Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] Modyfikacje - obniżenie 40/40 60/40 80/60

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 11 mar 2011, 20:33

GSF, trochę niżej :-P

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 11 mar 2011, 20:35

GSF, tak z ciekawosci, ile miales cm od progu do ziemi?

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 11 mar 2011, 21:02

Musiał bym poszukać w swoim starym temacie albo w temacie Glenia bo gdzies tam padały ilości cm :-) W kazdym razie zawiesiłem się nie raz i nie dwa w różnych miejscach. To co mam teraz w B4 czyli -40 i 17" to jest lajcik w porównaniu do tego co było w B3. Sztywność jest podobna, nie czuje zbytnio różnicy między 40 a 60 jeśli chodzi o samą jazde natomiast cechy użytkowe samochodu są zdecydowanie większe przy tej opcji którą mam teraz.
Prawda jest taka, albo mamy auto na codzień i obniżamy -40 żeby poprawic lekko wygląd i znacznie poprawic prowadzenie auta z zakrętach ( bo takie ja mam odczucia jeżdząc na -40) albo jeździmy w niedziele nie użytkujemy samochodu zimą i robimy glebe -80 a najlepiej - 100 jak się da...... Może są osoby które mają takie gleby i stwierdzą że jeżdzą autem na codzień w moim przypadku jest to niemożliwe.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 11 mar 2011, 22:37

GSF, i to jest w pelni obiektywna ocena z ktora sie w pelni zgadzam, tylko wez jeszcze pod uwage ze w b3 nie miales 17" i auto mimo wolnie lezalo nizej

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 11 mar 2011, 22:39

Ja chciałem po prostu obniżyć o te -40 żeby jakoś to wyglądało .. a duża jest różnica w wyglądzie pomiędzy -40 a -60 ?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 16 mar 2011, 17:35

KoralB3 pisze:a duża jest różnica w wyglądzie pomiędzy -40 a -60 ?
no moim zdaniem jest spora różnica.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 16 mar 2011, 20:46

Niki20 pisze:KoralB3 napisał/a:
a duża jest różnica w wyglądzie pomiędzy -40 a -60 ?


no moim zdaniem jest spora różnica.
i to dosyć sporawa 8-)

truskawkowy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 09 mar 2009, 17:43
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: truskawkowy » 06 kwie 2011, 00:57

Witam!
Ja mam pytanie z innej beczki trochę. Planuje zmienić sprężyny z przodu (jedna siadła) i zastanawiam się co założyć żeby przód nie stał dęba. Myślałem o jakiś -20mm albo podobnych. Zastanawiam się tylko czy da się takie sprężyny kupić i czy np. sprężyny z b3 o ile wogóle pasują nie byłyby niższe (kolczat chyba kiedyś pisał, że np z cabrio coupe sedan avant pasują do siebie to ma znaczenie do jakiego auta i mi chodzi o ten szczegół, z czego będą niższe niż z sedana B4). Poradźcie co kupić, żeby przód postawić na wysokości ori tyłu.

Ps. Od razu może napiszę, że -40 i więcej nie wchodzi w grę. Potrzebuje dosłownie 2 cm mniej niż seria, tylko skąd to wziąć?

Ps2. Nie kupie nowych sprężyn i nie będę ich ciął, poza tym jestem przeciwnikiem takiej rzeźby, trzeba by je dać potem do dogięcia (rozhartowanie, hartowanie....).
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2011, 12:02 przez truskawkowy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 06 kwie 2011, 11:03

Uciąć ori springa :D haha Nie opłaca się obniżać o 2 cm. co do tematu ja mam fele 17" na osadzeniu 11 ET i przód -60 opona 205/50 i nie przyciera ! <ok>

Obrazek

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 06 kwie 2011, 17:27

MaXuS, a jaka masz szerokosc felgi? dla sprostowania, zawieszenie pasuje wymiennie cabrio/coupe/avant/sedan, ale tylko z przodu!

Czysiek B4 TDI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 28 paź 2010, 16:36
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Czysiek B4 TDI » 11 kwie 2011, 20:27

Mam pytanko :P czy od 2.8 v6 sprezyny z amorami sa nizsze niz w zwyklym tdiku?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 11 kwie 2011, 23:26

skoro juz zalozyles temat to po co ciagniesz inny o tym samym? podwyzsza o 1cm (dla potomnych)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl