Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach

ODPOWIEDZ
ManiekMazowsze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: ManiekMazowsze » 04 lut 2011, 22:49

pytam bo to mój pierwszy diesel, a i wiadomo jakie wałki odchodzą na stacjach, dzięki

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 04 lut 2011, 22:52

Ruskie paliwo nie jest złe, zobacz tylko jakie fury u nich na tym jeżdża ;-)

ManiekMazowsze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: ManiekMazowsze » 05 lut 2011, 16:17

sprawa ma się tak, że dziś zaszalałem i zalałem v-powera za 50zł;) i jak ręką odjął, czasem jeszcze przerwie przez dłuższą chwile ale to dlatego, że zostawiłem z 5l starej ropy, zeby do stacji dojechać, a podejrzewam, że stara ropa ma w sobie wode to stąd to przerywanie, i bąble powietrza w przewodach, więc wydaje mi się, że sprawa się wyjaśniła i dobiegła ku końcowi(przynajmniej mam taką nadzieję;) dzięki wszystkim za pomoc

Pozdrawiam

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 06 lut 2011, 00:18

to gdzie ty tankujesz taki syf?

ManiekMazowsze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: ManiekMazowsze » 06 lut 2011, 00:25

zatankowałem na shellu tyle, że z września jeszcze było bo długo nie jeździłem, a że raz postał trochę na mrozie to letnie paliwo szlag trafił i myśle, że stąd ta woda, lub po prostu na shellu trafiło się dziadostwo;) teraz problem przechodzi, bo widać dużą poprawę

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 06 lut 2011, 01:03

pojeździj trochę a później się ciesz bo różnie jeszcze może być ;-)

ManiekMazowsze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: ManiekMazowsze » 11 lut 2011, 15:53

jednak za wcześnie sie cieszyłem;) wylałem całe paliwo jakie miałem w baku, wytarłem szmatą zbiornik w środku, wlałem nowego paliwa przejechałem sie 10km i dalej to samo(chyba,że jeszcze stare paliwo z przewodów i filtra nie zleciało do końca) jedzie sie bo sie jedzie ale straszny muł, czasem załapie i na każdym biegu normalnie przyspiesza a potem znów lipa, więc po wypłacie kierunek-mechanik, ja już pomysłów nie mam

Pozdrawiam

PS. Bąbli powietrza nie stwierdziłem w paliwie w przewodach nie stwierdziłem.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 11 lut 2011, 16:46

a turbo w ogóle pompuje??

ManiekMazowsze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: ManiekMazowsze » 11 lut 2011, 18:00

wydaje mi się, że tak(świstu nie słysze podczas jazdy, z reguły to nigdy nie było go słychać ale było czuć działanie), to mulenie to jest taki efekt jakby ktoś mi na chwile przyczepę z czymś cięzkim podczepił takie uczucie bo nagle auto zwalnia jakby chciało iść ale coś go blokuje

Pozdrawiam

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 lut 2011, 19:17

ManiekMazowsze pisze:jednak za wcześnie sie cieszyłem;) wylałem całe paliwo jakie miałem w baku, wytarłem szmatą zbiornik w środku, wlałem nowego paliwa przejechałem sie 10km i dalej to samo(chyba,że jeszcze stare paliwo z przewodów i filtra nie zleciało do końca)
Nie łudż się ,to nie paliwo ...
ManiekMazowsze pisze:więc po wypłacie kierunek-mechanik
Szukaj dobrego ;-) jak trafisz na "wymieniacza "to może ci wypłaty nie starczyć :mrgreen: No koniec dobra rada ,skoro sam nie dajesz sobie z tym rady ,poszukaj kogoś z forum z vagiem w twojej okolicy ,kto zna bolączki silnika 1z,5 cio minutowa przejażdżka z podłączonym vagiem ,powinna wyjaśnić co go boli i bedzie wszystko jaksne. Na mój nos u ciebie jest jakaś drobnostka

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 11 lut 2011, 20:01

a ile pojedziesz?ja bym strzelał że albo przepływka albo n75 :roll:

ManiekMazowsze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: ManiekMazowsze » 11 lut 2011, 20:10

nie rozumiem;) "ile pojedziesz?";) jeśli chodzi o prędkość to żółwim tempem to i do 100 można go rozbujać;)

Pozdrawiam

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 11 lut 2011, 20:50

chodzi mi o to czy przy ok 120tu ci nie szarpnie :-/ i dalej normalnie jedzie :?: na to śmigasz jak tylko do 100 :mrgreen: może turbina nie pompuje tak jak trzeba i taki muł dlatego :-/

ManiekMazowsze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: ManiekMazowsze » 11 lut 2011, 22:53

ale do 100 jak jeżdże też jest takie szarpnięcie, że muli muli(pedał do podłogi) i nagle wruuuuu wciska w fotel, jakby się coś odblokowało i do jakiegoś czasu wszystko jest ok jakby problem minął, a jak gdzieś się zatrzymam to za chwile znów to samo, może to ten n75 w końcu on ma coś wspólnego z turbiną, nic podepnę pod vag to będe wiedział co i jak

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 12 lut 2011, 15:03

na forum masz tematy o N75 i jest tam opisane jak go sprawdzić domowym sposobem bez mechanika,vag-a itd. poczytaj troszkę to i będziesz wszystko wiedział <ok> sprawdź też wężyki które do niego idą czy nie są poprzecierane, spękane... albo tez winny może być ten czujnik temperatury powietrza chyba g72, znajomy miał podobne objawy w innym samochodzie.też tak świrował jak twój ale to bez vag-a raczej nie wyjdzie.na samym końcu myślał bym o przepławce ale wątpię by to było to...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl