Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1z] gruszka i jej klapka doładowania

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 27 lut 2011, 20:25

, ew. pompa 11mm i powinno Cię zadowolić to co by wyszło :)
to nie do takiego silnika ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2011, 22:36

gibaj pisze:Cytat:
, ew. pompa 11mm i powinno Cię zadowolić to co by wyszło :)
to nie do takiego silnika ;-)
Pompa 11mm ,ma sens jak ktoś mierzy powyżej 120 koni ,do 120 spokojnie wyrabia zdrowa pompa 10mm

Ricky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 08:17
Lokalizacja: Oborniki Śląskie

Post autor: Ricky » 01 mar 2011, 21:26

Wiatm dzisiaj sprawdziłem ciśnienie doładowania jak już kiedyś wspomniałem na skręconej sztandze. Kupiłem manometr i jazda. Wynik: 1,1 bara. ale to już jest maks z tej turbiny. NIeszczelności w kładzie dolotowym nie ma. jeszcze sprubuje wywalić kata bo na liczniku 240000 jest teraz a tak naprawde to niewiem ile.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 01 mar 2011, 22:17

Ricky pisze: Wynik: 1,1 bara. ale to już jest maks z tej turbiny.
bajki piszesz, sam miałem okazję się przejechać B4 z 92r., w której T2 dmuchało ponad 1.4 bara <ok>

T15 da radę dmuchnąć nawet 2.0 bara ale szkoda mi było turbiny i zostaje ok 1.2-1.5 bara

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 01 mar 2011, 22:27

@Ricky, możesz pokazać jaki manometr kupiłeś.
A i jeszcze jakie przyłącze jest potrzebne, żeby to wkręcić w kolanko?
Sam zamierzam kupić i też wszystko posprawdzać, bo mi parę rzeczy nie pasuje - wydaje mi się, że mój traktorek jest za słaby. Robi się cieplej to i zVagować może się uda.

Ricky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 08:17
Lokalizacja: Oborniki Śląskie

Post autor: Ricky » 02 mar 2011, 21:10

UKI_XX pisze:bajki piszesz, sam miałem okazję się przejechać B4 z 92r., w której T2 dmuchało ponad 1.4 bara
Nie pisze bajek bo po co niby miał bym to robić??? Napisałem jak jest i więcej nie da rady dmuchnąć no chyba żeby więcej paliwem podlać to może i tak.
kojak85 pisze:@Ricky, możesz pokazać jaki manometr kupiłeś.
A i jeszcze jakie przyłącze jest potrzebne, żeby to wkręcić w kolanko?
Ja kupiłem zwykły manometr za 16 zł taki uniwersalny do 3 bar. a nie jakiś tam do zamontowania na stałe. No a podpinasz sie na kolanku cienkim wężykiem bo tam powinieneś mieć taki malutki kruciec.

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 02 mar 2011, 21:19

Ricky, możesz pokazać dokładnie jaki ten manometr?

Ricky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 08:17
Lokalizacja: Oborniki Śląskie

Post autor: Ricky » 02 mar 2011, 21:24

a widzisz to musiałbym iść do samochodu bo tam go mam a nie chce mi sie teraz
Jutro sie postaram wrzucić fotke
Niewiem może kłamał bo na nim jest napisane '' nie używać do tlenu""
ale ja to rozumiem że chodzi o czysty tlen a nie o powietrze

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 02 mar 2011, 21:25

a może na alledrogo taki znajdziesz?

Ricky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 08:17
Lokalizacja: Oborniki Śląskie

Post autor: Ricky » 02 mar 2011, 21:28

http://allegro.pl/manometr-m63-do-6-bar ... 68886.html
Taki sam chyba tylko mój jest do 3 barów

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 02 mar 2011, 21:33

aha, takie coś, ja spróbuje ogarnąć taki co do kompresora idzie ;-)

Ricky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 08:17
Lokalizacja: Oborniki Śląskie

Post autor: Ricky » 02 mar 2011, 21:37

a ogólnie mam zamiar wywalić kata i ten środkowy tłumik rozprężny. nie wiecie czy przypadkiem nie zrobi sie za głośno w samochodzie po tych dwóch zabiegach??

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 02 mar 2011, 21:40

kata śmiało wywalaj, ja wczoraj u siebie wybiłem i nic się nie zmieniło z głośnością a co do tłumika to Ci nie powiem bo nie ruszałem go.

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 02 mar 2011, 21:41

Może Ci trochę rezonować wydech. Nie mniej jednak ktoś tu pisał, że nic strasznego się nie dzieje po wywaleniu kata.
Dzięki za info o tym manometrze.

Ricky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 09 lip 2009, 08:17
Lokalizacja: Oborniki Śląskie

Post autor: Ricky » 02 mar 2011, 21:43

ja chce jechać żeby wyciąć i rurki kawałek wstawić żeby przelot był a jak wybiłeś i zostawiłeś puszke to niewiadomo czy spalin to nie zatrzymuje to chociaż musisz jakąś rurke do środka wstawić
Z tematu chyba zeszliśmy żeby nas nie pogonili.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl