[Ng 2.3+LPG] słabe osiągi i przyspieszanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 lut 2011, 18:46
- Lokalizacja: bisztynek
Gaziarz u którego ja bywam tez mowil mi ze ten silnik pracuje pieknie ale nie na gazie sama benzynka to jego paliwo i ciezko pogodzic ten silnik z lpg... jest ciezko ale sie da i pokazuje to masa NG na gazie ktore robia tak jak np. ja po 20 tys rocznie.SzymekB pisze:Wątpie w to że silnik NG będzie działał na mikserze....
A wielu naprawde znających sie na rzeczy powie ze NG będzie działał tylko na blosie i tak jest...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 lut 2011, 18:46
- Lokalizacja: bisztynek
U mnie gaz strzelił hmm 2 razy w ciagu roku? i w sumie to jakies pierdniecie było a nie strzał :mrgreen: nie jezdziłem na blosie ale z tego co czytałem to jest różnica... moze ale to tez kolejny wydatek i kombinacje. moze spróbuje... jak bedzie czasdr.lolek pisze:mialem mikser strzylalo nie bylo czym jechac musialem sie zastanowic czy zdarze wyprzedzic
hmm blos powiadasz? hmm a miałem taki pomysł ,żeby może filtr powietrza na sportowy przerobić może też by kopa dodało?czy lepeij tego nie ruszać?
mi ten gaz nie strzela i pali koło 12
[ Dodano: 2011-02-06, 21:10 ]
aha zapomniałem dodać,że pozbyłem się katalizatora i trochę odczułem po tym zabiegu przyrost mocy tylko ,że wydech stał się bardzo bardzo cichy po tym
mi ten gaz nie strzela i pali koło 12
[ Dodano: 2011-02-06, 21:10 ]
aha zapomniałem dodać,że pozbyłem się katalizatora i trochę odczułem po tym zabiegu przyrost mocy tylko ,że wydech stał się bardzo bardzo cichy po tym
Ale zapytam .... jak auto spala ?? Mój na blosie spala do 15 litrów gazu, wezcie pod uwage że waży on 1410 kG, gdybym miał mikser to przy mojej jezdzie było by to jakies 17 litrów....
Druga sprawa... to to że w porównaniu do benzyny dużej różnicy nie ma.... jak był dobrze ustawiony to nawet miałem wrażenie że na lpg lepiej chodzi...
Trzecia sprawa... to w zimie odpalał mi nawet na gazie podczas mrozów bez problemu ....oczywiscie dla ssprawdzenia to robiłem :mrgreen:
Czwarta sprawa.... jeszcze mi nie wystrzelił , no choć raz lekko dmuchło ale było to z winy nieszczelności i nic sie nie stało.....
Edit:
Nic ci nie da filtr sportowy gdy masz takie problemy..... Winy szukaj w dolocie, na tym mikserze .... zła mieszanka.... wina gazu i tyle ,.... spróbuj założyć normalnie gume od przepływki cała i jezdzic tyylko na Pb io zobaczysz czy sie poprawi
Druga sprawa... to to że w porównaniu do benzyny dużej różnicy nie ma.... jak był dobrze ustawiony to nawet miałem wrażenie że na lpg lepiej chodzi...
Trzecia sprawa... to w zimie odpalał mi nawet na gazie podczas mrozów bez problemu ....oczywiscie dla ssprawdzenia to robiłem :mrgreen:
Czwarta sprawa.... jeszcze mi nie wystrzelił , no choć raz lekko dmuchło ale było to z winy nieszczelności i nic sie nie stało.....
Edit:
Nic ci nie da filtr sportowy gdy masz takie problemy..... Winy szukaj w dolocie, na tym mikserze .... zła mieszanka.... wina gazu i tyle ,.... spróbuj założyć normalnie gume od przepływki cała i jezdzic tyylko na Pb io zobaczysz czy sie poprawi
Mam Audi 100 c3 z silnikiem 2.3 i tam jest kat wybebeszony tzn jest skorupa ale w środku pusto. Jak tu by opisać dźwiek... Po prostu pieknie brzmi... delikatny basowy bulgot jak z V8. aż lubie sie przejechać po mieście powolutku bo ludzie sie ogladaja moze to jest jakieś rozwiazanieSzogun86 pisze:aha zapomniałem dodać,że pozbyłem się katalizatora i trochę odczułem po tym zabiegu przyrost mocy tylko ,że wydech stał się bardzo bardzo cichy po tym
mi średnio 11-12 l przy normalno-dynamicznej jezdzie... a jak cisne to i 14 spali ale to juz maxSzymekB pisze:jak auto spala ?? Mój na blosie spala do 15 litrów gazu, wezcie pod uwage że waży on 1410 kG, gdybym miał mikser to przy mojej jezdzie było by to jakies 17 litrów....
A propos blosa to dzwonilem do gaziarza zapytać czy jest sens zakładać... odpowiedział tak. "furke odmuli i obroty beda równe ale poza tym to tylko dodatkowe pare stów włożonych w silnik który nie trawi LPG, z gówna bata nie ukręcisz..."
No tak NG nie trawi Lpg...kepasus pisze:
A propos blosa to dzwonilem do gaziarza zapytać czy jest sens zakładać... odpowiedział tak. "furke odmuli i obroty beda równe ale poza tym to tylko dodatkowe pare stów włożonych w silnik który nie trawi LPG, z gówna bata nie ukręcisz..."
wierze Ci w to że auto Ci bardzo dobrze chodzi na gazie , być moze masz dobrej firmy częsci i ustawiał Ci to konkretny gaziarz
Ja jednak pisze ,że lepszego rozwiązania jak Blos to w NG nie ma...
Blos kosztuje około 300 zł... ustawienie jest baaaardzo pracochłonne, ale się opłaca
A na umieszczenie blosa pod maską b4 2.3 postaram sie opisac .. bo znalazłem pewien pomysł....
dr.lolek pisze:spalanie w trasie jadac do 100 pali8,5/100 po miescie jakies 16 a roznaca wocy spora miedzy miksrem a blosem
8.5 litra na 100 ????? :shock:
Chciałbym zeby mi tak palił.... ale mój to jest czołg :mrgreen: :mrgreen:
no tyle spalilo ale to stala predkosc itd emeryt no :mrgreen: ale czasami jak sie "zdenerwuje" temp 87stopni to kreci sie do 6tys i pali wtedy troche wiecej ze dwa razy tyle xD no ale jak wspomnialem to miasto, blosa ciezko wpakowac bo malo miejsca jak kupilem nowego jakos za 430zl zalozenie i regulacja 150 i jest ogromna roznica
ja mam właśnie tak usunięty katalizator ,że puszka została a bebechy wyciągnięte i jest cichy.kepasus pisze:Mam Audi 100 c3 z silnikiem 2.3 i tam jest kat wybebeszony tzn jest skorupa ale w środku pusto. Jak tu by opisać dźwiek... Po prostu pieknie brzmi... delikatny basowy bulgot jak z V8
Na allegro widzę ,że nowy blos jest po 380zł i co 150zł regulacja kosztuje?
Aha gdy wciskam sprzęgło to dzwoni mi ale tylko jak wciskam ,żeby bieg zmienić czy to ma jakieś znaczenie???dźwięk jest podobny do diesla
moze konczy sie łożysko wyciskowe? albo cos pod autem stuka.Szogun86 pisze:Aha gdy wciskam sprzęgło to dzwoni mi ale tylko jak wciskam ,żeby bieg zmienić czy to ma jakieś znaczenie???dźwięk jest podobny do diesla
sprawa wydechu to bardzo indywidualnego podejścia wymaga... ciezko powiedzieć dlaczego ucichł wydech... przynajmniej ja nie wiem.Szogun86 pisze:ja mam właśnie tak usunięty katalizator ,że puszka została a bebechy wyciągnięte i jest cichy.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Oporowe,nie ma czegoś takiego jak wyciskowe.kepasus pisze:moze konczy sie łożysko wyciskowe? albo cos pod autem stuka.
Rezonans albo resztki stali po cięciu wewnatrz obudowy pustego kata.Szogun86 pisze:Aha gdy wciskam sprzęgło to dzwoni mi ale tylko jak wciskam ,żeby bieg zmienić czy to ma jakieś znaczenie???dźwięk jest podobny do diesla
Stań , otwórz drzwi zajrzyj pod auto i ponaciskaj sprzęgło to usłyszysz gdzie jest zródło hałasu.