napewno ma :mrgreen:może to ten n75 w końcu on ma coś wspólnego z turbiną,
[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 75
- Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
- Lokalizacja: Mazowsze
Witam Panowie
mam podobny problem jak kolega ManiekMazowsze
Auto muli ,turbo świszcze a nie ciagnie i nie idzie jak wczesniej
od poczatku:(moze sie komus przyda)
Zaczeło sie od zbitego klina na wale korbowym,auto przestalo odpalac od sztycha(palilo przy -27 po calej nocy od cyka)coraz dluze sie krecilo rozrusznikiem gdy odpalilo nie chcialo wchodzic na obroty kopcilo, dymilo, szarpało, paliwo niedopalone smierdzialo.
po sprawdzeniu przestawiony wał reszta punktow sie zgadzala
wymienilem rozrzad kompletny +kolo zebate walu+sruba wklejona na klej
Autko jezdzilo ale juz nie tak jak wczesniej, nastepnego dnia odpalilo i zgaslo i kaplica
Zaciagnalem do flachowca, sciagneli ni z 10 l paliwa(bezzwrotnie)znalezli zerwany przewod od temp i podobno ustawili pompe.
Wiecej nic mechanik nie powiedzial "bo nie po to sie tyle uczył"
150pln skasowal
Jedyny plus to wreszcie slysze turbo
sam sprawdzilem i wyczyscilem zbiornik+smog, nowy filtr pare dni wczesniej przed awaria silnika
N75 mostkowalem nie to
przeplywke odpiolem-kreci do 2500rpmi dalej nie chce
Podpiol bym pod vaga ale nie pojade do goscia wiecej
[ Dodano: 2011-03-22, 20:47 ]
Zapomniałem dodać w węzykach jest powietrze i w zasilaniu i w powrocie
mam podobny problem jak kolega ManiekMazowsze
Auto muli ,turbo świszcze a nie ciagnie i nie idzie jak wczesniej
od poczatku:(moze sie komus przyda)
Zaczeło sie od zbitego klina na wale korbowym,auto przestalo odpalac od sztycha(palilo przy -27 po calej nocy od cyka)coraz dluze sie krecilo rozrusznikiem gdy odpalilo nie chcialo wchodzic na obroty kopcilo, dymilo, szarpało, paliwo niedopalone smierdzialo.
po sprawdzeniu przestawiony wał reszta punktow sie zgadzala
wymienilem rozrzad kompletny +kolo zebate walu+sruba wklejona na klej
Autko jezdzilo ale juz nie tak jak wczesniej, nastepnego dnia odpalilo i zgaslo i kaplica
Zaciagnalem do flachowca, sciagneli ni z 10 l paliwa(bezzwrotnie)znalezli zerwany przewod od temp i podobno ustawili pompe.
Wiecej nic mechanik nie powiedzial "bo nie po to sie tyle uczył"
150pln skasowal
Jedyny plus to wreszcie slysze turbo
sam sprawdzilem i wyczyscilem zbiornik+smog, nowy filtr pare dni wczesniej przed awaria silnika
N75 mostkowalem nie to
przeplywke odpiolem-kreci do 2500rpmi dalej nie chce
Podpiol bym pod vaga ale nie pojade do goscia wiecej
[ Dodano: 2011-03-22, 20:47 ]
Zapomniałem dodać w węzykach jest powietrze i w zasilaniu i w powrocie
Filtr paliwa dokrecony,
ten oring mnie meczy,
filtr wymienialem tyle razy i bylo ok
aczkolwiek na tym podgrzewaczu jest tylko jedna srobka zamiast 2
wczesniej byly pechcezyki ale nie az tyle teraz jak depne to idzie nieraz samo powietrze
a wyprzedzanie nawet na autostradzie to katorga auto buja sie do ok 130 km/hale z gorki pod gorke slabnie :-x
ten oring mnie meczy,
filtr wymienialem tyle razy i bylo ok
aczkolwiek na tym podgrzewaczu jest tylko jedna srobka zamiast 2
wczesniej byly pechcezyki ale nie az tyle teraz jak depne to idzie nieraz samo powietrze
a wyprzedzanie nawet na autostradzie to katorga auto buja sie do ok 130 km/hale z gorki pod gorke slabnie :-x
Srobki sa juz dwie, dodatkowo zalozylem jeszcze jeden oring innej srednicy bo ten jednak chyba mi wymienili, bo byl ladny zielonkawy, nie sparcialy.
Dodatkowo pozakladalem nowe opaskina wszystkich polaczeniach, bo stare sie krecily razem z przewodami.
Jest poprawa delikatna w jezdzie ale nadal idzie powietrze na wyzszych obrotach no i muli :-x :-x :cry:
Przycinalo przy 2400 a teraz 3200rpm
Na powrocie z filtra do zbiornika jest biala "puszeczka"czy to jakis zawor zwrotny??mozna to wywalic??
Dodatkowo pozakladalem nowe opaskina wszystkich polaczeniach, bo stare sie krecily razem z przewodami.
Jest poprawa delikatna w jezdzie ale nadal idzie powietrze na wyzszych obrotach no i muli :-x :-x :cry:
Przycinalo przy 2400 a teraz 3200rpm
Na powrocie z filtra do zbiornika jest biala "puszeczka"czy to jakis zawor zwrotny??mozna to wywalic??