Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAZ] problem z pompą wtryskową ??

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 02 kwie 2011, 14:15

NorbertGSX pisze: ?? z placka nie znam tego slangu wybacz :mrgreen: czyli jak ??na pych ??
środek do czyszczenia kokpitu ,lub dezodorant na alkoholu skubnij dziewczynie znajomej :mrgreen: i wal w dolot za filtrem powietrza a ktoś niech kręci rozrusznikiem , tylko nie na pych w tym stanie

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 02 kwie 2011, 14:23

a plak to rozumiem :mrgreen:
dobra raz tak robiłem szybciej łąpie :-P
i właśnie o górną część pompy mi chodziło ze coś pykło, to jak naładuje baterie to tak zrobię, wrazie co to mogę sam ściągnąć tą górną cześć i sobie popatrzeć jak szpaczek ??

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 02 kwie 2011, 14:29

NorbertGSX pisze:a plak to rozumiem :mrgreen:
dobra raz tak robiłem szybciej łąpie :-P
:mrgreen:
NorbertGSX pisze:i właśnie o górną część pompy mi chodziło ze coś pykło, to jak naładuje baterie to tak zrobię, wrazie co to mogę sam ściągnąć tą górną cześć i sobie popatrzeć jak szpaczek ??
ostrożnie tak http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486 i zapamiętaj ustawienie gazu bo będą hopki

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 03 kwie 2011, 20:52

jednak będę musiał rozebrać górę pompy :-| bo dalej paliwo nie idzie na wtryski , tylko nie wiem czy czas będzie...

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 kwie 2011, 21:58

wykręć N109 i wyjmij ze środka element odcinający , zobaczysz przy okazji czy jest paliwo w środku sekcji

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 03 kwie 2011, 22:19

jest paliwo w środku
zawór wykręcałem pare razy i bez zaworka go nawet wkładałem

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 kwie 2011, 22:41

wygląda na uszkodzenie wewnętrzne np .tłoczka ,suwaka , tarczy oporowej trza zajrzeć do środka i sprawdzić czy tłoczek się obraca i jest nas swoim miejscu jak i inne podzespoły
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 22:50 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 03 kwie 2011, 22:50

szkoda miałem nadzieje, że zapowietrzony albo to winna N109, chyba dam pompę do pompiarza, Vision, dzięki za zainteresowanie jak będę coś wiedział to napiszę, ale do środy z robotą stoję.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 03 kwie 2011, 23:04

NorbertGSX pisze:, chyba dam pompę do pompiarza,
przy okazji możesz się pokusić o zmodyfikowanie

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 07 kwie 2011, 15:54

Vision napisał/a:
przy okazji możesz się pokusić o zmodyfikowanie

a coś dokładniej, co tam mogę zmienić :mrgreen:


i pompa się wysrała, szukam nowej tzn używanej.

[ Dodano: 2011-04-07, 16:09 ]
a i czy wszystkie nr musza sie zgadzac??

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 07 kwie 2011, 17:17

a coś dokładniej, co tam mogę zmienić
Wszystko. Falę, tłoczek, dozownik, pin, gov mod, timming mod itp.
i pompa się wysrała, szukam nowej tzn używanej.
A co się dokładnie stało? Bo wysrać to się można na klozecie.
a i czy wszystkie nr musza sie zgadzac??
Nie. Ale pasowałoby by się kręciła w tą samą stronę ;-)

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 07 kwie 2011, 18:35

wybacz ale moja wiedza w pompach nie osiąga nawet 10% dopiero się uczę na ich temat ;-)
trepek pisze:A co się dokładnie stało? Bo wysrać to się można na klozecie.
sekcja poszła i niby jest zatarta, coś się urwało nie znam nazw tych części ;-) ogólnie to mam mnóstwo drobnych kawałeczków metalu w pompie...
trepek pisze: Ale pasowałoby by się kręciła w tą samą stronę
:lol:

a jeszcze jedno tam gdzie oddałem pompę powiedział że regeneracja będzie kosztować 1500zl :mrgreen: a inny powiedział że do 800zl się zmieści...

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 07 kwie 2011, 20:19

NorbertGSX pisze:powiedział że do 800zl się zmieści...
za tyle to pompa 10/11 z zapasem na 140-170kM
NorbertGSX pisze:że regeneracja będzie kosztować 1500zl :mrgreen:
tyle cały setup na 140-170kM( pompa , turbo , fmic , wydech )

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 12 kwie 2011, 10:49

jaki jest problem w założeniu innej pompy o innych numerach, z górą LDA ?? skoro szły 3 rodzaje do AAZ to czemu mechanicy mają problem z założeniem innej pompy??
pamiętam jak mojemu tacie w golfie mk1 padła pompa to kolesie zaproponowali, że założą mu pompę od fiata uno, po godzinie czasu auto chodziło elegancko, czyżby brakowało specjalistów od prawdziwej mechaniki?

idzie się wkur.... auto 3 tydzień stoi i tęskni za przejażdżką...
znalezienie ecopompy graniczy z cudem

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 kwie 2011, 11:35

Problemy jakie moga wystapic: ustawienie kata wtrysku (znaki moga sie nie pokrywac), dawka paliwa, cisnienie wewnetrzne w pompie, wydatek szczatkowy.

Kup dowolna pompe z koncernu VAG z LDA (1.6 TD/1.9 TD) i bedzie dobrze. Ewentualnie jakbys mial pod reka to jakas pompe z Fiata Tipo/Tempra/Croma 1.9TD/2.5TD z tloczkiem 9/10mm, troche wiecej ustawiania ale tez bedzie jezdzic i da sie to ogarnac. Tylko uwazaj by nie byla to pompa od jakiejs Lanci badz Alfy Romeo bo moze sie krecic w druga strone (a na allegro pisza, ze do fiata jest i trzeba czytac oznaczenia pompy by kiszki nie kupic).
I masz racje, brakuje dobrych mechanikow, ktorzy rozumieja a nie tylko maja wiedze. A jak chcesz zrozumiec cos, poddasz watpliwoscia pewne sprawy, zadasz pytanie "dlaczego" to spotkasz sie w tym kraju z drwina i kpina od osob postronnych, bo "ich dziadek tak robil, ich ojciec tak robil, oni tak robia i ich dzieci tez tak beda robic bo wszyscy tak robia" ale dlaczego tak to nikt nie wie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl