środek do czyszczenia kokpitu ,lub dezodorant na alkoholu skubnij dziewczynie znajomej :mrgreen: i wal w dolot za filtrem powietrza a ktoś niech kręci rozrusznikiem , tylko nie na pych w tym stanieNorbertGSX pisze: ?? z placka nie znam tego slangu wybacz :mrgreen: czyli jak ??na pych ??
[B4 AAZ] problem z pompą wtryskową ??
:mrgreen:NorbertGSX pisze:a plak to rozumiem :mrgreen:
dobra raz tak robiłem szybciej łąpie
ostrożnie tak http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486 i zapamiętaj ustawienie gazu bo będą hopkiNorbertGSX pisze:i właśnie o górną część pompy mi chodziło ze coś pykło, to jak naładuje baterie to tak zrobię, wrazie co to mogę sam ściągnąć tą górną cześć i sobie popatrzeć jak szpaczek ??
wygląda na uszkodzenie wewnętrzne np .tłoczka ,suwaka , tarczy oporowej trza zajrzeć do środka i sprawdzić czy tłoczek się obraca i jest nas swoim miejscu jak i inne podzespoły
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 22:50 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Wszystko. Falę, tłoczek, dozownik, pin, gov mod, timming mod itp.a coś dokładniej, co tam mogę zmienić
A co się dokładnie stało? Bo wysrać to się można na klozecie.i pompa się wysrała, szukam nowej tzn używanej.
Nie. Ale pasowałoby by się kręciła w tą samą stronęa i czy wszystkie nr musza sie zgadzac??
- Norbas
- Forum Audi 80
- Posty: 727
- Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
- Imię: Norbert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Lubuskie
wybacz ale moja wiedza w pompach nie osiąga nawet 10% dopiero się uczę na ich temat
a jeszcze jedno tam gdzie oddałem pompę powiedział że regeneracja będzie kosztować 1500zl :mrgreen: a inny powiedział że do 800zl się zmieści...
sekcja poszła i niby jest zatarta, coś się urwało nie znam nazw tych części ogólnie to mam mnóstwo drobnych kawałeczków metalu w pompie...trepek pisze:A co się dokładnie stało? Bo wysrać to się można na klozecie.
:lol:trepek pisze: Ale pasowałoby by się kręciła w tą samą stronę
a jeszcze jedno tam gdzie oddałem pompę powiedział że regeneracja będzie kosztować 1500zl :mrgreen: a inny powiedział że do 800zl się zmieści...
- Norbas
- Forum Audi 80
- Posty: 727
- Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
- Imię: Norbert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Lubuskie
jaki jest problem w założeniu innej pompy o innych numerach, z górą LDA ?? skoro szły 3 rodzaje do AAZ to czemu mechanicy mają problem z założeniem innej pompy??
pamiętam jak mojemu tacie w golfie mk1 padła pompa to kolesie zaproponowali, że założą mu pompę od fiata uno, po godzinie czasu auto chodziło elegancko, czyżby brakowało specjalistów od prawdziwej mechaniki?
idzie się wkur.... auto 3 tydzień stoi i tęskni za przejażdżką...
znalezienie ecopompy graniczy z cudem
pamiętam jak mojemu tacie w golfie mk1 padła pompa to kolesie zaproponowali, że założą mu pompę od fiata uno, po godzinie czasu auto chodziło elegancko, czyżby brakowało specjalistów od prawdziwej mechaniki?
idzie się wkur.... auto 3 tydzień stoi i tęskni za przejażdżką...
znalezienie ecopompy graniczy z cudem
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Problemy jakie moga wystapic: ustawienie kata wtrysku (znaki moga sie nie pokrywac), dawka paliwa, cisnienie wewnetrzne w pompie, wydatek szczatkowy.
Kup dowolna pompe z koncernu VAG z LDA (1.6 TD/1.9 TD) i bedzie dobrze. Ewentualnie jakbys mial pod reka to jakas pompe z Fiata Tipo/Tempra/Croma 1.9TD/2.5TD z tloczkiem 9/10mm, troche wiecej ustawiania ale tez bedzie jezdzic i da sie to ogarnac. Tylko uwazaj by nie byla to pompa od jakiejs Lanci badz Alfy Romeo bo moze sie krecic w druga strone (a na allegro pisza, ze do fiata jest i trzeba czytac oznaczenia pompy by kiszki nie kupic).
I masz racje, brakuje dobrych mechanikow, ktorzy rozumieja a nie tylko maja wiedze. A jak chcesz zrozumiec cos, poddasz watpliwoscia pewne sprawy, zadasz pytanie "dlaczego" to spotkasz sie w tym kraju z drwina i kpina od osob postronnych, bo "ich dziadek tak robil, ich ojciec tak robil, oni tak robia i ich dzieci tez tak beda robic bo wszyscy tak robia" ale dlaczego tak to nikt nie wie.
Kup dowolna pompe z koncernu VAG z LDA (1.6 TD/1.9 TD) i bedzie dobrze. Ewentualnie jakbys mial pod reka to jakas pompe z Fiata Tipo/Tempra/Croma 1.9TD/2.5TD z tloczkiem 9/10mm, troche wiecej ustawiania ale tez bedzie jezdzic i da sie to ogarnac. Tylko uwazaj by nie byla to pompa od jakiejs Lanci badz Alfy Romeo bo moze sie krecic w druga strone (a na allegro pisza, ze do fiata jest i trzeba czytac oznaczenia pompy by kiszki nie kupic).
I masz racje, brakuje dobrych mechanikow, ktorzy rozumieja a nie tylko maja wiedze. A jak chcesz zrozumiec cos, poddasz watpliwoscia pewne sprawy, zadasz pytanie "dlaczego" to spotkasz sie w tym kraju z drwina i kpina od osob postronnych, bo "ich dziadek tak robil, ich ojciec tak robil, oni tak robia i ich dzieci tez tak beda robic bo wszyscy tak robia" ale dlaczego tak to nikt nie wie.