U mnie się poci na łączeniu obudowy pompy z jej przednią częścią - powodem tego jest urwana jedna śruba mocująca). No ale na szczęście nie wpływa to zbytnio na ogólną eksploatację silnika

. No oczywiście poza tym, że muszę tak na 500km dolać z litr płynu chłodzącego. Gorzej jeśli w Twoim przypadku, płyn przedostaje się przez zużyty uszczelniacz wałka napędowego pompy, bo w takim przypadku płyn wypłucze Ci smar z łożysk pompy i po nie długim czasie pompa się po prostu zatrze

.
[ Dodano: 2011-02-16, 23:46 ]
kolczu pisze:No to fajnie... Czy kupujac ta przednia czesc to odrazu bede mial uszczelki czy zastosowac silikon taki czerwony do wysokich temperatur?
W zestawie z pompą, będziesz miał papierową uszczelkę, ale powiem szczerze, że nie wiem czy to będzie tak szczelne niż jakbyś uszczelnił obudowę silikonem.