Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8S] obniżenie spalania LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 09 mar 2011, 19:10

Jeszcze nie za wiele, ale to co pali moja niunia to na więcej nie pozwala. Wymieniłem rozrząd i zobaczymy jak dalej. Jutro jeszcze ruszę zapłonem.

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 09 mar 2011, 19:49

pawel_m, A ile ci pali?wlasnie dzis terz przyszedl mi do glowy pewien pomysl co do tego ruszania zaplonem . Skrecilem gaz ile sie dalo az silnikiem trzepalo jak diabli, i krecilem wtedy zaplonem az silnik zaczal rowno pracowac.Ciekawe czy zapale go jutro rano :mrgreen: no i jak spalanie wyjdzie.Dzis 2 km z butelka po pb na cpn dralowalem na gnatach :mrgreen:

Awatar użytkownika
roodster80s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 11 paź 2010, 20:51
Lokalizacja: Proszowice koło Krk

Post autor: roodster80s » 09 mar 2011, 20:23

Panie rozumiem Cie... Wiem jak trzepać spalanie potrafi po kieszeni... Ja tez znowu tak zbyt wiele nie smigam.. Piotrze a przegazowałes go? :) Ja tak kombinowałem ale jak sie przejechałem to byl koniec... Mocy zero było.... Czekam na relacje :)

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 09 mar 2011, 20:34

piotrek 250279 pisze:pawel_m, A ile ci pali?wlasnie dzis terz przyszedl mi do glowy pewien pomysl co do tego ruszania zaplonem . Skrecilem gaz ile sie dalo az silnikiem trzepalo jak diabli, i krecilem wtedy zaplonem az silnik zaczal rowno pracowac.Ciekawe czy zapale go jutro rano :mrgreen: no i jak spalanie wyjdzie.Dzis 2 km z butelka po pb na cpn dralowalem na gnatach :mrgreen:
Jakoś bardzo dokładnie nie liczyłem, ale ostatnio jak zatankowałem pełną butlę LPG(35) to przejechałem na tym ponad 260 km. IMO co najmniej o 90 km za mało(wtedy wychodziło by- 10 LPG/100km). Wymieniłem świece, palce, kopułkę, filtry (powietrza i LPG), reduktor po regeneracji i regulacji. Sprawdzałem podciśnienia i są OK. Wymieniłem rozrząd(ale dopiero od dziś mam niunię w domu). Jeszcze musze sprawdzić koniecznie zapłon.
P.S: Jak rozwiązaliście problem podciśnień stosując gaźnik Weber?

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 09 mar 2011, 20:40

No pojechalem nim z 50 km i co kawalek zatrzymywalem sie i odkrecalem po troszke gaz na registrze,az zaczal jechac i przyspieszac wmiare zadowalajaco.Ja mam co do tego webera jeszcze jedna opcje a mianowicie przekrecenie go o 180 stopni tak zeby pierwszy gardziel byl z tylu kolektora mysle ze wtedy mieszanka bedzie (jakby to powiedziec)w takich samych ilosciach trafiac do kazdego cylindra.I co za tym idzie rowniejsza praca silnika no i bedzie go mozna wtedy przykrecic na gazie.Ale to tylko moja teoria i niedowiem sie tego jak tego nie zrobie

[ Dodano: 2011-03-09, 20:43 ]
pawel_m, w weberze niema podcisnien tam masz tyklo linke od gazu i od ssania i to jest wsio ot cale sterowanie gaznikiem

kolczu

Post autor: kolczu » 09 mar 2011, 22:16

Mi paki do 10 w trasie 13-14 miasto (zależy kto jak traktuje miasto...)

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 10 mar 2011, 17:14

piotrek 250279 pisze: [ Dodano: 2011-03-09, 20:43 ]
pawel_m, w weberze niema podcisnien tam masz tyklo linke od gazu i od ssania i to jest wsio ot cale sterowanie gaznikiem
No ale podciśnienie od przyspieszenia zapłonu(przy aparacie zapłonowym)? Rozumiem, ze przewody, które idą oryginalny pod oryginalny gaźnik zaślepiłeś?

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 10 mar 2011, 17:39

Wtym webeze ktory ja mam faktycznie bylo wyjscie na podcisnienie do przyspieszenia zaplonu ale ja zaslepilem to bo u mnie jest to podpiete pod ten waz co do serwa idzie.No to wyglada tak ze montujesz gaznik na wczesniej przygotowanej kryzie ,robisz linke do ssania, przerabiasz linke do gazu no i to podcisnienie w twoim przypadku podpinasz i to tyle tam nic ci wiecej nie potrzeba i jeszcze puche od filtra musisz dopasowac

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl