Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

abk diagnostyka

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 27 lis 2010, 10:27

JAk juz pisałem Ci na gg sonda wymaga wymiany, ewentualnie sprawdz szczelnosc układu par paliwa. Szkoda ze wkleiłes logów jak powinny wygladc czyli zalogowac grupe i ja zapisac a potem przekonwertowac, mozna by lepiej przyjrzec sie sondzie i zobaczyłbym tez co sie dzieje jak dostał tych 5ms czasu wtrysku.

Awatar użytkownika
kozix66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 31 paź 2009, 13:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kozix66 » 31 sty 2011, 19:35

Niedawno wymieniłem sondę lambda i zmniejszyło się w VAG-u doładowanie 12-15% i czasy na wolnych 2ms (czasem nawet 1,8ms). Więc chyba raczej nie będę pchać palcy do przepływomierza. A gdzie znajduje się ten zawór bocznikowy w przepływomierzu?

Jareczek191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
Lokalizacja: Chelm

Post autor: Jareczek191 » 26 lut 2011, 21:46

Witam. z góry przepraszam ze nie dokończyłem swojego tematu ale wyjechałem poza granice naszego pięknego kraju i teraz wróciłem. Bledy oraz resztę problemów zniknely na dluzszy czas. ale powrocily i to ze zdwojona silą.

obroty trzyma mi strasznie wysoko czami nawet 2000 obr.

Podpinam pod vag i błędy są takie same jak na początku tematu.

Zrobilem zapis LOG na tych grupach co mi kolego dałeś wcześniej i:

http://hotfile.com/dl/107647002/191ab92/LOGS.rar.html

Odświeżam temat by nie zapychać forum. także proszę o fachowa pomoc dobrych ludzi.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lut 2011, 00:25

Temperatura zasysanego powietrza nie wygląd OK
Widać opad 13, 12, 10, 9 i -40°C

Przepływ powietrza wygląda OK tylko ciekawe czy też nie zaczyna wariować w momencie gdy pokazuje temperaturę zasysanego powietrza -40°C
TPS (czujnik położenia przepustnicy) OK
Zawór stabilizacji biegu jałowego też miejscami wygląda OK, choć jest klika miejsc gdzie silnik prawie gaśnie pomimo że jest otwarty na 80% ale to może być wina czujnika temperatury powietrza.

W czasie nagrywania grupy 002 w czasie 26 do 39 trzymałeś gaz czy sam utrzymywał obroty 1800RPM?

Chyba tam siedzi zwykły termistor więc jest możliwość jego wymiany jak on zawód bo trochę szkoda wymieniać cały przepływomierz. Chyba że nie łączy kostka albo jest problem z połączeniem wewnątrz przepływomierza albo coś się dzieje z całym przepływomierzem.

Sprawdzałeś przekaźnik 30? Zobacz też czy masz dobrze przykręconą masę do bloku silnika.

Jareczek191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
Lokalizacja: Chelm

Post autor: Jareczek191 » 27 lut 2011, 02:42

aldi pisze:Widać opad 13, 12, 10, 9 i -40°C
Ten opad jest podczas ruszania. stałem na poboczu i zmieniłem blok na 002 i zacząłem ruszać i temperatura spadała ale aż do -40?? sam się dziwiłem i powiem szczerze ze wiedziałem ze coś jest nie tak.
aldi pisze:W czasie nagrywania grupy 002 w czasie 26 do 39 trzymałeś gaz czy sam utrzymywał obroty 1800RPM?
Cały czas od chwili chwili zgrywania Logów trzymał mi obroty nawet do 200 tys potrafi. oczywiście jest to wszytko robione na gazie. po zgrywaniu logów 002 tak jak by mu udało i było ok., dlatego włączyłem na blok 003 znowu. i przerzuciłem NA bene..ale prawie mi gasł. rzucało silnikiem aż diody się ładowania paliły .

w tych logach 003 masz dwa badania. pierwsze było na gazie i ze złymi obrotami. drugie na gazie z dobrymi i po jakimś tam czasie przerzuciłem na bene.

zauważyłem ze jak mi to te dane z silnika krokowego są strasznie wysoko. ale jak się naprawiło to było nisko. około 15 a tak to 38 nawet
aldi pisze:Chyba tam siedzi zwykły termistor więc jest możliwość jego wymiany jak on zawód bo trochę szkoda wymieniać cały przepływomierz. Chyba że nie łączy kostka albo jest problem z połączeniem wewnątrz przepływomierza albo coś się dzieje z całym przepływomierzem.
hmm czyli stawiasz na ten czujnik.. przepływomierz był wymieniany w tamtym roku. na używkę Z samego benzyniaka. byl piekny jak lza i czysciutki.

Awatar użytkownika
ltrs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ltrs » 27 lut 2011, 10:10

Kolego masz antywybuch? U mnie się guma dolotu przetarła o spinki w nadkolu przez niego.

W ogóle miałem podobne przeboje. Po skasowaniu błędów nie wyskakiwało nic, a jednak walnięta była sonda i na gazie obroty po 1800. Na benzynie w ogóle, tylko chwilę na zimnym.
Potem znajomy mechanik kazał mi zdjąć klapkę z przepływki i wyregulować sprężynę i dzięki temu faktycznie wyrównała się praca silnika na benzynie.

Jareczek191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
Lokalizacja: Chelm

Post autor: Jareczek191 » 27 lut 2011, 10:37

Sonde wymieniałem ale i tak nie potrzebnie bo stara okazała sie dobra.. ale to się dzieje i na benie i na gazie. teraz kasowanie bledow nic nei daje. nie znikają.

mam antywybuch . zobacze dzis z nim co i jak

Awatar użytkownika
ltrs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ltrs » 27 lut 2011, 11:52

Zobacz czy ta guma nie dotyka karoserii, jeśli tak, to na 99% masz wytartą dziurę

Jareczek191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
Lokalizacja: Chelm

Post autor: Jareczek191 » 27 lut 2011, 20:32

ltrs pisze:Zobacz czy ta guma nie dotyka karoserii, jeśli tak, to na 99% masz wytartą dziurę
Nic nie dotyka. wszytko z gumami jest oki.

Do tego strasznie mi obroty powoli spadają i ciaśnie gazu jak oszalaly

Awatar użytkownika
sargi35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 10 cze 2008, 03:22
Lokalizacja: Bolesławiec

opis bloków pomiarowych dla ABK

Post autor: sargi35 » 09 mar 2011, 12:27

WOJTEK26 pisze:W Centrum jest cała rozpiska do ABK
szukałem i nie znalazłem, można link

malan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 lut 2011, 12:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

[80 b4 abk] błędy

Post autor: malan » 21 mar 2011, 19:51

a wiec Panowie mam tak
blad przelywomierza tu pytanie ile kosztuje nowy ori czy sa nowe podrobki lub zaminnik
blad temp wody
blad czuj przepustnicy
blad sondy choc zalozyłem nowa co wy na to??

czujniki to pestka bo sa po 20zl
ale doradzcie cos sensownego najlepiej jakis mechanik co z sonda i przeplywka??
Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 21:05 przez malan, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 21 mar 2011, 20:25

nowa przepływka pewnie koło 800zeta
takie czujniki po 20 zł to od razu możesz na śmietnik wywalić.

proponuje skasować błędy i pojeździć trochę i zobaczyć co znowu pokarze.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 mar 2011, 20:56

Sprawdź może masa gdzieś przy silniku nie łączy bo zazwyczaj jest wspólna dla kilkunastu urządzeń.

malan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 21 lut 2011, 12:29
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: malan » 21 mar 2011, 21:32

vag czyta silnik jako 1.6 a jest 2.0 dlaczego?? czy te wszystkie problemy moga byc od instalacji??
wrzucic zdjecie bledow bedzie ktos w stanie na ich podstawie cos stwierdzic?? przy kazdym pisze B+

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 mar 2011, 22:30

malan pisze:vag czyta silnik jako 1.6 a jest 2.0 dlaczego??
Nie jest to przypadkiem wersja układu wtryskowego?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl