Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[B4 AAZ] problem z pompą wtryskową ??

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 02 kwie 2011, 14:15

NorbertGSX pisze: ?? z placka nie znam tego slangu wybacz :mrgreen: czyli jak ??na pych ??
środek do czyszczenia kokpitu ,lub dezodorant na alkoholu skubnij dziewczynie znajomej :mrgreen: i wal w dolot za filtrem powietrza a ktoś niech kręci rozrusznikiem , tylko nie na pych w tym stanie

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 02 kwie 2011, 14:23

a plak to rozumiem :mrgreen:
dobra raz tak robiłem szybciej łąpie :-P
i właśnie o górną część pompy mi chodziło ze coś pykło, to jak naładuje baterie to tak zrobię, wrazie co to mogę sam ściągnąć tą górną cześć i sobie popatrzeć jak szpaczek ??

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 02 kwie 2011, 14:29

NorbertGSX pisze:a plak to rozumiem :mrgreen:
dobra raz tak robiłem szybciej łąpie :-P
:mrgreen:
NorbertGSX pisze:i właśnie o górną część pompy mi chodziło ze coś pykło, to jak naładuje baterie to tak zrobię, wrazie co to mogę sam ściągnąć tą górną cześć i sobie popatrzeć jak szpaczek ??
ostrożnie tak http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486 i zapamiętaj ustawienie gazu bo będą hopki

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 03 kwie 2011, 20:52

jednak będę musiał rozebrać górę pompy :-| bo dalej paliwo nie idzie na wtryski , tylko nie wiem czy czas będzie...

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 kwie 2011, 21:58

wykręć N109 i wyjmij ze środka element odcinający , zobaczysz przy okazji czy jest paliwo w środku sekcji

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 03 kwie 2011, 22:19

jest paliwo w środku
zawór wykręcałem pare razy i bez zaworka go nawet wkładałem

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 kwie 2011, 22:41

wygląda na uszkodzenie wewnętrzne np .tłoczka ,suwaka , tarczy oporowej trza zajrzeć do środka i sprawdzić czy tłoczek się obraca i jest nas swoim miejscu jak i inne podzespoły
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 22:50 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 03 kwie 2011, 22:50

szkoda miałem nadzieje, że zapowietrzony albo to winna N109, chyba dam pompę do pompiarza, Vision, dzięki za zainteresowanie jak będę coś wiedział to napiszę, ale do środy z robotą stoję.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 kwie 2011, 23:04

NorbertGSX pisze:, chyba dam pompę do pompiarza,
przy okazji możesz się pokusić o zmodyfikowanie

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 07 kwie 2011, 15:54

Vision napisał/a:
przy okazji możesz się pokusić o zmodyfikowanie

a coś dokładniej, co tam mogę zmienić :mrgreen:


i pompa się wysrała, szukam nowej tzn używanej.

[ Dodano: 2011-04-07, 16:09 ]
a i czy wszystkie nr musza sie zgadzac??

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 07 kwie 2011, 17:17

a coś dokładniej, co tam mogę zmienić
Wszystko. Falę, tłoczek, dozownik, pin, gov mod, timming mod itp.
i pompa się wysrała, szukam nowej tzn używanej.
A co się dokładnie stało? Bo wysrać to się można na klozecie.
a i czy wszystkie nr musza sie zgadzac??
Nie. Ale pasowałoby by się kręciła w tą samą stronę ;-)

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 07 kwie 2011, 18:35

wybacz ale moja wiedza w pompach nie osiąga nawet 10% dopiero się uczę na ich temat ;-)
trepek pisze:A co się dokładnie stało? Bo wysrać to się można na klozecie.
sekcja poszła i niby jest zatarta, coś się urwało nie znam nazw tych części ;-) ogólnie to mam mnóstwo drobnych kawałeczków metalu w pompie...
trepek pisze: Ale pasowałoby by się kręciła w tą samą stronę
:lol:

a jeszcze jedno tam gdzie oddałem pompę powiedział że regeneracja będzie kosztować 1500zl :mrgreen: a inny powiedział że do 800zl się zmieści...

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 07 kwie 2011, 20:19

NorbertGSX pisze:powiedział że do 800zl się zmieści...
za tyle to pompa 10/11 z zapasem na 140-170kM
NorbertGSX pisze:że regeneracja będzie kosztować 1500zl :mrgreen:
tyle cały setup na 140-170kM( pompa , turbo , fmic , wydech )

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 12 kwie 2011, 10:49

jaki jest problem w założeniu innej pompy o innych numerach, z górą LDA ?? skoro szły 3 rodzaje do AAZ to czemu mechanicy mają problem z założeniem innej pompy??
pamiętam jak mojemu tacie w golfie mk1 padła pompa to kolesie zaproponowali, że założą mu pompę od fiata uno, po godzinie czasu auto chodziło elegancko, czyżby brakowało specjalistów od prawdziwej mechaniki?

idzie się wkur.... auto 3 tydzień stoi i tęskni za przejażdżką...
znalezienie ecopompy graniczy z cudem

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 kwie 2011, 11:35

Problemy jakie moga wystapic: ustawienie kata wtrysku (znaki moga sie nie pokrywac), dawka paliwa, cisnienie wewnetrzne w pompie, wydatek szczatkowy.

Kup dowolna pompe z koncernu VAG z LDA (1.6 TD/1.9 TD) i bedzie dobrze. Ewentualnie jakbys mial pod reka to jakas pompe z Fiata Tipo/Tempra/Croma 1.9TD/2.5TD z tloczkiem 9/10mm, troche wiecej ustawiania ale tez bedzie jezdzic i da sie to ogarnac. Tylko uwazaj by nie byla to pompa od jakiejs Lanci badz Alfy Romeo bo moze sie krecic w druga strone (a na allegro pisza, ze do fiata jest i trzeba czytac oznaczenia pompy by kiszki nie kupic).
I masz racje, brakuje dobrych mechanikow, ktorzy rozumieja a nie tylko maja wiedze. A jak chcesz zrozumiec cos, poddasz watpliwoscia pewne sprawy, zadasz pytanie "dlaczego" to spotkasz sie w tym kraju z drwina i kpina od osob postronnych, bo "ich dziadek tak robil, ich ojciec tak robil, oni tak robia i ich dzieci tez tak beda robic bo wszyscy tak robia" ale dlaczego tak to nikt nie wie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl