[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Panie kojak85, tu nie ma czego wnosić ,bo wszysko na temat pompki gruszki jest już napisane .Twoje pytanie brzmiałokojak85 pisze:Dzięki MUNIOR za dobrą aczkolwiek nic nie wnoszącą do tematu odpowiedź
Proste pytanie "jak użyć "prosta odpowiedż.Pokaż mi ,gdzie w tekście twojego postu ,jest pytanie gdzie i jak ją zamontować.Poza tym gdybyś się odrobinę wysilił ,i nie czytał od końca ,to na pierwszej stronie tego tematu ,kolega hudy napisał gdzie zamontować i jak używac takiej pompkikojak85 pisze:A możecie mi powiedzieć, jak użyć tej pompki gruszki, żeby zlokalizować nieszczelność,
No i panowie moja niunia dzisiaj padla
Na poczatku myslalem ze to paliwo sie skonczylo, choc wskaznik pokazywal jeszcze troche ale po czyszczeniu zbiornika moglem ssaka z plywakiem przesunac i mogl przeklamywac.
ogolnie ominalem calkiem filtr zeby wykluczyc nieszczelnosc "zbiornik-filtr"
Auto nagle zgaslo i nie chcialo zapalic, wpiolem wiec pod filtr przewody tak jak powinny byc zeby dojechac na resztce paliwa do domu.auto po chwili odpalilo, dodam ze w przewodzie paliwowym bylo jeszcze troche paliwa,przejechalem kawalek i znowu zgaslo.
zalalem paliwo, odpowietrzylem, paliwa sie nachlalem, i nic nie odpalila zachechlalem aku i d..a
Na poczatku myslalem ze to paliwo sie skonczylo, choc wskaznik pokazywal jeszcze troche ale po czyszczeniu zbiornika moglem ssaka z plywakiem przesunac i mogl przeklamywac.
ogolnie ominalem calkiem filtr zeby wykluczyc nieszczelnosc "zbiornik-filtr"
Auto nagle zgaslo i nie chcialo zapalic, wpiolem wiec pod filtr przewody tak jak powinny byc zeby dojechac na resztce paliwa do domu.auto po chwili odpalilo, dodam ze w przewodzie paliwowym bylo jeszcze troche paliwa,przejechalem kawalek i znowu zgaslo.
zalalem paliwo, odpowietrzylem, paliwa sie nachlalem, i nic nie odpalila zachechlalem aku i d..a
Niunia odpalila ale bekam jak...
lalem paliwo w przewod zasilania do pompy i odkrecilem w pompie powrot,odpowietrzylem i po chwili krecenia odpalila i chodzi,powietrza w przewodach znikoma ilosc
ale nadal sie muli i nie wchodzi na obroty jak powinna
Odnosnie paliwa to kto wie co to jest F-34 to wie jakie jest czyste.
N109 to ten na pompie??i jest odpowiedzialny za wyprzedzenie katu wtrysku??I on moze byc winny takiemu muleniu??(ciekawe dlaczego mechanik go pod kompem nie zlokalizowal)
Jak kupilem auto to znalazlem go w boczku w opakowaniu, ale nie wiedzialem co to i skad??
lalem paliwo w przewod zasilania do pompy i odkrecilem w pompie powrot,odpowietrzylem i po chwili krecenia odpalila i chodzi,powietrza w przewodach znikoma ilosc
ale nadal sie muli i nie wchodzi na obroty jak powinna
Odnosnie paliwa to kto wie co to jest F-34 to wie jakie jest czyste.
N109 to ten na pompie??i jest odpowiedzialny za wyprzedzenie katu wtrysku??I on moze byc winny takiemu muleniu??(ciekawe dlaczego mechanik go pod kompem nie zlokalizowal)
Jak kupilem auto to znalazlem go w boczku w opakowaniu, ale nie wiedzialem co to i skad??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
tu masz na zdjęciu n109 a n108 jest pod n109 na dole pompy
[ Dodano: 2011-03-26, 22:47 ]
[ Dodano: 2011-03-26, 22:47 ]
to coś źle wyczytałeś n109 to jest zawór start stop jak ci padnie to nie odpalisz auta a wyższe obroty mogą być od złego n108 albo uszkodzonego czujnika położenia wału <ok>na forum passata wyczytalem ze n109 jest odpowiedzialny za brak mocy i wysokie obroty przy starcie,
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27613
Ale autko mi odpalilo i pozostal nadal braku mocy i ciezkiego wchodzenia na obroty nawet na "luzie", czy N108 daje taki efekt?
Ale autko mi odpalilo i pozostal nadal braku mocy i ciezkiego wchodzenia na obroty nawet na "luzie", czy N108 daje taki efekt?