[1.8 NE] Nietypowy problem
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 27 lis 2009, 20:21
- Lokalizacja: Wasilków/Podlaskie
Gaźnik dwu gardzielowy??
Co w tym dziwnego?
Tak montowano kiedyś instalacje gazowe pierwszej generacji.
Pierwszy dopływ do pierwszej gardzieli a drugi do drugiej.
Pamiętam takie instalacje, w poczciwych Polonezach i Fiatach.
Na tamte czasy, mało kto wiedział co to mikser i jaki dobrać.
Wwiert do gardzieli, uszczelnnienie i rura po regulacji.
A klej do powierzchni gwintowanych wcale mnie nie dziwi.
Bardzo dobra spoina powierzchni.
Do odkręcenia, wystarczy podgrzać do odpowiedniej temperatury ( czytaj instrukcja producenta ).
Co w tym dziwnego?
Tak montowano kiedyś instalacje gazowe pierwszej generacji.
Pierwszy dopływ do pierwszej gardzieli a drugi do drugiej.
Pamiętam takie instalacje, w poczciwych Polonezach i Fiatach.
Na tamte czasy, mało kto wiedział co to mikser i jaki dobrać.
Wwiert do gardzieli, uszczelnnienie i rura po regulacji.
A klej do powierzchni gwintowanych wcale mnie nie dziwi.
Bardzo dobra spoina powierzchni.
Do odkręcenia, wystarczy podgrzać do odpowiedniej temperatury ( czytaj instrukcja producenta ).
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
No ale to Audi a w Audi oryginalnie były montowane gaźniki Pierburg i Keihin.Black Deamon pisze:Gaźnik dwu gardzielowy??
Co w tym dziwnego?
Tak montowano kiedyś instalacje gazowe pierwszej generacji.
Pierwszy dopływ do pierwszej gardzieli a drugi do drugiej.
Pamiętam takie instalacje, w poczciwych Polonezach i Fiatach.
Na tamte czasy, mało kto wiedział co to mikser i jaki dobrać.
Wwiert do gardzieli, uszczelnnienie i rura po regulacji.
A klej do powierzchni gwintowanych wcale mnie nie dziwi.
Bardzo dobra spoina powierzchni.
Do odkręcenia, wystarczy podgrzać do odpowiedniej temperatury ( czytaj instrukcja producenta ).
A ten u autora tematu to podobny jest do Zenitha (montowany w Renault i bodajże Peugeot) i jakoś nie idzie go wyregulować z tym silnikiem 1.8 i wolne obroty na poziomie 1800-2000obr. :?: To chyba jest coś nie halo :roll:
Piotrek, zapewne tak a czytałem te tematy o przekładkach gaźnika i na tych Weberach drastycznie spadło spalanie, a w Poldku czy Fiacie 125 spalanie było bardzo duże jak na pojemność 1.5 czy 1.6 Czyli te silniki nie pasowały do tych gaźników hehe :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
Wybieram sie zachwilke do garażu i zrobie fotke tego gaźnika przynajmniej sprobuje No własnie on jest podobny do zenitha ktos tu na gieldzie napisal że to z 1.3 audi b2 możliwe to? Sprobuje sie dzisiaj dowiedziec czegos wiecej o tym moim nieszczesnym gaźniku. Mam takie pytanko czy mialby ktoś w razie czego do sprzedania i sprawny oczywiscie gaźnik?
[ Dodano: 2011-02-08, 19:05 ]
Panowie znalazlem oznaczenie silnika jakims cudem jest tam oznaczenie PP czyli mam rozumiec że 1.6? jesli tak to jaki gaźnik tam powinien byc?
[ Dodano: 2011-02-08, 19:05 ]
Panowie znalazlem oznaczenie silnika jakims cudem jest tam oznaczenie PP czyli mam rozumiec że 1.6? jesli tak to jaki gaźnik tam powinien byc?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Z tego co wyczytałem to Zenithy były montowane w Renault-ach i Peugeot-ach, ale może swego czasu były także w mniejszych silnikach VW&Audi.
Podałem Ci linki z Allegro z gaźnikami, masz nawet Keihina za 90zł
A co do oznaczenia to może tylko blok pochodzi z silnika 1.6 a reszta jest z 1.8, ale tego nikt Ci nie powie :-|
A w PP były Pierburgi 2EE i 2E2 Bardzo problematyczne gaźniki :-|
Podałem Ci linki z Allegro z gaźnikami, masz nawet Keihina za 90zł
A co do oznaczenia to może tylko blok pochodzi z silnika 1.6 a reszta jest z 1.8, ale tego nikt Ci nie powie :-|
A w PP były Pierburgi 2EE i 2E2 Bardzo problematyczne gaźniki :-|
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
Przemo a keihiny dobrze sie sprawowaly? bo ja to juz nawet nie wiem czy ten moj to zenith :mrgreen: do niczego to nie podobne:D Druga sprawa to tak mam gaźnik dwugardzielowy to wiem i dwa weze od gazu podpiete ale czy to koniecznośc? a jeszcze jedna sprawa to poczytałem troche na forum i kurcze mam wątpliwości bo przy bloku ida dwa czujniki zaraz kolo 4 swiecy tak jakby do wezy wpinane ale oba u mnie sa odpiete i nie ma wtyczek hmm :shock: z tego co wyczytałem to dzieki temu czujnikowi od dolu autko moze miec problemy z odpalaniem? Masakra taka sztuka ze szok:D
[ Dodano: 2011-02-08, 22:56 ]
Tutaj zrobiłem te zdjecia jedno dekla a drugie pod nim czy jest ktos w stanie po zdjeciu miksera powiedziec cokolwiek na temat tego gaznika?? :shock:
[ Dodano: 2011-02-08, 22:56 ]
Tutaj zrobiłem te zdjecia jedno dekla a drugie pod nim czy jest ktos w stanie po zdjeciu miksera powiedziec cokolwiek na temat tego gaznika?? :shock:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
a co masz w dowodzie wklepane? 1.6 czy 1.8
nie wiem czy keihiny byly montowane do 1.6 ale ktos mi kiedys chyba mowil ze pasuja ( ale reki sobie uciac nie dam ).
ja mialem w swoim 1.6 gaznik 2EE i nie narzekalem ( jedyna awaria nastawnik przepustnicy, ale dalo sie bez niego przezyc ). zrobilem 30 tys na lpg takze osobiscie polecam Ci 2EE.
chyba nawet jeszcze gdzies mam ten gaznik ( razem z mikserem jest ).
nie wiem czy keihiny byly montowane do 1.6 ale ktos mi kiedys chyba mowil ze pasuja ( ale reki sobie uciac nie dam ).
ja mialem w swoim 1.6 gaznik 2EE i nie narzekalem ( jedyna awaria nastawnik przepustnicy, ale dalo sie bez niego przezyc ). zrobilem 30 tys na lpg takze osobiscie polecam Ci 2EE.
chyba nawet jeszcze gdzies mam ten gaznik ( razem z mikserem jest ).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
moje PP tez bylo skladak ( podobno to chodzilo o to ze wyciagali silnik jak je sprowadzali zeby jakies clo ominac czy cos, w polsce skladali znowu i w dowodzie byl skladak ).
musialbym zobaczyc czy on wogole jeszcze jest ale to dopiero jutro pojutrze jak zjade do domu.
tak byl sprawny wiec pewnie dalej jest bo nikt go nie ruszal :mrgreen: .
kolego nie namawiam cie bo rozne opinie sa o tych gaznikach, mnie tez straszyli jak kupilem i nawet tez chcialem wymieniac. ale szczesliwie u mnie dzialal bezproblemowo.
musialbym zobaczyc czy on wogole jeszcze jest ale to dopiero jutro pojutrze jak zjade do domu.
tak byl sprawny wiec pewnie dalej jest bo nikt go nie ruszal :mrgreen: .
kolego nie namawiam cie bo rozne opinie sa o tych gaznikach, mnie tez straszyli jak kupilem i nawet tez chcialem wymieniac. ale szczesliwie u mnie dzialal bezproblemowo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk