[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
:oops: :oops:chybo101 pisze:To jest argument, ale i tak wytrzymały dłużej niż opony.deejay.ftb pisze:Łysy_18, podpytaj sagema ile u niego wy3maly seryjne hamulce po swapie...
Witam, pierwsze co powiem to gratki bo dopiero teraz zobaczylem ze zes zmienil silnik i to na calkiem konkretny, takze bedzie co ogladac na najblizszym wspolnym zlocie mam nadzieje
Co do hebli Panie drogi to tak jak mowia nasi starsi bracia zmien je od razu bo i tak i tak Ciebie to czeka a lepiej zebys nie wyladowal gdzies w rowie, tez myslalem ze ujdzie jakos hamowac na serii ale sie przeliczylem, jest to wrecz nie wykonalne, mozna za to szybko zrobic niezle show bo dymu idzie kupa z tarcz i palacych sie klockow, a Ty masz w dodatku tył na bebnach to juz totalnie przesada. Ja zalozylem w tamto lato wentylowane, nawiercane i nacinane mikody tarcze i klocki trw, calosc od niby NG i powiem Ci ze to tez jest strasznie slabe bo 2 czy 3 dobre hamowania w lato ze 130-150 i sie gotuja, takze odkladaj na to kase bo to podstawia. Pozdro i czekam na jakis filmik jak ten parch bedzie latał
Wg tej strony a jest wiarygodna http://audicoupe.sol.pl/ to masz przód wentylowane a tył lite :!: :?: :shock:Łysy_18 pisze: Nie prawda bo tył bębny, a przód faktycznie wentylowany.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
podejrzewam ze z tego powodu u mnie seryjnie trafialy 4xtarcze plus wentylowany przod... nie ryzykuj, ja rozumiem ze jezdzisz tym autem na codzien, ale to jest glowne bezpieczenstwo w samochodzie, przynajmniej poki co girlingi kupŁysy_18 pisze:Kolczat nie zapominajmy, że twoje autko jest sporo cięższe od mojego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
...co i tak w zaden sposob nie wplywa na fakt Twoje ze przy podwojeniu mocy beda za slabe.
bo Twoje auto doswiadczylo najmniejszego przyrostu sily napedowej wskutek zmiany motura.Słonik pisze:ja nie wiem co wy z tymi hamulcami robicie. ja mam 276x22MikodaGT przod i seria zajechana z tylu i nic nie puchnie, sie gotuje, pali, dymi czy inne cuda :roll: .