Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK] Zegar cisnienia oleju idzia na full itemp stoi

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 11 mar 2011, 21:09

lub przewodu, moze byc przelamany, zewrzyj przewod do masy oznaczony na rysunku wyzej jako "G" to wskazowka powinna stac i juz cos bedziesz wiedzial wiecej

Awatar użytkownika
pazdzioch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 lut 2011, 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pazdzioch » 13 mar 2011, 13:14

no zwierałem kabelek do masy od zegara ciśnienia oleju i wskazówka wychyla sie ma max. w lewo,czyli zegar spoko to pewnie czujnik padnięty?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 13 mar 2011, 14:25

pazdzioch pisze:wychyla sie ma max. w lewo
wytlumacz to jasniej, wychylac sie moze w prawo, bo po lewej jest pozycja poczatkowa

Awatar użytkownika
pazdzioch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 lut 2011, 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pazdzioch » 13 mar 2011, 14:35

no dzieje się tak jak na Twoim rysunku,kiedy odepne kabelek od czujnika i przyłożę do masy to wskazówka z 5 bar zejdzie na 0 bar

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 13 mar 2011, 14:42

no to czujnik tylko ci zostal, troche on kosztuje wiec postaraj sie oczyscic styki, ewentualnie spruboj sprawdzic czy jest dobrze polaczony z masa, tzn czy jest solidnie wkrecony, moze tylko wystarczy go odkrecic i wkrecic jeszcze raz,

bo kupno niego da po kieszeni okolo 150zl

Awatar użytkownika
pazdzioch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 lut 2011, 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pazdzioch » 13 mar 2011, 21:23

no co do ceny już się zorientowałem :-/ styki czyściłem ,ale jeszcze odkręcę go jak mówisz i się zobaczy co to z tego będzie no to narazie dzięki za podpowiedz.

[ Dodano: 2011-03-13, 21:31 ]
na pewnej stronce widzialem trzy rodzaje czyjnikow 0-2,0-5 i 0-10 bar to taki chyba 0-5 bar co nie? Jak zegar ma skale 0-5 to czujnik tez?

[ Dodano: 2011-03-13, 21:34 ]
a tak wogole to co one ze zlota ze takie drogie ? za nowke chca 260 złociszy :shock:

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 mar 2011, 21:37

szukaj na allegro, używanego, po 80 zł. są.

Awatar użytkownika
pazdzioch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 lut 2011, 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pazdzioch » 13 mar 2011, 21:53

jak narazie za 150 znalazlem jakl mowiles

Awatar użytkownika
Kubik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2399
Rejestracja: 04 cze 2007, 22:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kubik » 14 mar 2011, 21:12


Awatar użytkownika
pazdzioch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 lut 2011, 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pazdzioch » 31 mar 2011, 22:38

No jestem po wymianie czujnika i tera dziala elegancko <ok>

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 18 kwie 2012, 18:36

ok rozumiem jezeli po podaniu napiecia na zagary wskazówka idzie poza skale czyli przerwa w obwodzie lub czujniku a co jesli po podaniu napiecia wskazówka stoi a po odpaleniu idzie poza skale, mam własie taki problem i <piwo> dla tego kto mnie oswieci.

Awatar użytkownika
pazdzioch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 lut 2011, 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pazdzioch » 23 kwie 2012, 21:08

No jesli przekrecasz kluczyk , ale nie odpalasz jeszcze silnika a wskazowka idzie poza skale,najprawdopodobniej siadniety masz czujnik , oczywiscie zakladajac to ze wszystko masz podlaczone jak na schemacie. Natomiast jesli przekrecasz kluczyk wskazowka stoi a po odpaleniu osiaga odpowiednia wartosc na skali to wszystko gra. U mnie przynajmniej przy odpalonym zimnym silniku osiaga prawie 5 bar no i spada w miare nagrzewania sie silnika.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 24 kwie 2012, 14:04

pazdzioch pisze:Natomiast jesli przekrecasz kluczyk wskazowka stoi a po odpaleniu osiaga odpowiednia wartosc na skali
przekręcam kluczyk wskazówka stoi czyli po podaniu napiecia dalej stoi dopiero po odpaleniu leci poza skale czujnik wymieniłem i dalej to samo podłączenie jest w 100% dobre
wiec zostaja zegary :-(

Awatar użytkownika
pazdzioch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 lut 2011, 18:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pazdzioch » 24 kwie 2012, 19:30

No jak odpalisz silnik to cisnienie oleju rosnie i tym samym wskazowka musi sie wychylic. I teraz obserwuj wskazowke czy pracuje razem z obrotami silnika czyli na rozgrzanym silniku po dodaniu gazu bedzie wychylac sie w prawo a po puszczenie gazu bedzie spadac. Dodasz gazu cisnienie rosnie puscisz spadnie jak tak bedziesz mial to wszystko musi ci grac czyjnik normalnie mierzy cisnienie.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 25 kwie 2012, 08:52

kolego wiem jak działaja zegary nie musisz mi tego opisywać po raz drugi jeszcze raz opisze problem:
1 zapłon- wskazówka nie drgnie, gdyby było wszystko ok to by sie podniosła 2mm na 0 gdyby była przerwa w obwodzie polecała by poza skale.
2 odpalenie silnika- wskazówka wystrzela jak pocisk poza skale i tam juz pozostaje nie ma znaczenia jakie obroty czy temp oleju
Cały sytuacja wygląda jakby po podaniu napiecia było zwarcie do masy a po odpaleniu nagle przerwa w obwodzie :-( dziwne, ale po wymianie zegarów napisze czy to była ich wina

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl