Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach

ODPOWIEDZ
Kris0109
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 lis 2010, 19:09
Lokalizacja: DKL/Kotlina mocy ;)

Post autor: Kris0109 » 23 mar 2011, 22:32

Czasami zdarza się, że filtr jest wadliwy lub potrafi się rozszczelnić.
A po drodze do filtra nie masz gdzieś załamań na przewodach???

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 23 mar 2011, 22:56

A możecie mi powiedzieć, jak użyć tej pompki gruszki, żeby zlokalizować nieszczelność, bo jakoś sobie nie mogę teraz uzmysłowić :-(

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 mar 2011, 07:43

kojak85 pisze:A możecie mi powiedzieć, jak użyć tej pompki gruszki, żeby zlokalizować nieszczelność,
No właśnie trzeba jej uzyć ,jak podpompujesz to nieszczelności same wypłyną :mrgreen:

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 24 mar 2011, 08:22

Dzięki MUNIOR za dobrą aczkolwiek nic nie wnoszącą do tematu odpowiedź. :-)
Gdzie się wpiąć - zasilanie, czy powrót, przed czy za filtrem? Jak to ma wyglądać tak mniej więcej? Mam nadzieję, że tym razem odpowiesz mi rzeczowo :-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 mar 2011, 11:44

kojak85 pisze:Dzięki MUNIOR za dobrą aczkolwiek nic nie wnoszącą do tematu odpowiedź
Panie kojak85, tu nie ma czego wnosić ,bo wszysko na temat pompki gruszki jest już napisane .Twoje pytanie brzmiało
kojak85 pisze:A możecie mi powiedzieć, jak użyć tej pompki gruszki, żeby zlokalizować nieszczelność,
Proste pytanie "jak użyć "prosta odpowiedż.Pokaż mi ,gdzie w tekście twojego postu ,jest pytanie gdzie i jak ją zamontować.Poza tym gdybyś się odrobinę wysilił ,i nie czytał od końca ,to na pierwszej stronie tego tematu ,kolega hudy napisał gdzie zamontować i jak używac takiej pompki

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 24 mar 2011, 16:59

MUNIOR nie panuj mi, bo to nie o to chodzi. Nie było moim celem Cię w żaden sposób obrazić ani nic z tych rzeczy.
Przyznaję się bez bicia, że nie przeczytałem pierwszej strony (teraz już tak). Mimo wszystko, mogłeś napisać, że to już było napisane - zaoszczędzilibyśmy 2 posty - Ty jeden i ja jeden :-) <piwo>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 mar 2011, 19:52

<spam> :evil:

saluc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: saluc » 25 mar 2011, 22:17

No i panowie moja niunia dzisiaj padla
Na poczatku myslalem ze to paliwo sie skonczylo, choc wskaznik pokazywal jeszcze troche ale po czyszczeniu zbiornika moglem ssaka z plywakiem przesunac i mogl przeklamywac.
ogolnie ominalem calkiem filtr zeby wykluczyc nieszczelnosc "zbiornik-filtr"
Auto nagle zgaslo i nie chcialo zapalic, wpiolem wiec pod filtr przewody tak jak powinny byc zeby dojechac na resztce paliwa do domu.auto po chwili odpalilo, dodam ze w przewodzie paliwowym bylo jeszcze troche paliwa,przejechalem kawalek i znowu zgaslo.
zalalem paliwo, odpowietrzylem, paliwa sie nachlalem, i nic nie odpalila zachechlalem aku i d..a

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 26 mar 2011, 08:00

a do filtra nalałeś paliwa?może n109 ci padł?wiesz który?spróbuj nalać bezpośrednio do pompy paliwa a jak kręcisz to w przewodach jest paliwo?czy bańki powietrza?

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 26 mar 2011, 09:58

Najpierw trzeba były wykluczyć nieszczelność filtra podłączają paliwo z bańki przez filtr. Jak miałeś jakiś syf w paliwie w przewodach to możesz uszkodzić pompę. Teraz to weź czystą bańkę, czyste paliwo i prosto z bańki na pompę. Nie będzie musiała długo ciągnąć to powinien zapalić.

saluc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: saluc » 26 mar 2011, 22:04

Niunia odpalila ale bekam jak...
lalem paliwo w przewod zasilania do pompy i odkrecilem w pompie powrot,odpowietrzylem i po chwili krecenia odpalila i chodzi,powietrza w przewodach znikoma ilosc
ale nadal sie muli i nie wchodzi na obroty jak powinna
Odnosnie paliwa to kto wie co to jest F-34 to wie jakie jest czyste.
N109 to ten na pompie??i jest odpowiedzialny za wyprzedzenie katu wtrysku??I on moze byc winny takiemu muleniu??(ciekawe dlaczego mechanik go pod kompem nie zlokalizowal)
Jak kupilem auto to znalazlem go w boczku w opakowaniu, ale nie wiedzialem co to i skad??

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 26 mar 2011, 22:21

nie nie n109 to jest zawór start\stop ;-) od regulacji kąta wtrysku jest n108

saluc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: saluc » 26 mar 2011, 22:23

Gdzie jest n108 i n109??

[ Dodano: 2011-03-26, 22:26 ]
na forum passata wyczytalem ze n109 jest odpowiedzialny za brak mocy i wysokie obroty przy starcie, ktorych u mnie brak po zlokalizowaniu przerwy w obwodzie od czujnika temp

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 26 mar 2011, 22:43

tu masz na zdjęciu n109 a n108 jest pod n109 na dole pompy Obrazek

[ Dodano: 2011-03-26, 22:47 ]
na forum passata wyczytalem ze n109 jest odpowiedzialny za brak mocy i wysokie obroty przy starcie,
to coś źle wyczytałeś n109 to jest zawór start stop jak ci padnie to nie odpalisz auta ;-) a wyższe obroty mogą być od złego n108 albo uszkodzonego czujnika położenia wału <ok>

saluc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 19 cze 2009, 18:02
Lokalizacja: Koluszki

Post autor: saluc » 26 mar 2011, 22:53

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27613
Ale autko mi odpalilo i pozostal nadal braku mocy i ciezkiego wchodzenia na obroty nawet na "luzie", czy N108 daje taki efekt?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl