Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 NE] Nietypowy problem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 06 lut 2011, 20:19

no nato wyglada ze gazniki byly ok tylko cos z silnikami fso nie tak.Ja zalozylem gaznik 34DCMP2/250 na ktorym polonez osiagal 86 km

Black Deamon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:21
Lokalizacja: Wasilków/Podlaskie

Post autor: Black Deamon » 06 lut 2011, 22:50

Gaźnik dwu gardzielowy??
Co w tym dziwnego?
Tak montowano kiedyś instalacje gazowe pierwszej generacji.
Pierwszy dopływ do pierwszej gardzieli a drugi do drugiej.
Pamiętam takie instalacje, w poczciwych Polonezach i Fiatach.
Na tamte czasy, mało kto wiedział co to mikser i jaki dobrać.
Wwiert do gardzieli, uszczelnnienie i rura po regulacji.

A klej do powierzchni gwintowanych wcale mnie nie dziwi.
Bardzo dobra spoina powierzchni.
Do odkręcenia, wystarczy podgrzać do odpowiedniej temperatury ( czytaj instrukcja producenta ).

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 07 lut 2011, 17:38

Black Deamon pisze:Gaźnik dwu gardzielowy??
Co w tym dziwnego?
Tak montowano kiedyś instalacje gazowe pierwszej generacji.
Pierwszy dopływ do pierwszej gardzieli a drugi do drugiej.
Pamiętam takie instalacje, w poczciwych Polonezach i Fiatach.
Na tamte czasy, mało kto wiedział co to mikser i jaki dobrać.
Wwiert do gardzieli, uszczelnnienie i rura po regulacji.

A klej do powierzchni gwintowanych wcale mnie nie dziwi.
Bardzo dobra spoina powierzchni.
Do odkręcenia, wystarczy podgrzać do odpowiedniej temperatury ( czytaj instrukcja producenta ).
No ale to Audi a w Audi oryginalnie były montowane gaźniki Pierburg i Keihin.
A ten u autora tematu to podobny jest do Zenitha (montowany w Renault i bodajże Peugeot) i jakoś nie idzie go wyregulować z tym silnikiem 1.8 i wolne obroty na poziomie 1800-2000obr. :?: To chyba jest coś nie halo :roll:
Piotrek, zapewne tak a czytałem te tematy o przekładkach gaźnika i na tych Weberach drastycznie spadło spalanie, a w Poldku czy Fiacie 125 spalanie było bardzo duże jak na pojemność 1.5 czy 1.6 ;-) Czyli te silniki nie pasowały do tych gaźników hehe :mrgreen:

Maverickse
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
Lokalizacja: Żywiec/Śląsk

Post autor: Maverickse » 08 lut 2011, 15:37

Wybieram sie zachwilke do garażu i zrobie fotke tego gaźnika przynajmniej sprobuje :-) No własnie on jest podobny do zenitha ktos tu na gieldzie napisal że to z 1.3 audi b2 możliwe to? Sprobuje sie dzisiaj dowiedziec czegos wiecej o tym moim nieszczesnym gaźniku. Mam takie pytanko czy mialby ktoś w razie czego do sprzedania i sprawny oczywiscie gaźnik?

[ Dodano: 2011-02-08, 19:05 ]
Panowie znalazlem oznaczenie silnika jakims cudem jest tam oznaczenie PP czyli mam rozumiec że 1.6? jesli tak to jaki gaźnik tam powinien byc?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 08 lut 2011, 19:48

Z tego co wyczytałem to Zenithy były montowane w Renault-ach i Peugeot-ach, ale może swego czasu były także w mniejszych silnikach VW&Audi.
Podałem Ci linki z Allegro z gaźnikami, masz nawet Keihina za 90zł ;-)
A co do oznaczenia to może tylko blok pochodzi z silnika 1.6 a reszta jest z 1.8, ale tego nikt Ci nie powie :-|
A w PP były Pierburgi 2EE i 2E2 ;-) Bardzo problematyczne gaźniki :-|

Maverickse
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
Lokalizacja: Żywiec/Śląsk

Post autor: Maverickse » 08 lut 2011, 19:57

Przemo a keihiny dobrze sie sprawowaly? bo ja to juz nawet nie wiem czy ten moj to zenith :mrgreen: do niczego to nie podobne:D Druga sprawa to tak mam gaźnik dwugardzielowy to wiem i dwa weze od gazu podpiete ale czy to koniecznośc? a jeszcze jedna sprawa to poczytałem troche na forum i kurcze mam wątpliwości bo przy bloku ida dwa czujniki zaraz kolo 4 swiecy tak jakby do wezy wpinane ale oba u mnie sa odpiete i nie ma wtyczek hmm :shock: z tego co wyczytałem to dzieki temu czujnikowi od dolu autko moze miec problemy z odpalaniem? Masakra taka sztuka ze szok:D

[ Dodano: 2011-02-08, 22:56 ]
Tutaj zrobiłem te zdjecia jedno dekla a drugie pod nim czy jest ktos w stanie po zdjeciu miksera powiedziec cokolwiek na temat tego gaznika?? :shock:

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 08 lut 2011, 22:59

:shock: :shock:

O matko..... jakiś rzeznik to robił .... co tam jest wpięte na wspomaganiu hamulca ??? na silikonie ??


Czekaj czekaj ..... Srodek jest rzezbiony.... ale z czego .. ????

obudowa jest tez inna..... co to kurde jest ??

Awatar użytkownika
glowsonix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:21
Lokalizacja: Końskie

Post autor: glowsonix » 08 lut 2011, 23:13

Jeżeli to jest silnik PP to fabrycznie był tam pierburg 2EE i jest on stosunkowo drogi więc ktoś włożył "tańszy".
Ta wtyczka co pisałeś jest potrzeba ale jak byś miał fabrycznego pierburga a przy tym "cudzie" cała instalacja elektryczna starego gaźnika jest nie potrzebna 8-)

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 08 lut 2011, 23:27

ogolnie masakra:D
nieseryjnie delikatnie rzecz ujmujac :mrgreen:
mialem PP i to bylo 1.6. a kolega ma 1.8 chyba?
wiec skad PP?

Maverickse
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
Lokalizacja: Żywiec/Śląsk

Post autor: Maverickse » 08 lut 2011, 23:59

1.8 to podobno było ale dzisiaj dokopalem sie do bloku i znalazlem oznaczenie PP wiec od dzisiaj jest to raczej 1.6 :mrgreen: a co do gaznika to pół biedy silikon to jest klej do gwintów :mrgreen: chce sie pozbyc tego gaźnika i wlożyc jakis inny myslalem nad keihinem co panowie o tym myslicie??

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 09 lut 2011, 00:29

a co masz w dowodzie wklepane? 1.6 czy 1.8 :D
nie wiem czy keihiny byly montowane do 1.6 ale ktos mi kiedys chyba mowil ze pasuja ( ale reki sobie uciac nie dam ).
ja mialem w swoim 1.6 gaznik 2EE i nie narzekalem ( jedyna awaria nastawnik przepustnicy, ale dalo sie bez niego przezyc ). zrobilem 30 tys na lpg takze osobiscie polecam Ci 2EE.
chyba nawet jeszcze gdzies mam ten gaznik ( razem z mikserem jest ).

Maverickse
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
Lokalizacja: Żywiec/Śląsk

Post autor: Maverickse » 09 lut 2011, 00:37

w dowodzie jest 1.6 ale to jest składak wiec nie wiem czy to cos da. A propo tego gaźnika ile byś chcial za niego?? :mrgreen: i oczywiscie sprawny??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 lut 2011, 00:38

Ja kiedyś też miałem PP z gaźnikiem 2EE. Chciałem go wymienić na keihina ale na allegro praktycznie ich niema a jak się jakiś pojawia to w kosmicznej cenie.

Ponoć dobrą alternatywą jest Pierburg 2E, niema tyle elektroniki jest tego sporo na allegro.

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 09 lut 2011, 00:52

moje PP tez bylo skladak ( podobno to chodzilo o to ze wyciagali silnik jak je sprowadzali zeby jakies clo ominac czy cos, w polsce skladali znowu i w dowodzie byl skladak ).

musialbym zobaczyc czy on wogole jeszcze jest ale to dopiero jutro pojutrze jak zjade do domu.
tak byl sprawny wiec pewnie dalej jest bo nikt go nie ruszal :mrgreen: .

kolego nie namawiam cie bo rozne opinie sa o tych gaznikach, mnie tez straszyli jak kupilem i nawet tez chcialem wymieniac. ale szczesliwie u mnie dzialal bezproblemowo.

Maverickse
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
Lokalizacja: Żywiec/Śląsk

Post autor: Maverickse » 09 lut 2011, 00:55

No dobra a 2E wchodzi bez zadnych przeróbek??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl