abk diagnostyka
JAk juz pisałem Ci na gg sonda wymaga wymiany, ewentualnie sprawdz szczelnosc układu par paliwa. Szkoda ze wkleiłes logów jak powinny wygladc czyli zalogowac grupe i ja zapisac a potem przekonwertowac, mozna by lepiej przyjrzec sie sondzie i zobaczyłbym tez co sie dzieje jak dostał tych 5ms czasu wtrysku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
Witam. z góry przepraszam ze nie dokończyłem swojego tematu ale wyjechałem poza granice naszego pięknego kraju i teraz wróciłem. Bledy oraz resztę problemów zniknely na dluzszy czas. ale powrocily i to ze zdwojona silą.
obroty trzyma mi strasznie wysoko czami nawet 2000 obr.
Podpinam pod vag i błędy są takie same jak na początku tematu.
Zrobilem zapis LOG na tych grupach co mi kolego dałeś wcześniej i:
http://hotfile.com/dl/107647002/191ab92/LOGS.rar.html
Odświeżam temat by nie zapychać forum. także proszę o fachowa pomoc dobrych ludzi.
obroty trzyma mi strasznie wysoko czami nawet 2000 obr.
Podpinam pod vag i błędy są takie same jak na początku tematu.
Zrobilem zapis LOG na tych grupach co mi kolego dałeś wcześniej i:
http://hotfile.com/dl/107647002/191ab92/LOGS.rar.html
Odświeżam temat by nie zapychać forum. także proszę o fachowa pomoc dobrych ludzi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Temperatura zasysanego powietrza nie wygląd OK
Widać opad 13, 12, 10, 9 i -40°C
Przepływ powietrza wygląda OK tylko ciekawe czy też nie zaczyna wariować w momencie gdy pokazuje temperaturę zasysanego powietrza -40°C
TPS (czujnik położenia przepustnicy) OK
Zawór stabilizacji biegu jałowego też miejscami wygląda OK, choć jest klika miejsc gdzie silnik prawie gaśnie pomimo że jest otwarty na 80% ale to może być wina czujnika temperatury powietrza.
W czasie nagrywania grupy 002 w czasie 26 do 39 trzymałeś gaz czy sam utrzymywał obroty 1800RPM?
Chyba tam siedzi zwykły termistor więc jest możliwość jego wymiany jak on zawód bo trochę szkoda wymieniać cały przepływomierz. Chyba że nie łączy kostka albo jest problem z połączeniem wewnątrz przepływomierza albo coś się dzieje z całym przepływomierzem.
Sprawdzałeś przekaźnik 30? Zobacz też czy masz dobrze przykręconą masę do bloku silnika.
Widać opad 13, 12, 10, 9 i -40°C
Przepływ powietrza wygląda OK tylko ciekawe czy też nie zaczyna wariować w momencie gdy pokazuje temperaturę zasysanego powietrza -40°C
TPS (czujnik położenia przepustnicy) OK
Zawór stabilizacji biegu jałowego też miejscami wygląda OK, choć jest klika miejsc gdzie silnik prawie gaśnie pomimo że jest otwarty na 80% ale to może być wina czujnika temperatury powietrza.
W czasie nagrywania grupy 002 w czasie 26 do 39 trzymałeś gaz czy sam utrzymywał obroty 1800RPM?
Chyba tam siedzi zwykły termistor więc jest możliwość jego wymiany jak on zawód bo trochę szkoda wymieniać cały przepływomierz. Chyba że nie łączy kostka albo jest problem z połączeniem wewnątrz przepływomierza albo coś się dzieje z całym przepływomierzem.
Sprawdzałeś przekaźnik 30? Zobacz też czy masz dobrze przykręconą masę do bloku silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
Ten opad jest podczas ruszania. stałem na poboczu i zmieniłem blok na 002 i zacząłem ruszać i temperatura spadała ale aż do -40?? sam się dziwiłem i powiem szczerze ze wiedziałem ze coś jest nie tak.aldi pisze:Widać opad 13, 12, 10, 9 i -40°C
Cały czas od chwili chwili zgrywania Logów trzymał mi obroty nawet do 200 tys potrafi. oczywiście jest to wszytko robione na gazie. po zgrywaniu logów 002 tak jak by mu udało i było ok., dlatego włączyłem na blok 003 znowu. i przerzuciłem NA bene..ale prawie mi gasł. rzucało silnikiem aż diody się ładowania paliły .aldi pisze:W czasie nagrywania grupy 002 w czasie 26 do 39 trzymałeś gaz czy sam utrzymywał obroty 1800RPM?
w tych logach 003 masz dwa badania. pierwsze było na gazie i ze złymi obrotami. drugie na gazie z dobrymi i po jakimś tam czasie przerzuciłem na bene.
zauważyłem ze jak mi to te dane z silnika krokowego są strasznie wysoko. ale jak się naprawiło to było nisko. około 15 a tak to 38 nawet
hmm czyli stawiasz na ten czujnik.. przepływomierz był wymieniany w tamtym roku. na używkę Z samego benzyniaka. byl piekny jak lza i czysciutki.aldi pisze:Chyba tam siedzi zwykły termistor więc jest możliwość jego wymiany jak on zawód bo trochę szkoda wymieniać cały przepływomierz. Chyba że nie łączy kostka albo jest problem z połączeniem wewnątrz przepływomierza albo coś się dzieje z całym przepływomierzem.
Kolego masz antywybuch? U mnie się guma dolotu przetarła o spinki w nadkolu przez niego.
W ogóle miałem podobne przeboje. Po skasowaniu błędów nie wyskakiwało nic, a jednak walnięta była sonda i na gazie obroty po 1800. Na benzynie w ogóle, tylko chwilę na zimnym.
Potem znajomy mechanik kazał mi zdjąć klapkę z przepływki i wyregulować sprężynę i dzięki temu faktycznie wyrównała się praca silnika na benzynie.
W ogóle miałem podobne przeboje. Po skasowaniu błędów nie wyskakiwało nic, a jednak walnięta była sonda i na gazie obroty po 1800. Na benzynie w ogóle, tylko chwilę na zimnym.
Potem znajomy mechanik kazał mi zdjąć klapkę z przepływki i wyregulować sprężynę i dzięki temu faktycznie wyrównała się praca silnika na benzynie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
opis bloków pomiarowych dla ABK
szukałem i nie znalazłem, można linkWOJTEK26 pisze:W Centrum jest cała rozpiska do ABK
[80 b4 abk] błędy
a wiec Panowie mam tak
blad przelywomierza tu pytanie ile kosztuje nowy ori czy sa nowe podrobki lub zaminnik
blad temp wody
blad czuj przepustnicy
blad sondy choc zalozyłem nowa co wy na to??
czujniki to pestka bo sa po 20zl
ale doradzcie cos sensownego najlepiej jakis mechanik co z sonda i przeplywka??
blad przelywomierza tu pytanie ile kosztuje nowy ori czy sa nowe podrobki lub zaminnik
blad temp wody
blad czuj przepustnicy
blad sondy choc zalozyłem nowa co wy na to??
czujniki to pestka bo sa po 20zl
ale doradzcie cos sensownego najlepiej jakis mechanik co z sonda i przeplywka??
Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 21:05 przez malan, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków