo zabardzo nie wiem jak - jakie powinno być ciśnienie....

poradźcie coś PLEASE!

Awatar użytkownika
malineek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 31 lip 2008, 23:11
Lokalizacja: zelów

Post autor: malineek » 20 sty 2011, 19:19

cisnienie w ABT od 0.9 do 1.5
ja mam ten sam problemik ale rpm nie faluja tylko bardziej szarpie na pb bo na lpg jest gitara.czujnik temperatury nowy sonda sprawdzona wtrysk na oko ladnie rozpyla i guma na dolocie terz jest nowa.co mam wiecej sprawdzic ewentualnie kuupic

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 29 sty 2011, 14:35

malineek, a zapłon masz dobrze ustawiony? u Ciebie w ABK ustawienie zapłonu nie jest takie proste jak w ABT, którego dotyczy ten wątek. Sprawdź też układ WN: kable, kopułka, palec, świece. Odczytywałeś błędy VAG-iem?

czarna_B3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 12 wrz 2010, 20:31

Post autor: czarna_B3 » 29 sty 2011, 15:18

wydaje mi sie ze jezeli powymieniales te rzeczy to przyczyna falowania obrotow moze byc sonda lambda jezeli nie ma mocy to moze byc zapackany filtr lub jeszcze jedna ewentualnosc palec i kopulka no i pozostaje regulacja gazu :mrgreen:

[ Dodano: 2011-01-29, 15:20 ]
a i krokowiec do wymiany, kolega mial ten sam problem z falowaniem obrotow i okazalo sie ze silnik krokowy do wymiany

Awatar użytkownika
malineek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 31 lip 2008, 23:11
Lokalizacja: zelów

Post autor: malineek » 30 sty 2011, 16:29

problem dotyczy abt.ABK dziala bez zarzutu.doszlem do tego co moze byc przyczyna.Na bialym kablu od grzalki sondy nie ma plusa.nie wiem czy podlaczenie go na stale po zaplonie nie spali sondy?czy w abt jest przekaznik od sondy?

[ Dodano: 2011-02-07, 20:10 ]
Witam ponownie.czy naprawde nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie?probowalem jakos zaradzic i podlaczylem przewod + od sondy do podgrzewacza w kolektorze ssacym bo on sie wylacza po okreslonej temp.(czy moge podlaczyc + na stale po zapłonie) .nastepnie odlaczylem aku na cala noc po czym z rana odpalilem niunie zeby sie sama nagrzala do 90 i pomoglo.Juz sie nie dlawi.ale po glowie ciagle mi chodzi czy dobrze zrobilem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl