Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.

ODPOWIEDZ
UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 sty 2011, 17:03

ASV wymaga dużo zdrowszej pompy jak AFN, na wtryskach z ASV będzie gorzej odpalał, znaczy dłużej kręcił (sprawdzone)

Awatar użytkownika
spanky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 23 lis 2006, 10:40
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 01 lut 2011, 20:01

MUNIOR pisze:
Miseeek pisze:Witam wszystkich mam małe pytanko troche sie powturze bo juz zwiedziłem wiele postów ale wsumie mam zamet chodzi mi o wstawienie wtrysków ASV 22O/3OO BAR do Audiczki 80 TDI tylko niewiem z jakiego wozidła sa ne znalazłem :shock:
Ale w czym tkwi twój problem :?: czy pasują :?: Oczywiście że pasują,nie wiem po co ci akurat z ASV ,w zupełnosci wystarczą od AFN 190/300 .Nie modzony komp i tak nie poda więcej paliwa i nawet jak założysz 230 tki to na nie wiele się to zda ,bez podlania paliwem w mapkach wtrysku zbytniej róznicy nie będzie
oczywisce ze bedzie roznica po samej wymianie wtryskiwaczy na wieksze i to odczuwalna a czasami nawet dosyc mocno ... ;-)

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 01 lut 2011, 20:39


UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 02 lut 2011, 01:57

tak, będą pasowały i fajnie się na nich jeździ ;-)

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 02 lut 2011, 11:11

A co myślisz o tych tanich lipa czy dadzą radę?

[ Dodano: 2011-02-02, 12:03 ]
Lepiej kupić nowe końcówki czy całe używane wtryski AFN?

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 02 lut 2011, 12:31

sama wymiana końcówek to nie wszystko....należałoby je jeszcze sprawdzić a z tego co wiem to nie wielu ma taki sprzęt aby sprawdzić takie wtryski czyli dwusprężynowe chociaż są tacy którzy twierdzą że nie trzeba regulować...prościej i taniej jest kupić całe wtryski od AFNa...ja kupiłem na allegro za 270 PLN ,stare sprzedałem za 120 ... rachunek jest prosty...i zrobisz to sam bez pomocy fachowców...

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 02 lut 2011, 12:36

januszbin, dobrze Ci radzi, tak będzie najprościej i najtaniej ;-)

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 02 lut 2011, 13:37

Tyle,że stare będą już zużyte i prędzej czy później też trzeba będzie wymienić końcówki ,czy się mylę?

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 02 lut 2011, 13:53

to zależy od tego ile jeździsz...i na co trafisz...moje są po ori przebiegu 190 kkm i nie wydaje mi się by udało mi się je zajeździć....poza tym nikt nie broni kupować Ci nowych końcówek...a jeżeli już to kup porządne a wcześniej znajdź warsztat gdzie sprawdzą Ci ciśnienie na takich wtryskach tylko nie daj się nabrać na to ,że można to zrobić na tradycyjnym sprzęcie...powodzenia!

Awatar użytkownika
joint32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 22 paź 2010, 20:16
Lokalizacja: Świecie

Post autor: joint32 » 02 lut 2011, 15:15

Z tymi wtryskami i programem to ile da się wyciągnąć KM ,a ile programem na seryjnych wtryskach?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 02 lut 2011, 15:57

Sam program to od 100-110PS a z wtryskami to myślę do 120PS...

daro_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:44
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: daro_m » 03 lut 2011, 14:34

To podczepię się do tematu. Troszkę poczytałem co piszecie i wynika z tego, że jeśli chcę uzyskać kompromis pomiędzy poprawą KM Nm a np. porannym zimowym odpalaniem to najlepiej wstawić wtryskiwacze AFN (bądź zmienić końcówki na AFN) i zapodać program np od Kostrza. Dobrze wnioskuję??

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 03 lut 2011, 22:51

tak, dobrze wnioskujesz <ok>

Awatar użytkownika
fafigiusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 14 gru 2010, 13:47
Lokalizacja: Leszno WLKP

Post autor: fafigiusz » 03 lut 2011, 23:27

a kolega kostrz od kopma i wtryskow to z jakiego województwa jest, tak sie zastanawiam czy daleko bedzie jechac po doprowadzeniu silnika :D

daro_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:44
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: daro_m » 03 lut 2011, 23:33

W takim razie już szukam wtrysków od AFN-a i wtedy zmodyfikuję programik. Przy większej gablocie jak C4 brakuje tego odejścia wyprzedzając. Jak ktoś miałby namiary na takie wpełni sprawne wtryskiwacze to proszę o info.... czas na zmiany. Dzięki i pozdrawiam kolegów :-)

[ Dodano: 2011-02-03, 23:53 ]
Wystarczy wpisać w necie miejscowość skąd jeść Kostrz i będziesz wiedział gdzie lecieć :-) Ja do niego mam kawałek drogi ale jak znajdę wtryski od AFN-a to napewno tam zawitam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl