Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 26 mar 2011, 10:02

Panewka się nie obróciła.
DRED pisze:PS czekam aż wyjedziesz i popiszczysz oponkami (byś mógł zmienić je na jakieś przyzwoite) ;-)
Pewnie utylizacja obecnych nie potrwa zbyt długo.

Awatar użytkownika
kacper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1585
Rejestracja: 26 sie 2008, 21:59
Lokalizacja: WF

Post autor: kacper85 » 26 mar 2011, 10:20

Łysy_18 pisze:Pewnie utylizacja obecnych nie potrwa zbyt długo.
Raczej nie będziesz miał kłopotu by szybko zutylizować kolejne :-D i kolejne... i kolejne... :mrgreen:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 26 mar 2011, 16:39

jak ogarnie starty , to już nie będzie tak łatwo ;-)
auto odpalone. Ładnie pracuje. Na wolnych obrotach dobija do 0.7 bara co jest bardzo obiecujące :) szykuje się kolejne szybkie autko .

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 27 mar 2011, 11:31

Fajnie chlopaki ze dzialacie caly czas i sa postepy tylko jakiejs fotorelaci brakuje <ok>

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 27 mar 2011, 11:36

ja mam tylko szpiegowskie info ;). Mój wybieracz numerowy nie ma pochodni, więc nie będzie dobrej fotorelacji ;-)

Po za tym Łysy mógłby mieć coś przeciw, więc nie wychylam się przed szereg.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 27 mar 2011, 11:49

Łysemu damy bana i nie bedzie marudzenia <nono>
Dawaj foty :mrgreen:

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 27 mar 2011, 11:50

nie !!! ;-)
nie zaśmiecaj wątku Łysemu Panie moderator :lol:

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 27 mar 2011, 12:07

Ja narazie nie mam żadnej fotorelacji. Jeśli chcesz DRED, to możesz wrzucić jakieś foto :-)

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 27 mar 2011, 12:52

ja jeszcze na chwilę wrócę do hebli.
Dobre heble to podstawa fakt. Jednak to auto jest lżejsze od B4 o jakieś 200-300kg. Znam auta , które mając moc koło 300 PS jeździły na seryjnych heblach. Dobra tarcza, dobry klocek, NOWY płyn hamulcowy. to jest podstawa. Wielkość tarczy i zacisku schodzi na drugi plan jak jest tam drewno zamiast hebli. W S2 G60 nie dają rady nawet z nowymi tarczami zimmerman klockami i płynem. Dlatego , że auto waży ponad 1.5 tony z kierowcą i wszelkimi płynami.
Dlaczego Viper nie narzeka na heble, mimo jazdy po torze czy OS'ach?

Wracając do fotek , to na razie robić nie będę .Przyczyna jest prosta. Auto nie jest ubrane i wygląda bardzo podobnie jak na poprzednich fotach - tyle że już gada :) Chłopaki z SLG się uwijają i odwalają kawał solidnej roboty.

Już niedługo.... Już niedługo ... <ok>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 27 mar 2011, 19:22

DRED, ale piszesz ze dobre tarcze i klocki, ale nie chociaz ma te tarcze... a nie bebny! juz tak nie bron tego wszystkiego

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 27 mar 2011, 19:57

pisałem o przodzie , a nie o tyle. Nie bronie tutaj nikogo. Po prostu uważam , że jednak trochę przesadzacie . Tyle.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 27 mar 2011, 20:04

DRED pisze:Znam auta , które mając moc koło 300 PS jeździły na seryjnych heblach
o to mi chodzi, czy te auta na tyle mialy bebny?

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 27 mar 2011, 20:12

a widziałeś jakiekolwiek quattro na bębnach ?? ;)

Były one cięższe , ale i mocniejsze. Tu będzie okolice 200 PS więc jak zapoda dobre tarcze+klocki i nowy płyn , to spokojnie powinno wystarczyć. Na torze oczywiście heble padną . Jednak na normalną jazdę uliczną tudzież 1/4 spokojnie dadzą rade te heble.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 27 mar 2011, 20:15

DRED pisze:a widziałeś jakiekolwiek quattro na bębnach ?? ;)

Były one cięższe , ale i mocniejsze. Tu będzie okolice 200 PS więc jak zapoda dobre tarcze+klocki i nowy płyn , to spokojnie powinno wystarczyć. Na torze oczywiście heble padną . Jednak na normalną jazdę uliczną tudzież 1/4 spokojnie dadzą rade te heble.
Nie chce z nikim się sprzeczać ale ja swoje hamulce i tarcze Firmy TRW po bardzo małym przebiegu spaliłem po dwóch hamowaniach ze 160km/h raz po raz w lato. Potem już to po prostu nie hamowało, mimo tego że mam 4x tarcze, a waga mojego auta to 1280 kg na pusto.

Trzeba brac też pod uwagę że nie zawsze będzie jechał sam, jak wsiądą 4 czy 5 osób sytuacja może się komplikować. Nie musi pakować tu 312 z porsche ale jakiś hamulec w miarę rozsądku by się przydał, ja tak uważam, pozdro.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 27 mar 2011, 20:17

z mojej strony to bylo pytanie retoryczne, obys nie zmniejszyl czujnosci Karola, wszystkim dobrze zycze i ciesze sie ze udaje mu sie rozwijac samochod, ale uwazam ze trzeba to robic z glowa a nie wszystko na hop siup... ja tez moge rzucic wtryski turbo FMIC porgram i fajnie bo bedzie latac, ale co z tego jak kiedys mi braknie hebli po upalaniu? ja tam wole powolutku wszystko przemyslec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl