276x25dubbler pisze:Jakiej średnicy tarcze do tego?
[B4 1Z] Rezanie Przednich Zacisków Hamulcowych S2 / V6
raich pisze:witam
a podejdzie jakis wiekszy zestaw od tego 276x22?
-nie uzywajac adapterow oraz nie biorac pod uwage zestawu z rs2
ktorego cena na poziomie 5tys jest chora
[ Dodano: 2010-02-09, 01:26 ]
troche odkopalem kotleta,ale nie chce poruszac nowego tematu na forum
Ale jest taki myk ze kolega ma zaciski jednotloczkowe, wiec moze zalozyc dwutloczkowe zaciski przewody w stalowym oplocie nowy dobry plyn hamulcowy i napewno bedzie roznica i to wyraznie odczuwalna.Skuciok pisze:Te zaciski dwutłoczkowe i tarcze 276X25, albo jednotłoczki z tarczami 280x22 to jest max co wejdzie do koła 15 cali. Każda inna większa hamownia wymaga zmian koła (i pewnie piast).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
Panowie kto będzie się orientował jaki jest numer prowadniczki do zacisku dwu-tłoczkowego z 2.8!Brakuje mi jednej sztuki a okazuje się , że jest trochę większa niż z zacisku jedno-tłoczkowego .Na domiar złego gościu w sklepie nie może tego odnaleźć w żadnym programie.Wyskakuje mu ,że prowadniczka powinna być takiej samej wielkości jak w zacisku jedno-tłoczkowym. :?:
Witam chciałbym zmienić zaciski jedno tłoczkowe i tarcze na wentylowane czy jest wielka różnica jak są zaciski dwu tłoczkowe chodzi mi o samo odczucie hamowania tarcze są minimalnie mniejsze ale za to grubsze no i koszt tych zacisków dwu tłoczkowych razem z tarczami i klockami też jest większy.
Bo chciałbym zmienić na wentylowane i mam dylemat czy warto więcej kasy dać
Bo chciałbym zmienić na wentylowane i mam dylemat czy warto więcej kasy dać
witam odgrzeje trochę temat...
posiadam tarcze lite 280x13 w moim 1Z i chciał bym wymienić je na 280x22 wentylowane z 2.6 , czyli potrzebuje jarzmo, zacisk, tarcze i klocki? czy w grę wchodzi też wymian przewodów elastycznych? czy wymiana jest odczuwalna w efekcie hamowania? chodzi mi o hamowanie w ruchu miejskim. Czy grubość klocków jest taka sama w obydwu tych konfiguracjach?
posiadam tarcze lite 280x13 w moim 1Z i chciał bym wymienić je na 280x22 wentylowane z 2.6 , czyli potrzebuje jarzmo, zacisk, tarcze i klocki? czy w grę wchodzi też wymian przewodów elastycznych? czy wymiana jest odczuwalna w efekcie hamowania? chodzi mi o hamowanie w ruchu miejskim. Czy grubość klocków jest taka sama w obydwu tych konfiguracjach?
Takcolorumia pisze:czyli potrzebuje jarzmo, zacisk, tarcze i klocki?
Niecolorumia pisze:czy w grę wchodzi też wymian przewodów elastycznych
Nie.colorumia pisze: czy wymiana jest odczuwalna w efekcie hamowania? chodzi mi o hamowanie w ruchu miejskim
Roznica bedzie polegac na tym ze tarcze grubsze i wentylowane beda lepiej oddawac cieplo pod czas agresywniejszej jazdy przez co hamlce nie beda "puchły" po kilku ostrzejszych hamowaniach.
Nie.colorumia pisze:Czy grubość klocków jest taka sama w obydwu tych konfiguracjach?
Pozdro.