[80 B4 2.0E] Nieszczelny układ wydechowy
-
- Forum Audi 80
[80 B4 2.0E] Nieszczelny układ wydechowy
Ponieważ jestem zielony jeżeli chodzi o budowę 80 zwracam się z prośbą do Was. Układ wydechowy na łączeniu z katalizatorem jest nieszczelny czego objawem są przedmuchy oraz oczywiście głośna praca a na domiar złego śruby mocujące są nie do odkręcenia i niestety będę musiał je ciąć. Jak najlepiej uszczelnić układ i czy śruby są ogólnie dostępne?
Zdjęcie poglądowe
Kolejna zastanawiająca kwestia z układem wydechowym to brak jakiegokolwiek podwieszenia w jego środkowej części (zdjęcie poniżej) oraz połączenie pierwszego tłumika ze środkowym w taki sposób, że rury ruszają się względem siebie. Szczerze powiedziawszy nie wydaje mi się, żeby tak to miało być
Zdjęcie poglądowe
Kolejna zastanawiająca kwestia z układem wydechowym to brak jakiegokolwiek podwieszenia w jego środkowej części (zdjęcie poniżej) oraz połączenie pierwszego tłumika ze środkowym w taki sposób, że rury ruszają się względem siebie. Szczerze powiedziawszy nie wydaje mi się, żeby tak to miało być
- IC69
- Przyjaciele
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
Przetnij te śruby przy katalizatorze i zastąp innymi, tylko takimi o podwyższonej twardości. Śruby i nakrętki do układów wydechowych, spokojnie powinieneś dostać w każdym sklepie motoryzacyjnym. Zapytaj również o pastę do uszczelniania połączeń wydechu.
Co do drugiej foty, to ten łącznik masz do wymiany. Z tego co widać, to jedna obejma już przestała istnieć. Łącznik też jest do kupienia, jego koszt nie powinien przekroczyć 30-tu złotych. Po jego wymianie rury powinny przestać się ruszać.
Co do drugiej foty, to ten łącznik masz do wymiany. Z tego co widać, to jedna obejma już przestała istnieć. Łącznik też jest do kupienia, jego koszt nie powinien przekroczyć 30-tu złotych. Po jego wymianie rury powinny przestać się ruszać.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub