[B4 All] Błotnik, zamiennik czy szukać orginału
Panowie z tymi ori błotnikami jest problem przynajmniej u mnie na Lubelszczyźnie, szukam obydwu przednich w LZ5U juz z 1.5 roku i problem tym bardziej bez kierunków. Mam do kupienia dwa do malowania po 100, ale mają właśnie otwory na kierunki. Może ktoś wie czy były jakieś zaślepki jak np. w golfach II takie prostokątne znaczki wolfsburg takie logo?
kolego najprościej kupić ori kierunki w błotnik i założyć , a w ten co masz dobry bez "dziury" wyrezać otwór na kierunek i po problemie , zaślepek nie ma w AUDIRafał 20 pisze:Panowie z tymi ori błotnikami jest problem przynajmniej u mnie na Lubelszczyźnie, szukam obydwu przednich w LZ5U juz z 1.5 roku i problem tym bardziej bez kierunków. Mam do kupienia dwa do malowania po 100, ale mają właśnie otwory na kierunki. Może ktoś wie czy były jakieś zaślepki jak np. w golfach II takie prostokątne znaczki wolfsburg takie logo?
Panowie tak sobie myślę ze można kupić nowy zamiennik ,pomijając złe spasowanie podróbek ( bo zawsze można coś dorezać ) Dać go do wypiaskowania i zastosować ocynk galwaniczny w firmie specjalizującej się powłokami galwanicznymi , następnie podkład na ocynk i kolor samochodu , co o tym sądzicie ?
znalezienie ori używki w super stanie i jeszcze w kolorze graniczy z cudem .
znalezienie ori używki w super stanie i jeszcze w kolorze graniczy z cudem .