Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Regeneracja tylnych zacisków hamulcowych.

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
dcnt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 15 lis 2010, 18:35
Lokalizacja: RDE

Post autor: dcnt » 26 sty 2011, 11:00

sam przymierzam sie do ich zakupu wiec poczekam na info jak sie sprawuja :)

Awatar użytkownika
kozix66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 31 paź 2009, 13:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kozix66 » 30 sty 2011, 13:01

Zaciski zainstalowane, nówki to wiadomo nie ciekną, chodzą luźno, tylko muszę wymienić linki bo się zapiekły, szczególnie prawa bardziej trzyma (w tym tygodniu mam zamiar kupić) i będzie spokój z ręcznym.( mam nadzieje :-D ), przy okazji podczas regulacji ręcznego zauważyłem że cieknie z korektora siły hamowania( kolejna rzecz do roboty). Może ktoś się z tym spotkał? (czytałem na forum o tym to zostaje tylko wymiana na używany lub nowy, albo połączenie bez korektora ale to chyba mało bezpieczne). Jak wszystko doprowadzę do ładu z tymi linkami to dam znać jak to będzie działać.

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 30 sty 2011, 22:13

No ja wlasnie zaczalem robic wieksze zakupy, robie porzadek z hamulcami przod i tyl. Tarcze juz kupilem z Mikody Czestochowa. Jutro wybiore jakies zaciski do tylu oraz obie linki recznego bo tez mam obie zapieczone i musialem je w ogole poluzowac bo mi sie kola tylne juz nie krecily :)

Czy przed zalozeniem nowych zaciskow zabezpieczales je jakos przed korozja? Jesli tak to w jaki sposob?

Awatar użytkownika
kozix66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 31 paź 2009, 13:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kozix66 » 31 sty 2011, 19:25

To u mnie z linkami ta sama sytuacja poluzowane i jazda bez ręcznego. Ja też wymieniłem w wakacje wszystkie tarcze i klocki. A teraz doprowadzam do ładu tylne hamulce. Zacisków nie zabezpieczałem, pewnie w wakacje pomaluje na jakiś kolorek, a przód mam zamiar regenerować.

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 03 lut 2011, 21:11

Dostalem juz zaciski, MAXGear, placilem na Allegro 219PLN za sztuke, gosc dostarczyl je w 24h, bede montowal jak bedzie jakas lepsza pogoda i temperatura na plusie. Tarcze i klocki kupilem ostatecznie marki Steinhof, zamowienie z Mikody anulowalem. Steinhof, to polska firma ktora dostarcza podzespoly na I montaz do Fiata, takze musza miec dobra jakosc, inaczej nie mieliby szans na taki kontrakt. Poza tym do zakupu u nich sklonil mnie TEN wpis na forum Passata. Jak juz je zaloze to podziele sie wrazeniami z jazdy.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 lut 2011, 21:15

monkahead pisze:Jak juz je zaloze to podziele sie wrazeniami z jazdy.
raczej z hamowania <ok> jak ja potrzebowałem zacisków to wszystkie były minimum za 350zł sztuka a teraz po 200zł...

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 17 lut 2011, 20:20

Jesli ktos szuka super tanich odpowietrznikow zaciskow to polecam tego goscia. Na przod i tyl pasuja odpowietrzniki nr 039, wymiar M10x1x30.

Dragomi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2011, 20:36

Post autor: Dragomi » 17 lut 2011, 22:09

monkahead pisze:Czy przed zalozeniem nowych zaciskow zabezpieczales je jakos przed korozja? Jesli tak to w jaki sposob?
jest specjalny smar do zacisków by się nie zapiekały;]

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 20 lut 2011, 06:17

Tak wiem, smar miedziany. Wczoraj rozebralem tylne hamulce, tragedia. Zaciski zapieczone, dobrze ze mam nowe bo stare to od razu na zlom ida. Prowadnice jarzma zapieczone i zardzewiale, pomimo dobrych gumek, ledwo mi sie udalo wyciagnac te sruby prowadzace z gniazd. Wszystko pieknie wyczyszczone na wiertarce, dzisiaj malowanie i powoli skladam to do kupy. Przy okazji wymieniam lozyska z tylu bo jedno juz polecialo, a drugie pro forma, niech juz bedzie raz a dobrze. Co do gwintow odpowietrznikow i przewodow hamulcowych to mozna je owinac raz tasma teflonowa, odkreca sie pozniej bez wiekszego problemu.

[ Dodano: 2011-02-22, 20:01 ]
Dzisiaj skonczylem montaz nowych zaciskow MaxGear oraz zregenerowanych jarzm, efekt ponizej. Do kompletu doszly nowe gumki na prowadnicach jarzm. Wrazenie z hamowania za jakis tydzien.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
silnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 19 mar 2008, 11:58
Lokalizacja: Puławy

Post autor: silnik » 27 mar 2011, 11:39

Witam
U mnie na lewym kole nie trzyma ręczny. Linka nowa lekko chodzi, tarcze i klocki nówki, dźwigienka od zacisku też lekko do dołu schodzi tylko w tym czasie tłoczek wysuwa się bardzo niewiele. Czy może ktoś wie co może być przyczyną tego? Nie chce rozbierać całego zacisku bo może być jeszcze gorzej. Normalnie koło hamuję po wciśnięciu pedału hamulca. Dodam ze całą zimę nie używałem ręcznego

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 28 mar 2011, 11:20

Jesli chodzi o tylne zaciski MaxGear to chodza bez problemu, nic sie nie dzieje, mozna smialo montowac.

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 31 mar 2011, 20:05

muszę u siebie kuknąć bo prawego ręcznego brak,pewnie zacisk bo tarcza i klocki sa
nożny działa tylko ręcznego ni ma <ok>

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 21 kwie 2011, 21:45

Wyglada na to ze u mnie poszedl prawy zacisk, nie odbija blaszka od recznego po jego zwolnieniu. Czy da sie to jakos skorygowac ta sruba z tylu zacisku, a moze dokreceniem samego tloczka? Zacisk jest na gwarancji ale jak go zdejme i wysle do reklamacji, to bede pewnie z 2 tyg. na starym zacisku jezdzil ... a on juz dawno w agonii :mrgreen:

Awatar użytkownika
kozix66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 31 paź 2009, 13:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kozix66 » 21 kwie 2011, 22:06

monkahead, U mnie to samo, już jakieś 2 tygodnie temu była taka sama sytuacja. Dorobiłem sobie sprężyny i ręczny odbija. :mrgreen:

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 22 kwie 2011, 07:19

kozix66, zrob jakies zdjecie tego patentu. Ja czekam na odpowiedz od sprzedawcy, moze uda sie go wymienic na nowy, co nie gwarantuje ze ten problem nie pojawi sie ponownie po okresie gwarancji i faktycznie trzeba bedzie jakies sprezynki dorabiac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl