Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4 2.3] bezpieczna instalacja LPG, koniec problemu !!!

Awatar użytkownika
Piecyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 27 maja 2007, 14:19
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

[b3/b4 2.3] bezpieczna instalacja LPG, koniec problemu !!!

Post autor: Piecyk » 12 sie 2007, 15:44

Witam!!!
Każdy kto ma audi 2.3 z LPG wie że jeden wystrzał gazu i robi sie duży problem,
Gazownicy u których zakładałem instalację znaleźli rozwiązanie tego problemu!!!
Zamontowali na kolektorze dolotowym dwa zawory "grzybki" w razie strzału dźwigają się a silnik nie cierpi.... ja już tak zrobiłem 20 tyś i wszystko gra... czasami sobie strzeli ale nic sie nie dzieje... Oto kilka fotek :-> I pytanie.... Co o tym sądzicie??

Obrazek Obrazek ObrazekCo

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 sie 2007, 16:13

Przy delikatnych "pufnięciach" sobie poradzi, ale jak porządnie strzeli to zanim te grzybki się podniosą może być po przepływce i paru innych elementach dolotu :( . Oby tak się nie stało. Poza tym to "pufanie" o niczym dobrym nie świadczy niestety :-(

Kornolio to jak widać na fotkach też jest I generacja.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2007, 16:20 przez Danek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 12 sie 2007, 16:17

Hmmm jeżeli się sprawdza to dobrze. Ale mówisz, że miałeś już delikatne strzały. Ja nie mam żadnych zabezpieczeń gaz I generacji, był II ale wyrzuciłem krokowca i mogę bez problemu na biegu jałowym wciskać gaz w podłogę i nie mam żadnych strzałów, podczas jazdy także.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 12 sie 2007, 16:45

Te zaworki to nic nowego. Lepiej żeby nie "pufały", bo przy kolejnym razie będzie "bum". Jest szansa, że to trochę pojeździ. Pomecz gazowników by dokładniej ustawili skład mieszanki.

boskijacek447
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05

Post autor: boskijacek447 » 12 sie 2007, 19:44

Pomęcz gazowników z eby założyli CI gaźnik gazowy bloss potem wymień świece i przewody a grzyby niehc sobie zostana ale wtedy zbyt wiele sienie napracują no i nie bedziesz miał zadnego spodku mocy


a co do grzybów to są dosc pozyteczne tylko zmaist tych złotych lepiej dać te szare metalowe sa trwalsze i jest mneijsze prawdopodobieństwo zę jak strzli to je wyrwie i wykrzywi maske
Ostatnio zmieniony 12 sie 2007, 21:11 przez boskijacek447, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 sie 2007, 20:16

Boskijacek Blos niestety nie jest idealnym lekarstwem na strzały. Jeśli czytasz sąsiednie forum :lol: to na pewno wiesz, że paru ludziom blos też "pufnął", i to jeszcze jak! Nie wspominając o problemach z regulacją.

boskijacek447
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05

Post autor: boskijacek447 » 12 sie 2007, 21:06

bloss jest idealny do wyregulowania wg mnie nie przesatwia sie itp wg b.dobre rozwiażanie które testuje już 2 lata w swojej V6 ABC no i co najważneijsze mikser nie zmniejsza przelotu powietrza przez co gorzej jeździ sie nawet na benzynie
-fakt czasmi strzeli ale to tylko gdy któreś z moich rodziców zapomni na postoju przeżucić na gaz bo mam przłacznik automatyczny STAG'a
- przy zwyklym gazie trzeba pamietać jeszczeo ukłądzie zapłonowym i dobrych świecach wg mnie NGK lub Denso +zmniejszeie przerw na jakieś 0,6mm i wyrzucenie lach z końcówek przewodó jeśli są
lepsza od blossa jest tylko sekwencja ale to juz inne koszta i nie zawsze opłaca sie ja pakować do samochódu w któym nie jest bardzo wymagana chociaż bywaja przyadki ze ktoś rząda montażu lubryfikatora do poloneza :shock:
Ale to tylko moje zdanie

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 sie 2007, 22:09

No właśnie "czasami strzeli". A instalacja ma być tak zrobiona i wyregulowana, żeby nie strzelało. Jeden strzał za dużo i... wiadomo co.

boskijacek447
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05

Post autor: boskijacek447 » 13 sie 2007, 19:38

Czasami na blossie strzeli...... falt ale wtedy przy zwykłym mikserze będzie to robić duuuuuuuużo cześciej a przy sekwencji wogóle no chyba ze bedzie tak źle z samochodem ze będzie strzelał na benzynie

Awatar użytkownika
Black Spider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 04 mar 2007, 09:07

Post autor: Black Spider » 21 sie 2007, 09:25

Tylko do 2.3NG nie da sie zamontowac sekwencji, zostaje IGS Landi Renzo lub Just Heavy BRC z czego jedna i druga instalka nie jest pozbawiona wad no i na chwile obecna trudna znaleźć warsztat ktory montuje instalki III gen przynajmniej u mnie.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 21 sie 2007, 14:39

Tylko do 2.3NG nie da sie zamontowac sekwencji, zostaje IGS Landi Renzo lub Just Heavy BRC z czego jedna i druga instalka nie jest pozbawiona wad no i na chwile obecna trudna znaleźć warsztat ktory montuje instalki III gen przynajmniej u mnie.
Niestety to prawda :-(

Awatar użytkownika
Black Spider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 04 mar 2007, 09:07

Post autor: Black Spider » 22 sie 2007, 18:38

Ja juz przerabialem Just Heavy i nie zycze tego nikomu chyba najgorsza instalka na jakiej jezdzilem w zyciu, a jedyna rzecz jakiej nie wymienialem w niej to przewody do gazu :evil: Z IGS mam mniejsze doswiadczenie w sumie instalka ok gdyby nie padajace krokowki i problem z wolnymi obrotami, no i znaleźć gazownika ktory to wyreguluje to jak wygrac w totka. Obecnie w mojej 2.3 siedzi II gen i sa przymiarki do montazu BLOSA, mam nadzieje ze w koncu z sukcesem

paczmen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 sie 2007, 22:40
Lokalizacja: Lutomiersk

Post autor: paczmen » 24 sie 2007, 09:34

Ja mam w swojej 90-tce instalke pierwszej generacji bez zadnych zabezpieczen, zrobilem nia ponad 20 tys km i jeszcze sie nie zdarzylo zeby strzelila. Z moca tez nie ma problemow. Wczesniej mialem 100 2.2 z taka sama instalacja i tez nie bylo problemow.

szymon b4 2.6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 09 kwie 2007, 15:22
Lokalizacja: makow mazowiecki

Post autor: szymon b4 2.6 » 29 sie 2007, 15:49

te grzybki to nie jest najlepszy pomysl. mojemu koledze przez te grzybki zapalila sie podbitka pod maska i lakier szlag trafil. takze goraco NIE POLECAM. ja mam w swojej V-ce instalacje II generacji i zero wystrzalow. grunt to dobry spec od gazu. pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
DawcaKielce
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 17 kwie 2007, 09:28
Lokalizacja: KIELCE-CZARNÓW

Post autor: DawcaKielce » 30 sie 2007, 15:48

również mam te grzybki, na gazie zrobiłem najmniej 40 tys km
i nic sie nie dzieje , byłem u jednego z lepszych "gazoników" w Kielcach
stwierdził że to bardzo dobry pomysł , bynajmniej przy tego typu silnikach
Osobiście polecam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl