[ABK] Zegar cisnienia oleju idzia na full itemp stoi
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
no co do ceny już się zorientowałem styki czyściłem ,ale jeszcze odkręcę go jak mówisz i się zobaczy co to z tego będzie no to narazie dzięki za podpowiedz.
[ Dodano: 2011-03-13, 21:31 ]
na pewnej stronce widzialem trzy rodzaje czyjnikow 0-2,0-5 i 0-10 bar to taki chyba 0-5 bar co nie? Jak zegar ma skale 0-5 to czujnik tez?
[ Dodano: 2011-03-13, 21:34 ]
a tak wogole to co one ze zlota ze takie drogie ? za nowke chca 260 złociszy :shock:
[ Dodano: 2011-03-13, 21:31 ]
na pewnej stronce widzialem trzy rodzaje czyjnikow 0-2,0-5 i 0-10 bar to taki chyba 0-5 bar co nie? Jak zegar ma skale 0-5 to czujnik tez?
[ Dodano: 2011-03-13, 21:34 ]
a tak wogole to co one ze zlota ze takie drogie ? za nowke chca 260 złociszy :shock:
No jesli przekrecasz kluczyk , ale nie odpalasz jeszcze silnika a wskazowka idzie poza skale,najprawdopodobniej siadniety masz czujnik , oczywiscie zakladajac to ze wszystko masz podlaczone jak na schemacie. Natomiast jesli przekrecasz kluczyk wskazowka stoi a po odpaleniu osiaga odpowiednia wartosc na skali to wszystko gra. U mnie przynajmniej przy odpalonym zimnym silniku osiaga prawie 5 bar no i spada w miare nagrzewania sie silnika.
przekręcam kluczyk wskazówka stoi czyli po podaniu napiecia dalej stoi dopiero po odpaleniu leci poza skale czujnik wymieniłem i dalej to samo podłączenie jest w 100% dobrepazdzioch pisze:Natomiast jesli przekrecasz kluczyk wskazowka stoi a po odpaleniu osiaga odpowiednia wartosc na skali
wiec zostaja zegary
No jak odpalisz silnik to cisnienie oleju rosnie i tym samym wskazowka musi sie wychylic. I teraz obserwuj wskazowke czy pracuje razem z obrotami silnika czyli na rozgrzanym silniku po dodaniu gazu bedzie wychylac sie w prawo a po puszczenie gazu bedzie spadac. Dodasz gazu cisnienie rosnie puscisz spadnie jak tak bedziesz mial to wszystko musi ci grac czyjnik normalnie mierzy cisnienie.
kolego wiem jak działaja zegary nie musisz mi tego opisywać po raz drugi jeszcze raz opisze problem:
1 zapłon- wskazówka nie drgnie, gdyby było wszystko ok to by sie podniosła 2mm na 0 gdyby była przerwa w obwodzie polecała by poza skale.
2 odpalenie silnika- wskazówka wystrzela jak pocisk poza skale i tam juz pozostaje nie ma znaczenia jakie obroty czy temp oleju
Cały sytuacja wygląda jakby po podaniu napiecia było zwarcie do masy a po odpaleniu nagle przerwa w obwodzie dziwne, ale po wymianie zegarów napisze czy to była ich wina
1 zapłon- wskazówka nie drgnie, gdyby było wszystko ok to by sie podniosła 2mm na 0 gdyby była przerwa w obwodzie polecała by poza skale.
2 odpalenie silnika- wskazówka wystrzela jak pocisk poza skale i tam juz pozostaje nie ma znaczenia jakie obroty czy temp oleju
Cały sytuacja wygląda jakby po podaniu napiecia było zwarcie do masy a po odpaleniu nagle przerwa w obwodzie dziwne, ale po wymianie zegarów napisze czy to była ich wina