Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1z] gruszka i jej klapka doładowania

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 lut 2011, 12:40

Rychu_coupe, dymi bo bierze pewnie olej :-? A N75 (jak stoisz przodem do silnika) masz po lewej stronie przed aku. ;-) Najlepiej sobie na początek go podmień żeby zobaczyć czy faktycznie szwankuje.

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 09 lut 2011, 13:54

Niki20, a dlaczego Ty masz N75 przy aku?

Awatar użytkownika
darecki2010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 18 paź 2010, 11:41
Lokalizacja: LCH

Post autor: darecki2010 » 09 lut 2011, 14:08

Napewno ma na BOSCHu a nie na PIERBURGU :lol:

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 09 lut 2011, 14:18

aha, to już teraz wiem :mrgreen: ja mam na Pierburgu i N75 mam przy rozrządzie.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 lut 2011, 15:19

No boscha mam i dlatego :-P

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 lut 2011, 02:00

Niki20 pisze:dymi bo bierze pewnie olej :-?
jak zrobi wolną odmę to będzie mniej dymił ;-)

Ricky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 08:17
Lokalizacja: Oborniki Śląskie

Post autor: Ricky » 27 lut 2011, 15:06

a powiedzcie mi bo u mnie 1z straszie słaby jest. mam przepływke boscha. jak gazuje na biegu jałowym to nawet wąż od turbo nie drgnie. tzn nie puchnie i nie czuć tego ciśnienia ręką no może delikatnie. więc zaślepiłem EGR i nic sie nie poprawiło. postanowiłem skręcić sztangę i zrobiłem to na maksa. i lekka tylko poprawa. ciśnienia nie mierzyłem bo nie mam czym ale lipa jest. Turbo wysiadło?? dodam że jeżdże tak od kąd go kupiłem więc porównania nie mam. a no i jeszcze chciałbym sie pobawić żeby ze 110 kucy było ale chyba najpierw trzeba zacząć od turbinki. co o tym sądzicie??

Awatar użytkownika
leszek_gdansk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 29 sie 2010, 14:39
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: leszek_gdansk » 27 lut 2011, 15:11

Ricky pisze:chciałbym sie pobawić żeby ze 110 kucy było ale chyba najpierw trzeba zacząć od turbinki. co o tym sądzicie??
Wtryski od AFN , dobry program , ew. pompa 11mm i powinno Cię zadowolić to co by wyszło :)

Ricky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 08:17
Lokalizacja: Oborniki Śląskie

Post autor: Ricky » 27 lut 2011, 15:16

a powiedz dlaczego nie dmucha czyżby łopatki sie wypaliły??

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 27 lut 2011, 15:17

Ricky możesz mieć n75 padnięty, dolot dziurawy,ogólnie dużo rzeczy, wszystko opisane na forum można poszukać po objawach swoich, a co do zwiększania mocy też jest to opisane w odpowiednim dziale co masz i jak zrobić, a dokładniej to skąd jesteś??

Ricky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 08:17
Lokalizacja: Oborniki Śląskie

Post autor: Ricky » 27 lut 2011, 15:20

jestem z obornik śląskich. n75 steruje sztangą?? bo ja j ą całkowicie skręciłem że nie ma możliwości otwarcia

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2011, 15:27

Ricky pisze: jak gazuje na biegu jałowym to nawet wąż od turbo nie drgnie. tzn nie puchnie i nie czuć tego ciśnienia ręką no może delikatnie.
Bo na jałowym się nie sprawdza
Ricky pisze:więc zaślepiłem EGR i nic sie nie poprawiło. postanowiłem skręcić sztangę i zrobiłem to na maksa. i lekka tylko poprawa. ciśnienia nie mierzyłem bo nie mam czym ale lipa jest. Turbo wysiadło?? dodam że jeżdże tak od kąd go kupiłem więc porównania nie mam. a no i jeszcze chciałbym sie pobawić żeby ze 110 kucy było ale chyba najpierw trzeba zacząć od turbinki. co o tym sądzicie??
Ja sądzę że metody które stosujesz ,wkrótce doprowadzą do tego że nie zdążysz nacieszyć się tymi 110 koniami ,szczególnie to
Ricky pisze: postanowiłem skręcić sztangę i zrobiłem to na maksa. i lekka tylko poprawa. ciśnienia nie mierzyłem bo nie mam czym
jest "godne " uwagi <uhh> chłopie ,udaj się do kogoś kto przynajmniej będzie wiedział co robi ;-) Bo Ty zacząłeś od tzw.du...y strony
Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 15:38 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Ricky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 08:17
Lokalizacja: Oborniki Śląskie

Post autor: Ricky » 27 lut 2011, 15:31

no to powiedzcie mi dlaczego taki słaby?? ale to że skręciłem sztange to chyba go nie przeładowuje bo nic sie nie dzieje i nie odcina. a 110 to ja bym dopiero chciał...
Pomocy panowie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2011, 15:44

Ricky pisze:no to powiedzcie mi dlaczego taki słaby?? ale to że skręciłem sztange to chyba go nie przeładowuje
Gdyby ci ładowało ,to by niewątpliwie przeładowywało ;-) Pierwsza sprawa to zmierzyć ciśnienie doładowania ,a właściwie to upewnić sie że go nie ma ,bo z tego co piszesz na to właśnie wygląda .Pużniej trzeba sprawdzić wszystkie rury od dolotu ,którędy zapewne ucieka .Jak już będzie takie jak powinno być i dalej będzie słaby ,można szukać dalej. Zrób to wszystko ,jak nie masz czym to jedż do kogoś kto ma ,albo zakup sobie zwykły manometr za ok 14 zł na allegro

Ricky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 08:17
Lokalizacja: Oborniki Śląskie

Post autor: Ricky » 27 lut 2011, 15:49

ok to sprawdze czy nie ma jakiś nieszczelności w układzie dolotowym i rzeczywiście pojade gdzieś sprawdzić ciśnienie Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl