Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 10 mar 2011, 13:48

Ci co maja S2 narzekają na Girlingi wiec pytam. Masa może nie ta ale......

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 10 mar 2011, 17:12

seria heble zostaja przy takiej mocy? no nie zartuj... co tam akutalnie masz? sa przynajmniej 4xtarcze plus wentylowany przod?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 10 mar 2011, 18:09

Kolczat pisze:seria heble zostaja przy takiej mocy? no nie zartuj... co tam akutalnie masz? sa przynajmniej 4xtarcze plus wentylowany przod?
Tak ma 4 tarcze w tym dwie wentylowane :-P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 10 mar 2011, 18:12

uff, tyle dobrze, ja planujac zwiekszyc moc do 150koni mysle o przynajmniej dwutloczkowych gerlingach, a tu takie rzeczy ;p

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 10 mar 2011, 19:52

skoti pisze:Tak ma 4 tarcze w tym dwie wentylowane :-P
Nie prawda bo tył bębny, a przód faktycznie wentylowany.

Kolczat nie zapominajmy, że twoje autko jest sporo cięższe od mojego :-)

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 10 mar 2011, 19:57

No i co z tego ze cięższe ale przynajmniej bębnów z tylu nie ma i nie dobije do 200 za to twój tak.

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 10 mar 2011, 20:55

Łysy_18, podpytaj sagema ile u niego wy3maly seryjne hamulce po swapie...

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 10 mar 2011, 21:24

deejay.ftb pisze:Łysy_18, podpytaj sagema ile u niego wy3maly seryjne hamulce po swapie...
To jest argument, ale i tak wytrzymały dłużej niż opony.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 10 mar 2011, 22:20

chybo101 pisze:
deejay.ftb pisze:Łysy_18, podpytaj sagema ile u niego wy3maly seryjne hamulce po swapie...
To jest argument, ale i tak wytrzymały dłużej niż opony.
:oops: :oops:

Witam, pierwsze co powiem to gratki bo dopiero teraz zobaczylem ze zes zmienil silnik i to na calkiem konkretny, takze bedzie co ogladac na najblizszym wspolnym zlocie mam nadzieje <piwo>


Co do hebli Panie drogi to tak jak mowia nasi starsi bracia :-D zmien je od razu bo i tak i tak Ciebie to czeka a lepiej zebys nie wyladowal gdzies w rowie, tez myslalem ze ujdzie jakos hamowac na serii ale sie przeliczylem, jest to wrecz nie wykonalne, mozna za to szybko zrobic niezle show bo dymu idzie kupa z tarcz i palacych sie klockow, a Ty masz w dodatku tył na bebnach to juz totalnie przesada. Ja zalozylem w tamto lato wentylowane, nawiercane i nacinane mikody tarcze i klocki trw, calosc od niby NG i powiem Ci ze to tez jest strasznie slabe bo 2 czy 3 dobre hamowania w lato ze 130-150 i sie gotuja, takze odkladaj na to kase bo to podstawia. Pozdro i czekam na jakis filmik jak ten parch bedzie latał :-P

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 10 mar 2011, 23:57

Łysy_18 pisze: Nie prawda bo tył bębny, a przód faktycznie wentylowany.
Wg tej strony a jest wiarygodna http://audicoupe.sol.pl/ to masz przód wentylowane a tył lite :!: :?: :shock:

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 11 mar 2011, 00:31

skoti, Karol ma jakis kombinowany ten samochod - a to rozstawy sie nie zgadzaja z katalogiem, a to hamulcy nie takie... a teraz to juz nawet motur sie z katalogiem nie zgadza wiec trza nam wszystko przyjmowac na wiare tak jak Kolega podaje za fakty 8-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 11 mar 2011, 08:09

Łysy_18 pisze:Kolczat nie zapominajmy, że twoje autko jest sporo cięższe od mojego
podejrzewam ze z tego powodu u mnie seryjnie trafialy 4xtarcze plus wentylowany przod... nie ryzykuj, ja rozumiem ze jezdzisz tym autem na codzien, ale to jest glowne bezpieczenstwo w samochodzie, przynajmniej poki co girlingi kup

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 11 mar 2011, 08:27

ja nie wiem co wy z tymi hamulcami robicie. ja mam 276x22MikodaGT przod i seria zajechana z tylu i nic nie puchnie, sie gotuje, pali, dymi czy inne cuda :roll: .

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 11 mar 2011, 10:05

No to jest źle na tej stronie bo nie ja jedyny mam z tyłu bębny w KX-ie. Kiedyś K2 miał właśnie Coupe z KX-em pod maską i też miał bębny. skoti propos strony to ty z przodu powinieneś mieć lite tarcze, a z tego co widze masz wentyle :-)

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 11 mar 2011, 17:40

...co i tak w zaden sposob nie wplywa na fakt Twoje ze przy podwojeniu mocy beda za slabe.
Słonik pisze:ja nie wiem co wy z tymi hamulcami robicie. ja mam 276x22MikodaGT przod i seria zajechana z tylu i nic nie puchnie, sie gotuje, pali, dymi czy inne cuda :roll: .
bo Twoje auto doswiadczylo najmniejszego przyrostu sily napedowej wskutek zmiany motura.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl