[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach
saluc
Jeździsz na paliwie lotniczym?
A tak poza tym, to mam pytanie jakie stosujecie opaski na przewody paliwowe? Ja kupiłem w Casto taki metalowe skręcane, ale to wydaje mi się jakiś kał jest :-| Powietrze nadal mi się dostaje do paliwa przy filtrze chociaż opaski nie puściły. Dzieje się tak od wymiany filtra. A teraz po zimie (w czasie zimy nie bardzo było gdzie ganiać, więc ciężko mi się odnieść) wydaje mi się, że jest jeszcze gorzej Filtr mam oryginalny MANN. Czy zdarzył się komuś jakiś wadliwy filtr tej firmy?
Jeździsz na paliwie lotniczym?
A tak poza tym, to mam pytanie jakie stosujecie opaski na przewody paliwowe? Ja kupiłem w Casto taki metalowe skręcane, ale to wydaje mi się jakiś kał jest :-| Powietrze nadal mi się dostaje do paliwa przy filtrze chociaż opaski nie puściły. Dzieje się tak od wymiany filtra. A teraz po zimie (w czasie zimy nie bardzo było gdzie ganiać, więc ciężko mi się odnieść) wydaje mi się, że jest jeszcze gorzej Filtr mam oryginalny MANN. Czy zdarzył się komuś jakiś wadliwy filtr tej firmy?
A ta pompa to chyba od AFN-a??
[ Dodano: 2011-03-26, 23:03 ]
Tak jezdze na takim paliwie bo "kosztuje nie duzo" a do pracy i z powrotem ok 130km dziennie, rocznie jakies 30 000 na budziku 273 tys przeszlo a auto mam od 200 tys
Opaski mam slimakowe zwykle po 1,30pln chyba, co do filtra to tez mam chyba mann-a i nie jestem jego pewny czy nie puszcza powietrza,taka firma taki szmelc
[ Dodano: 2011-03-26, 23:03 ]
Tak jezdze na takim paliwie bo "kosztuje nie duzo" a do pracy i z powrotem ok 130km dziennie, rocznie jakies 30 000 na budziku 273 tys przeszlo a auto mam od 200 tys
Opaski mam slimakowe zwykle po 1,30pln chyba, co do filtra to tez mam chyba mann-a i nie jestem jego pewny czy nie puszcza powietrza,taka firma taki szmelc
nie mowie ze mann to szmelc ale moze robic szmelc skoro ja mam taki sam problem po wymianie filtra paliwa , ze idzie powietrze w przewodach
zobacz co VW produkuje na www.vwszrot.pl
zobacz co VW produkuje na www.vwszrot.pl
Filtr dokręciłem po zbóju. Nawet sprawdzałem niedawno raz jeszcze. Wymienię jeszcze wszystkie opaski. A i jeszcze jeden przewód - ten czarny co w niego wchodzi przewód od pompy jest trochę przegwałcony - może to jest przyczyna.
A tak poza tym to jak zmieniacie filtr, to które przewody rozłączacie - przy głowiczce (te czarne) czy wypinacie te przezroczyste z tych czarnych?
A tak poza tym to jak zmieniacie filtr, to które przewody rozłączacie - przy głowiczce (te czarne) czy wypinacie te przezroczyste z tych czarnych?
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
żadnych przewodów nie trzeba odpinać.odkręcasz tylko ten element gdzie jest powrót paliwa do filtra (jest na 2 śrubkach) i wyjmujesz filtr.a co do pęcherzyków to skąd wiesz że winny jest filtr lub przewody.równie dobrze pompa może mieć nieszczelność i zaciąga powietrze mimo że paliwo z niej nie wycieka.ja miałem coś takiego miałem u siebie i dopiero po kilku miesiącach pompa od dołu zaczęła cieknąc i to tylko po zgaszeniu samochodu pojawiało się kilka kropel...Ja ci radze zainwestować w ta pompkę o której pisałem.wydasz 20zł i będziesz wszystko wiedział a tak to będziesz wymieniał i wymieniał...kojak85 pisze:A tak poza tym to jak zmieniacie filtr, to które przewody rozłączacie - przy głowiczce (te czarne) czy wypinacie te przezroczyste z tych czarnych?
Powietrze zaczęło się pojawiać zaraz po wymianie filtra. Pęcherzyki lecą od filtra do pompy przewodem zasilającym, więc wydaje mi się, że to raczej jest filtr, albo przewody. One mi się nie podobają już po badaniu organoleptycznym. Jak sprawdzę dokładnie przewody i nie znajdę winnego to rzeczywiście nabędę tę cudowną pompkę i wtedy będę wiedział już coś więcej.
A co wyjmowania filtra to jak odkręcę te 2 śrubki to wyjmę ten "podgrzewacz", który jest na powrocie podłączony, ale przecież zasilanie też muszę odłączyć. Zapytałem dlatego, czy rozłączamy przy głowiczce, czy wyciągamy przezroczysty z czarnego. Jak wymieniałem to nie wyjmowałem tego podgrzewacza, tylko odłączyłem od niego przewody i później założyłem.
A co wyjmowania filtra to jak odkręcę te 2 śrubki to wyjmę ten "podgrzewacz", który jest na powrocie podłączony, ale przecież zasilanie też muszę odłączyć. Zapytałem dlatego, czy rozłączamy przy głowiczce, czy wyciągamy przezroczysty z czarnego. Jak wymieniałem to nie wyjmowałem tego podgrzewacza, tylko odłączyłem od niego przewody i później założyłem.
Ja odkrecilem tylko opaske na powrocie do zbiornika, wypiolem czujnik wody w filtrze i wyciaglem delikatnie z obudowy, odkrecam i wkrecam nowy zalany ON na przyklad .
odpalam i jezdze, a raczej jezdzilem, bo teraz sie turlam
Dzisiaj kumpel mi powiedzial ze mial takie spadki mocy przy passacie i byl to czujnik polozenia walu.
odpalam i jezdze, a raczej jezdzilem, bo teraz sie turlam
Dzisiaj kumpel mi powiedzial ze mial takie spadki mocy przy passacie i byl to czujnik polozenia walu.