[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - pompa z 10mm na 11mm
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Już się chwalił:Vision pisze:Ross co się nie chwalisz
No chyba, że o czymś nie wiemNie działa, po zalozeniu zakupiona glowica nie dawala odpowiedniego cisnienia... Paliwo do wtryskow podawalo. Dla testu podlaczony zostal wtryskiwacz wyregulowany na 160bar i cisnienie nie dawalo rady go otwozyc masakra
Fala ta ma 7.5mm wysokości i skok zaledwie 2.8mm.trepek pisze:DE356.
Fala trochę niższa i łagodniejsza niż ta w 1Z.
Dla porównania fala z 1Z DE 015 ma 7.75 mm wysokości i skok 3.05mm.
Bez dwóch zdań fala DE 015 będzie lepsza.
Generalnie powinno się zostawiać ori fale,bez względu na to,czy to 1Z,czy inny tdi.
gdzieś już o tym pisałem, ale nawet skrzynia DHF ( z AFN'a) ma tyle samo zębów co BAA <ok>misiekdzwon pisze:W TDi były montowane 2 rodzaje sprzęgieł. Jedne miały 28 zębów na frezie, a inne 23 zęby. Jest pewna zależność i doszedłem do tego, ze gdy mamy auto na przepływce boscha to jest 23 zęby, a jak na przepływce pieburga to 28 zębów. Choć ilość zębów zależy oczywiście od posiadanej skrzyni i na 100% BAA ma 23 zęby, bo taką mam, a ta druga skrzynia do TDi o innym oznaczeniu, ma 28 zębów.
w B4 na pierburgu były dwa rodzaje skrzyń, jedna to BAA, a druga chyba CVC i możliwe, że ta mogła mieć 28 zębów
Podejście nr 2Vision pisze:no nie wiesz :mrgreen:trepek pisze:No chyba, że o czymś nie wiem
Głowica 11mm on board. Tłoczek w stanie idealnym.
Dawka ustawiona na ~7,5mg. Przy wyższej dawce jest już za dużo paliwa i 1,3bara to za mało żeby to przepalić
Silnik pracuje ciszej, ma mniejsze wibracje (może dlatego, że na 10 miałem dawkę ~2,5mg). Zatankowałem 75 litrów i po mieście zrobiłem lekko ponad 1000km .
Nie byłem na hamowni ale pali mniej niż na 10mm z dawką 2,5mg i jest dynamiczniejszy w całym zakresie obrotów.
Pod koniec czerwca jadę niunią na urlop do Austrii dlatego nie biorę się teraz za korektę programu - nie chce mieć wydatku na jakieś mocne sprzęgło
W wakacje zrobię korektę i podjade na hamownię. Ciekawe ile da się na seryjnej turbinie wyciągnąć.
ps. da się wcisnąć pod seryjny zdeżak jakieś fmic (klima)