[b4 1Z] popychacze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
tak 2tygodnie temu wymieniałem bo 1 był przytkany i jak mocno przygazowałem na postoju to klekotały a teraz jest cisza :mrgreen: koszt ok 150-180zł komplet aha i odrazu jak temat odgrzany zna ktoś dobry sposób na wymianę gumek na zaworach?bez zdejmowania głowicy? bo ja myślałem wyjąć wtryski i jakimś takim urządzeniem przytrzymać zawór żeby nie wpadł do środka :roll: ale że tego nie robiłem to nie chciałem kombinować bo pomyślałem że dobrze by było odrazu wymienić gumki ale nie chciało mi się głowicy zrzucać :roll: bo wiem że można to zrobić
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
brat to robil te gumki w poprzedniej b3 1.8S bez zdejmowania glowicy, jak bede na garazu to wrzuce fotke jego urzadzenia co zrobil w tym celu
jak to umnie bywa, cyfrowka sie sprzysiegla przeciw mnie, wiec wrzucam zdjecie kogos innego, te urzadzenie mozna rzec ze ma te sama zasade dzialania, tzn jest to tez dzwignia, ten drugi element na zdjeciu to wg wlasciciela zdjecia wkreca on w miejsce od swiecy i pompuje cisnienie z kompresora, aby zawor nie wpadl
jak to umnie bywa, cyfrowka sie sprzysiegla przeciw mnie, wiec wrzucam zdjecie kogos innego, te urzadzenie mozna rzec ze ma te sama zasade dzialania, tzn jest to tez dzwignia, ten drugi element na zdjeciu to wg wlasciciela zdjecia wkreca on w miejsce od swiecy i pompuje cisnienie z kompresora, aby zawor nie wpadl
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 13:06 przez Szara80tkaTdi, łącznie zmieniany 1 raz.
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 04 kwie 2008, 08:37
- Kontakt:
wczoraj rano na skrzyżowaniu przez kilkanaście sekund nagle zaczeło coś głośno klekotać. Potem ucichło. Popołudniu odpalam pod blokiem mojego zetora i znowu to samo. Pojechałem do mechanika. Posłuchał, i mówi pada popychacz. Najlepsze rozwiązanie to coś a la motodoctor... Nie będę tego lał. Czy rzeczywiście klekot to wina popychaczy :?: Mam tdi na przepływce boscha i nie wiem czy były jakieś różnice jeśli chodzi o popychacze :?: Jaki może być koszt. Mechanior mówił mi że koszt zbyt duży i dlatego powiedział żebym wlał motodoctora.
Odpowiedź masz w tym temacieadrianolkusz pisze: Jaki może być koszt. Mechanior mówił mi że koszt zbyt duży i dlatego powiedział żebym wlał motodoctora.
gibaj pisze:tak 2tygodnie temu wymieniałem bo 1 był przytkany i jak mocno przygazowałem na postoju to klekotały a teraz jest cisza :mrgreen: koszt ok 150-180zł komplet aha i odrazu jak temat odgrzany zna ktoś dobry sposób na wymianę gumek na zaworach?bez zdejmowania głowicy? bo ja myślałem wyjąć wtryski i jakimś takim urządzeniem przytrzymać zawór żeby nie wpadł do środka :roll: ale że tego nie robiłem to nie chciałem kombinować bo pomyślałem że dobrze by było odrazu wymienić gumki ale nie chciało mi się głowicy zrzucać :roll: bo wiem że można to zrobić
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 04 kwie 2008, 08:37
- Kontakt:
Kiedys juz pisałem i pytałem ale nie pamiętam w którym temacie.
Auto ma przejechane x00000km :mrgreen: jak go kupiłem 50tys temu to zalany był mineral. Nie wiem ile na tym jeździł, ale zmieniłem na motula 10w40 a potem na castrola 10w40.
W którymś momencie po zalaniu motula w silniku zaczęło cos stukać. Ewidentnie to coś na górze silnika, więc zakładam że któryś popychacz. Przeczytałem na necie o przypadku że popychacz sie zablokował i silnik na złom :shock:, a ja na tym popychaczu jeżdze już z 30tys . Postanowiłem więc wymienić popychacze i odrazu uszczelniacze zaworowe.
Co musze wiedzieć żeby to zrobić i czy taki klucz do wymiany uszczelniaczy da się sie gdzieś kupić?
Auto ma przejechane x00000km :mrgreen: jak go kupiłem 50tys temu to zalany był mineral. Nie wiem ile na tym jeździł, ale zmieniłem na motula 10w40 a potem na castrola 10w40.
W którymś momencie po zalaniu motula w silniku zaczęło cos stukać. Ewidentnie to coś na górze silnika, więc zakładam że któryś popychacz. Przeczytałem na necie o przypadku że popychacz sie zablokował i silnik na złom :shock:, a ja na tym popychaczu jeżdze już z 30tys . Postanowiłem więc wymienić popychacze i odrazu uszczelniacze zaworowe.
Co musze wiedzieć żeby to zrobić i czy taki klucz do wymiany uszczelniaczy da się sie gdzieś kupić?
Tak jak napisano tutaj podstawiasz tłok pod zawór bądź jedna osoba pistoletem z powietrzem utrzymuje ciśnienie w komorze poprzez otwór wykrecając świece bądź wtrysk, choc polecam to pierwsze rozwiązanie.
dorób sobie taie urządzenie żeby ścisnąć sprężyne i jazda.
Tylko uważaj na te gumki bo nie trudno żeby spadła a potem godzine szukania jej. Lekko na smarze zakłądaj żeby sie kleiły to nie spadna.
dorób sobie taie urządzenie żeby ścisnąć sprężyne i jazda.
Tylko uważaj na te gumki bo nie trudno żeby spadła a potem godzine szukania jej. Lekko na smarze zakłądaj żeby sie kleiły to nie spadna.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
Pojechałem do mechanika. Posłuchał, i mówi pada popychacz. Najlepsze rozwiązanie to coś a la motodoctor... Nie będę tego lał. Czy rzeczywiście klekot to wina popychaczy :?: Mam tdi na przepływce boscha i nie wiem czy były jakieś różnice jeśli chodzi o popychacze :?: Jaki może być koszt. Mechanior mówił mi że koszt zbyt duży i dlatego powiedział żebym wlał motodoctora.[/quote]
radzę omijać tego ''mechanika''
radzę omijać tego ''mechanika''