Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach

ODPOWIEDZ
gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 12 lut 2011, 17:11

może to ten n75 w końcu on ma coś wspólnego z turbiną,
napewno ma ;-) :mrgreen:

ManiekMazowsze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 29 cze 2010, 13:56
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: ManiekMazowsze » 15 lut 2011, 20:17

byłem na kompie, jedyne co wykazało to o ile spamiętałem "problemy z kolektorem ssącym" coś takiego, i okazało się, po dokładnych oględzinach, że wężyki dochodzące do zaworu n75 są poprzecierane, i że to chyba moze być przyczyną, w piątek wymieniam je i zobaczymy co się bedzie dziać

Pozdrawiam

saluc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: saluc » 22 mar 2011, 20:38

Witam Panowie
mam podobny problem jak kolega ManiekMazowsze
Auto muli ,turbo świszcze a nie ciagnie i nie idzie jak wczesniej
od poczatku:(moze sie komus przyda)
Zaczeło sie od zbitego klina na wale korbowym,auto przestalo odpalac od sztycha(palilo przy -27 po calej nocy od cyka)coraz dluze sie krecilo rozrusznikiem gdy odpalilo nie chcialo wchodzic na obroty kopcilo, dymilo, szarpało, paliwo niedopalone smierdzialo.
po sprawdzeniu przestawiony wał reszta punktow sie zgadzala
wymienilem rozrzad kompletny +kolo zebate walu+sruba wklejona na klej
Autko jezdzilo ale juz nie tak jak wczesniej, nastepnego dnia odpalilo i zgaslo i kaplica
Zaciagnalem do flachowca, sciagneli ni z 10 l paliwa(bezzwrotnie)znalezli zerwany przewod od temp i podobno ustawili pompe.
Wiecej nic mechanik nie powiedzial "bo nie po to sie tyle uczył"
150pln skasowal
Jedyny plus to wreszcie slysze turbo
sam sprawdzilem i wyczyscilem zbiornik+smog, nowy filtr pare dni wczesniej przed awaria silnika
N75 mostkowalem nie to
przeplywke odpiolem-kreci do 2500rpmi dalej nie chce
Podpiol bym pod vaga ale nie pojade do goscia wiecej

[ Dodano: 2011-03-22, 20:47 ]
Zapomniałem dodać w węzykach jest powietrze i w zasilaniu i w powrocie

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 mar 2011, 21:14

no to musisz zlikwidować te pęcherzyki ;-) najlepiej to spróbuj dokręcić filtr paliwa i pozmieniaj wszystkie opaski na przewodach i koniecznie wymień oring w podgrzewaczu na głowiczce filtra

saluc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: saluc » 22 mar 2011, 21:27

Filtr paliwa dokrecony,
ten oring mnie meczy,
filtr wymienialem tyle razy i bylo ok
aczkolwiek na tym podgrzewaczu jest tylko jedna srobka zamiast 2
wczesniej byly pechcezyki ale nie az tyle teraz jak depne to idzie nieraz samo powietrze
a wyprzedzanie nawet na autostradzie to katorga auto buja sie do ok 130 km/hale z gorki pod gorke slabnie :-x

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 mar 2011, 21:30

aczkolwiek na tym podgrzewaczu jest tylko jedna srobka zamiast 2
i masz przyczynę zapowietrzania :-/ założ srubkę i koniecznie zlikwiduj te pęcherzyki :-/

saluc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: saluc » 22 mar 2011, 21:45

Tak zrobie ale, ale wczesniej przez prawie 3 lat hulalo bez problemu,tak nagle sie to zrobilo?
i jeszcze jedno pytanie czy auto bedzie ciagnac i odpuszczac, jak puszcze gaz i za chwile wcisne to tak jak by napompowalo paliwa i przez chwile ciagnelo a potem slabnie i "odcina"

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 22 mar 2011, 21:53

saluc pisze:aczkolwiek na tym podgrzewaczu jest tylko jedna srobka zamiast 2
dodatkowo wymień oring znajdujący się pod tym z dwiema śrubkami, częsta winowajca pecherzyków.

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 22 mar 2011, 21:58

tomekk666, Może znasz romiar tego oringu.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 mar 2011, 22:05

wyjmij stary i w byle jakim sklepie z zetorami kupisz taki oring <ok>

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 22 mar 2011, 23:12

olapiotr pisze:tomekk666, Może znasz romiar tego oringu.
niestety nie znam wymiarów tego oringa :oops:
Zrób tak jak kolega wyżej napisał, to najprostrzy sposób <ok>

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 mar 2011, 18:23

olapiotr pisze:Może znasz romiar tego oringu.
z góry idzie oring o rozmiarze 15,4X1,8

saluc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: saluc » 23 mar 2011, 20:22

Srobki sa juz dwie, dodatkowo zalozylem jeszcze jeden oring innej srednicy bo ten jednak chyba mi wymienili, bo byl ladny zielonkawy, nie sparcialy.
Dodatkowo pozakladalem nowe opaskina wszystkich polaczeniach, bo stare sie krecily razem z przewodami.
Jest poprawa delikatna w jezdzie ale nadal idzie powietrze na wyzszych obrotach no i muli :-x :-( :-x :cry:
Przycinalo przy 2400 a teraz 3200rpm
Na powrocie z filtra do zbiornika jest biala "puszeczka"czy to jakis zawor zwrotny??mozna to wywalic??

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 23 mar 2011, 20:44

a po co chcesz wywalać?tak ma być ;-) a wogóle to kiedy filtr wymieniałeś?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 mar 2011, 22:15

najlepiej kup sobie pompkę gruszkę o której pisałem już w innych tematach i wiele osób ja poleca i stosuje.znajdziesz nieszczelność od razu no chyba że wolisz wymieniać co chwile co innego i stracić przez to kupę kasy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl