Pewnie utylizacja obecnych nie potrwa zbyt długo.DRED pisze:PS czekam aż wyjedziesz i popiszczysz oponkami (byś mógł zmienić je na jakieś przyzwoite)
[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.
ja jeszcze na chwilę wrócę do hebli.
Dobre heble to podstawa fakt. Jednak to auto jest lżejsze od B4 o jakieś 200-300kg. Znam auta , które mając moc koło 300 PS jeździły na seryjnych heblach. Dobra tarcza, dobry klocek, NOWY płyn hamulcowy. to jest podstawa. Wielkość tarczy i zacisku schodzi na drugi plan jak jest tam drewno zamiast hebli. W S2 G60 nie dają rady nawet z nowymi tarczami zimmerman klockami i płynem. Dlatego , że auto waży ponad 1.5 tony z kierowcą i wszelkimi płynami.
Dlaczego Viper nie narzeka na heble, mimo jazdy po torze czy OS'ach?
Wracając do fotek , to na razie robić nie będę .Przyczyna jest prosta. Auto nie jest ubrane i wygląda bardzo podobnie jak na poprzednich fotach - tyle że już gada Chłopaki z SLG się uwijają i odwalają kawał solidnej roboty.
Już niedługo.... Już niedługo ... <ok>
Dobre heble to podstawa fakt. Jednak to auto jest lżejsze od B4 o jakieś 200-300kg. Znam auta , które mając moc koło 300 PS jeździły na seryjnych heblach. Dobra tarcza, dobry klocek, NOWY płyn hamulcowy. to jest podstawa. Wielkość tarczy i zacisku schodzi na drugi plan jak jest tam drewno zamiast hebli. W S2 G60 nie dają rady nawet z nowymi tarczami zimmerman klockami i płynem. Dlatego , że auto waży ponad 1.5 tony z kierowcą i wszelkimi płynami.
Dlaczego Viper nie narzeka na heble, mimo jazdy po torze czy OS'ach?
Wracając do fotek , to na razie robić nie będę .Przyczyna jest prosta. Auto nie jest ubrane i wygląda bardzo podobnie jak na poprzednich fotach - tyle że już gada Chłopaki z SLG się uwijają i odwalają kawał solidnej roboty.
Już niedługo.... Już niedługo ... <ok>
a widziałeś jakiekolwiek quattro na bębnach ??
Były one cięższe , ale i mocniejsze. Tu będzie okolice 200 PS więc jak zapoda dobre tarcze+klocki i nowy płyn , to spokojnie powinno wystarczyć. Na torze oczywiście heble padną . Jednak na normalną jazdę uliczną tudzież 1/4 spokojnie dadzą rade te heble.
Były one cięższe , ale i mocniejsze. Tu będzie okolice 200 PS więc jak zapoda dobre tarcze+klocki i nowy płyn , to spokojnie powinno wystarczyć. Na torze oczywiście heble padną . Jednak na normalną jazdę uliczną tudzież 1/4 spokojnie dadzą rade te heble.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie chce z nikim się sprzeczać ale ja swoje hamulce i tarcze Firmy TRW po bardzo małym przebiegu spaliłem po dwóch hamowaniach ze 160km/h raz po raz w lato. Potem już to po prostu nie hamowało, mimo tego że mam 4x tarcze, a waga mojego auta to 1280 kg na pusto.DRED pisze:a widziałeś jakiekolwiek quattro na bębnach ??
Były one cięższe , ale i mocniejsze. Tu będzie okolice 200 PS więc jak zapoda dobre tarcze+klocki i nowy płyn , to spokojnie powinno wystarczyć. Na torze oczywiście heble padną . Jednak na normalną jazdę uliczną tudzież 1/4 spokojnie dadzą rade te heble.
Trzeba brac też pod uwagę że nie zawsze będzie jechał sam, jak wsiądą 4 czy 5 osób sytuacja może się komplikować. Nie musi pakować tu 312 z porsche ale jakiś hamulec w miarę rozsądku by się przydał, ja tak uważam, pozdro.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
z mojej strony to bylo pytanie retoryczne, obys nie zmniejszyl czujnosci Karola, wszystkim dobrze zycze i ciesze sie ze udaje mu sie rozwijac samochod, ale uwazam ze trzeba to robic z glowa a nie wszystko na hop siup... ja tez moge rzucic wtryski turbo FMIC porgram i fajnie bo bedzie latac, ale co z tego jak kiedys mi braknie hebli po upalaniu? ja tam wole powolutku wszystko przemyslec