Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - chip tuning - opinie i wrazenia

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 26 maja 2007, 18:24

ja tez mam 110 KM
... taa 110 km ale w dowodzie rejestracyjnym Obrazek

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 maja 2007, 15:35

Od strony mechanicznej silnik pasuje bez problemów jedynie trzeba przerobić rure wydechową ale to nie problem. POroblemy zaczynają sie od strony elektrycznej musisz zmienić komputer sterujący przepływke i całą wiązke do kompa a potem dłubanie i dłubanie żeby wszystko działało

Tom_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:29

Post autor: Tom_s » 29 maja 2007, 12:10

no to będzie dłubanina :) Z mechanikiem już jestem ustawiony... powiedział że damy radę więc będzie swap :)

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 29 maja 2007, 14:44

Jak Ci sie uda to zapodaj fotki i opisz

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - chip tuning - wrażenia

Post autor: PawelG » 29 cze 2007, 21:20

witam

dzisiaj zebrałem się wreszcie w sobie (czyt. portfelu, tudzież koncie) i zawirusowałem niuńke.
wrażenia ogólne są następujące:
1-krutrza niż zwykle
2-bardzo przyjemna, dopiero teraz czuć jaką to auto ma potężną turbodziure (przy 2000rpm czuć jakbyś dostał kopa w tyłek)
3-lepiej niż zwykle
4-ładnie się zwija przy wyprzedzaniu
5-jeszcze nie miałem okazji w kraku

za kilka dni czeka mnie traska przez całe A4, więc zobaczymy Vmax i spalanie.

mimo wszystko efekt mnie nie powalił, pewnie z racji tego, że jeździłem mnóstwem zczipowanych autek - a wszystkie były nowsze i nawet ten sam 1z w A4, różniący się praktycznie tylko sterownikiem i przepływką, daje dużo lepsze efekty, nie mówiąc już o silnikach z pompowtryskiem, bo tam to już wogóle kosmos jest. wniosek z tego jest niestety smutny- nasze autka to stare kondony :-/

ale nie tracę nadziei i jutro postaram się podregulować troszke program i zobaczymy co będzie. w zasadzie już teraz nie żałuje, ale myślę, że będzie lepiej.
nie shamowałem jeszcze autka i mam wielką nadzieję, że uda mi się to zrobić jeszcze przed wyjazdem z kraka, bo jak nie, to dopiero po wakacjach

jak tylko dostane wykresy, to odrazu je zamieszczę ,ku pokrzepieniu serc ;-)

pozdrawiam
---------------------------------------------------------------------------------
porawka:
po wizycie na hamowni i siedmiu korektach efekt jest naprawdę mocny - wykresy już wkrótcę
Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 23:42 przez PawelG, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 29 cze 2007, 23:18

Jak chcesz to mogę Ci podesłać mapy do 1Z. Podaj tylko numery z chipów i sterownika.

Awatar użytkownika
pafko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 21 gru 2006, 08:13
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: pafko » 30 cze 2007, 13:58

Weź jeszcze zasklep EGR - wrażenia nie z tej ziemi.

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 30 cze 2007, 14:38

Weź jeszcze zasklep EGR - wrażenia nie z tej ziemi.
nie ma żadnych "wrażeń", jeśli EGR jest sprawny. sprawdzałem. poczujesz różnice tylko, gdy masz syf w dolocie i niesprawny EGR.

PS. w poniedziałek prawdopodobnie będe na hamowni

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 19 sie 2007, 08:53

PawelG chetnie i u siebie bym cos takiego zrobil tylko prawdopodobnie przeszkoda jest to ze moja niunia jest z roku 92.Ale dobre by bylo i pare konikow.Ile ta modifikacja Cie kosztowala??Pozdro

PIACHU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 01 lip 2007, 23:02
Lokalizacja: węgorzewo

Post autor: PIACHU » 19 sie 2007, 16:35

dołączę się do dyskusji. mam kaske na czip tuning ale boję sie oddać auto bo nie mam komunikacji z kompem w moim aucie. jak znajde rozwiązanie to może sie skuszę. mam auto z 94 roku, nie wiem czy do mojego auta można wsadzić czipa? na razie skuszę się na cos w rodzaju powerboxa,prawie domowej roboty ale skuteczny. pozdrawiam i życzę szerokości_________________piachu

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 19 sie 2007, 19:00

PawelG, nono to musimy się spotkać na spocie bo sam byłbym ciekaw czy z tego oszczędnego jednak leciwego silniczka idzie coś wykrzesać :-)

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 19 sie 2007, 20:33

Może i comdomy :shock: , a jaką masz przepływkę :?:

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 22 sie 2007, 00:55

minon1 pisze:Może i comdomy :shock: , a jaką masz przepływkę :?:
przepływka jeszcze boscha.

mam już wykresy z hamowni - jak tylko zeskanuje to zamieszcze.
okazało się że za pierwszym razem niewiele przybyło, więc zrobiliśmy korekte ( a nawet siedem ;-) ) i teraz jest miodzio - autko ma 229nm a max moment jest teraz niżej niż był, wogóle cały dół jest o niebo lepszy.
PIACHU pisze:dołączę się do dyskusji. mam kaske na czip tuning ale boję sie oddać auto bo nie mam komunikacji z kompem w moim aucie. jak znajde rozwiązanie to może sie skuszę. mam auto z 94 roku, nie wiem czy do mojego auta można wsadzić czipa? na razie skuszę się na cos w rodzaju powerboxa,prawie domowej roboty ale skuteczny. pozdrawiam i życzę szerokości_________________piachu
komunikacje będziesz miał na serwisówce, albo dobrym uniwersalu, bez problemu. czipa możesz mieć bez problemu, co widać na moim przykładzie, powerbox nie da takiego przyrostu, no chyba że autko zacznie palić po 10l\100, ale to bez sensu.

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 22 sie 2007, 17:59

PawelG w kraku robiles tego czipa??ile zaplaciles??Jest szansa na spotkanie z toba i przejechanie sie (jako pasazer oczywiscie) twoja niunia??Pozdro

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 22 sie 2007, 21:40

PawelG w kraku robiles tego czipa??ile zaplaciles??Jest szansa na spotkanie z toba i przejechanie sie (jako pasazer oczywiscie) twoja niunia??Pozdro
w V-techu (kraków), koszt to ok. 1500zl, może trochu więcej ;-) jak tylko wróce do krakowa to puszczę Ci wiadomość na pv (będe ok 2 września) to zobaczysz sobie. nie mam tu zabardzo nikogo ze skanerem, więc wykresy z hamowni będą chyba dopiero po moim powrocie do kraku.
pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl