[B3/B4 2.3 NG]Falujace obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 sty 2009, 19:14
- Lokalizacja: Wrocław
witam koledzy. a u mnie w ng jest za to tak ze na benzynie odpalam i jakies okolo 2 min jak jest zimny idzie jak wsciekly i po chwili traci moc czuc odrazu jak by sie dlawil to ja go na benzyne przelaczam i niby jedzie normalnie, ale jak sie rozgrzeje to obraty mam w granicy 1800 a czasem 1100 a czasem normalnie ale zadko. zagladalem pod maske i wyglada niby wszytko na ok, jedne co to czujnik stuku widze ze izolacja z kabla odpada a samego czujnika niewidzialem ale pewnei bedzie polamany, mysle ze u czesci was moze byc ten czujnik popsuty. ja go po weekendzie majowym wymienie i zobacze co bedzie.
mialem podoba sytuacje w silniku o oznaczeniu 3a i powiem tak po wymianie nie byl mnie wstanie kolega dogonic 2.6 na automacie, coupeja krecila sie do odciecia na kazdym prawie biegu. przed wymina falowla i tracila moc.
mialem podoba sytuacje w silniku o oznaczeniu 3a i powiem tak po wymianie nie byl mnie wstanie kolega dogonic 2.6 na automacie, coupeja krecila sie do odciecia na kazdym prawie biegu. przed wymina falowla i tracila moc.
szczelnosc w tzw dolocie we wszystkich silnikach z mechanicznym wtryskiem to podstawa!
wiele osob doszukuje sie usterek tam gdzie ich najzwyczajniej nie ma. Tym bardziej gaz w takich silnikach powoduje wiele usterek, miedzy innymi rozdzielacza paliwa ktory mimo jazdy na gazie dalej pracuje
problem falowania to najczesciej wina zle dzialajacego krokowego jak i dziurawego dolotu.
wieksze spalanie - czujnik temp
spadek mocy na cieplym - 6ty wtrysk
tak mozna wymieniac i wymieniac. tematy co tydzien powstaja takie same. Proponuje poszukac, przewertowac kilka stron a nei isc na latwizne i zakladac enty taki sam temat...
cheers
wiele osob doszukuje sie usterek tam gdzie ich najzwyczajniej nie ma. Tym bardziej gaz w takich silnikach powoduje wiele usterek, miedzy innymi rozdzielacza paliwa ktory mimo jazdy na gazie dalej pracuje
problem falowania to najczesciej wina zle dzialajacego krokowego jak i dziurawego dolotu.
wieksze spalanie - czujnik temp
spadek mocy na cieplym - 6ty wtrysk
tak mozna wymieniac i wymieniac. tematy co tydzien powstaja takie same. Proponuje poszukac, przewertowac kilka stron a nei isc na latwizne i zakladac enty taki sam temat...
cheers
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 sty 2009, 19:14
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 26 sty 2009, 19:14
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Rowniez sie podlacze pod temat, pcozatkowo mialem falowanie obrotow zarowno na zimnym jak i cieplym silniku.
Teraz falowanie wystepuje tylko jak silnik sie rozgrzeje, faluje sobie od 900 do 1100
czy moze miec na to wplyw czujnik temperatury 2 pinowy ?(bo u mnie jak silnik jest cieply to slabo pali) ewentualnie co jeszcze moze odpowiadac za falowanie na cieplym silniku ?
napewno jest szczelny
dodatkowo moge dodac ze samochod postal teraz z 40 minut i po odplaeniu mial rowne obroty przejechalem troche i zaczynaly juz falowac dziwne zjawisko
Teraz falowanie wystepuje tylko jak silnik sie rozgrzeje, faluje sobie od 900 do 1100
czy moze miec na to wplyw czujnik temperatury 2 pinowy ?(bo u mnie jak silnik jest cieply to slabo pali) ewentualnie co jeszcze moze odpowiadac za falowanie na cieplym silniku ?
napewno jest szczelny
dodatkowo moge dodac ze samochod postal teraz z 40 minut i po odplaeniu mial rowne obroty przejechalem troche i zaczynaly juz falowac dziwne zjawisko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Jesli jesteś pewny, że jest szczelny, to pomysł z czujnikiem może być trafny ... aczkolwiek jak napisał kolega zborek_k-kozle innych opcji może być jeszcze sporo, np. krokowiec, albo wspomniane wtryski - tam tez masz masę uszczelek, przez które może być zasysane lewe powietrze ...kyuubi1990 pisze:czy moze miec na to wplyw czujnik temperatury 2 pinowy ?(bo u mnie jak silnik jest cieply to slabo pali) ewentualnie co jeszcze moze odpowiadac za falowanie na cieplym silniku ?
napewno jest szczelny
dodatkowo moge dodac ze samochod postal teraz z 40 minut i po odplaeniu mial rowne obroty przejechalem troche i zaczynaly juz falowac dziwne zjawisko