Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 AAZ] Przerywa przy odpalaniu.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 27 gru 2010, 22:24


Jutro pod wieczór postaram się zostawić samochód u mechanika i niech rano się bawi.
a po co? :evil: świece sobie sam sprawdź ,wszystko masz na forum co i jak <szukaj> a odstawisz do mechanika i zapłacisz ze 200 :evil: być może że to wina tylko świec a z tym akurat to powinieneś sobie sam poradzić i w razie czego wymienić (chyba że wogóle nie wiesz o co kaman)

Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Bartoszo » 29 gru 2010, 19:16

Samochód stoi już u mechanika. Wymieni swiece, poustawia i wymieni część kolumny kierowniczej.

Po drodze zamarzł mi przedni lewy amortyzator, też przy okazji będzie wymieniany.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 29 gru 2010, 20:41

Bartoszo pisze:Samochód stoi już u mechanika. Wymieni swiece, poustawia i wymieni część kolumny kierowniczej.

Po drodze zamarzł mi przedni lewy amortyzator, też przy okazji będzie wymieniany.
no to powodzenia w płaceniu :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 29 gru 2010, 23:32

Bartoszo pisze:Po drodze zamarzł mi przedni lewy amortyzator, też przy okazji będzie wymieniany.
Koszt wymiany amortyzatora jest większy od kosztu zakupu ściągacza do sprężyn. Przy wyjmowaniu kolumny kierowniczej w b3/b4 nie zmieniają się żadne kąty w geometrii więc można robić śmiało. 5 śrubek/mocowań do odkręcenia i cała kolumna pięknie wychodzi.

Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Bartoszo » 30 gru 2010, 18:32

4 świece wymienione (2 były padnięte), 2 amortyzatory przednie, kolumna. W sumie z robotą zamknęło się w 800zł.

Awatar użytkownika
brandon99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 05 paź 2010, 18:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: brandon99 » 07 sty 2011, 01:14

po dłuższej nieobecności spowodowanej brakiem internetu :evil:
jacon51 pisze:kolego ja miałem tak ze auto przerywało i nie miało siły jechać i strasznie głośno chodził
zerwało klin i przestawił się rozrząd i pogięły się 3 zawory

z tym klinem i powyginanymi zaworami to raczej nie to.. ostatnio odpaliłem maszyne po 3 dniowym postoju w garazu i masakra :-? kycał jak zając i dymił na niebiesko.. pojeździłem troche i było oki.. podejrzewam dwie rzeczy: albo mi pasek przeskoczył albo cos nie tak jest z tym kontem wtrysku jeszcze.. może za słabo był pompa doręcona i zmala kąt.. gdybym tylko miał vaga :cry: moze juz niedługo..

Awatar użytkownika
Kokos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 14 lis 2009, 17:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kokos » 07 sty 2011, 14:21

miałem robiony remont silnika prawie rok temu przez ten klin

teraz w zime jak nie ruszam autem przez kilka dni to tez mi trzesie silnikiem tak z 2-3 razy i potem jest ok


jak jeżdżę codziennie to takich problemów nie mam z szarpaniem silnika

Awatar użytkownika
śmigacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 266
Rejestracja: 11 sty 2010, 20:43
Lokalizacja: zamość

Post autor: śmigacz » 07 lut 2011, 21:44

Panowie taki "przerywanie" jest spowodowane ( przynajmniej u mnie tak było) spaloną świecą/świecami .Gdy sprawdziłem świece jedna była cała wypalona a druga mokra w paliwie, wymieniłem 4 i jest bez żadnego szarpania

Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Bartoszo » 08 lut 2011, 09:02

Dokładnie, u mnie też pomogła wymiana świec.

ADAM77GS

Post autor: ADAM77GS » 23 lut 2011, 19:46

pewnie że świece albo przynajmniej jedna z nich miałem tak rok temu a poztym to mam taką ciekawostke.jak podgrzewacie świece to po przekręceniu kluczyka na zimnym silniku jak zniknie kontrolka od podgrzewania świec to poczekaj w ciszy na cyknięcie potrwa to jakieś 10 sekund po zgaśnięciu kontrolki od świec wtedy dopiero tak naprawde przestaje grzać jak u mnie efekt jest nizły 22- noł problem

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 24 lut 2011, 07:52

śmigacz, sprawdzałeś wtryski? Bo jak opisujesz to raczej leją.

ADAM77GS, jeszcze grzeją żeby po odpaleniu dogrzać komorę wstępną.

Awatar użytkownika
śmigacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 266
Rejestracja: 11 sty 2010, 20:43
Lokalizacja: zamość

Post autor: śmigacz » 06 mar 2011, 13:26

dubbler , jeśli by mi wymiana świec nie pomogła to bym sprawdził ale problem znikł

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 07 mar 2011, 10:47

Tzn że grzeją, ale lejące wtryski nadal będą je wypalać.

Awatar użytkownika
śmigacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 266
Rejestracja: 11 sty 2010, 20:43
Lokalizacja: zamość

Post autor: śmigacz » 07 mar 2011, 18:53

a nie sądzisz że przy lejących wtryskach bedzie spadek mocy , zadymienie, trudności w odpaleniu przy dużych mrozach , jakaś nie równa praca silnika ...? U mnie kolego dubbler te objawy nie występują

Awatar użytkownika
Bartoszo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 06 lut 2010, 10:39
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Bartoszo » 20 lis 2011, 15:47

Znowu zaczyna się robić zimno i samochód głupieje. Przed chwilą byłem go przestawić po całym dniu stania. Jak nie wyciągnę całkiem przyśpieszacza zapłonu to całym samochodem rzuca, chodzi jakby nie na wszystkie gary a na dodatek coś metalicznie strzela pod maską.

Co to może być ? Lejące wtryski, rozjechany kąt wtrysku ? Proszę o pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl