No właśnie. Kopię, kopię i z znikąd go wykopać nie mogę.chybo101 pisze:schemat sterownika potrzeba
[B3 6A] Montaż tempomatu
ja też już mam cały osprzęt do montażu tempomatu zostało mi dokupc wężyki gumowe i można zacząc montować ( dzisiaj doszły jeszcze dwa krućce ) IC69 ja mam podobny sterownik do Twojego. Numer jaki na nim widnieje to 5GA 004 397-08 i znalazłem w sieci coś takiego:
http://www.users.qwest.net/~carrieosbor ... 20Plug.pdf
Myślę że mając to dasz radę podłączyć tempomacik.
pozdro
http://www.users.qwest.net/~carrieosbor ... 20Plug.pdf
Myślę że mając to dasz radę podłączyć tempomacik.
pozdro
Schemat sterownika 10-cio pinowego jest
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 32923.html
Na schemacie pisze "12 -polig" to 12-to pinowy oraz "10-polig" - to 10-cio pinowy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 32923.html
Na schemacie pisze "12 -polig" to 12-to pinowy oraz "10-polig" - to 10-cio pinowy
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
No patrz, kilka razy oglądałem ten schemat i tego nie zauważyłem.ziemor pisze:Na schemacie pisze "12 -polig" to 12-to pinowy oraz "10-polig" - to 10-cio pinowy
Dzięki Ci dobry człowieku, za otwarcie mych oczu.
Jeszcze jedno...czy średnica tych wężyków podciśnieniowych, ma jakieś znaczenie? Czy mogę to poskładać np. na tych rurkach od centralnego?
Jak by co to można je zastąpić wężykami przeźroczystymi o takiej samej średnicy. Ja kupiłem na metry z OBI tylko szukaj o podwyższonej temperaturze topnienia, kupiłem dwa metry i poprzycinałem sobie na takiej długości jak chciałem bo pompkę mam trochę dalej niż oryginalnie, metr kosztował mnie 2,60 zł <ok>
Irek tu masz wszystko https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-pod ... t54260.htm nie wspomnę że zwinąłeś mi z przed nosa tempomat od koleżanki Żanety <ok> <ok> :lol:
[ Dodano: 2011-04-15, 07:17 ]
A jak dalej nie zakumasz to na pierwszej stronie tego tematu ziemor opisał piny. Pin pierwszy od lewej to masa, pin drugi to plus do zasysania pompki powietrzem a pin 3 to plus do zamrożenia pompki tak zwany krótki plus <ok>
pin 1 niebieski z czerwonym paskiem
pin 2 brązowy z czerwonym paskiem
pin 3 zielony z niebieskim paskiem
[ Dodano: 2011-04-15, 07:17 ]
A jak dalej nie zakumasz to na pierwszej stronie tego tematu ziemor opisał piny. Pin pierwszy od lewej to masa, pin drugi to plus do zasysania pompki powietrzem a pin 3 to plus do zamrożenia pompki tak zwany krótki plus <ok>
pin 1 niebieski z czerwonym paskiem
pin 2 brązowy z czerwonym paskiem
pin 3 zielony z niebieskim paskiem
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Grześ, gdybym montował ten od zany, to nie było by moich pytań, bo nie dość, że będzie hiper kompletny, to jeszcze dedykowany do mojego silnika. Problem w tym, że będę go miał dopiero w maju.Gruszka pisze:zwinąłeś mi z przed nosa tempomat od koleżanki Żanety
Obecnie montuje inny (ten zamówiłem już ponad miesiąc temu i straciłem nadzieję na jego posiadanie), rzekomo od V8. Mam manetkę, siłownik, sterownik 10-cio pinowy, pompkę od SAAB-a i jedną krańcówkę. Wszystko inne, muszę sobie wyrezać. Pompka ma innego rodzaju podłączenie (zdjęcia na poprzedniej stronie), nie mam do niej kostki i kolory przewodów nic mi dają, ale już mam plan jak to podłączyć, tylko muszę dopaść sprawną gaśnicę. :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 22:03
Dlaczego pin1 sterownika jest zmasowany (moc powyżej 110kW).
Mam również zamontowany tempomat GRA do A4 B5 1998 i niestety nie działa.
Ma ktoś może jakiś pomysł jak to uruchomić?
Cały układ połączeń sprawdzony.
Układ pneumatyczny szczelny.
Na krótko pompa zasysa i trzyma OK.
Manetka sprawna.
Sterownik 12 PIN 4D0 907 305.
Sygnał prędkości brany bezpośrednio z czujnika (brązowo-czerwony) jak i równierz z wyjścia sygnału TACHO z licznika (biało-niebieski).
Chyba że mój sterownik jest uszkodzony.
Mam schemat z ELSY ale jest taki sam jak na poście.
Dla wtajemniczonych mogę podesłac na email.
Proszę o pomoc fachowców w tej dziedzinie.
Pozdrawiam
Mam również zamontowany tempomat GRA do A4 B5 1998 i niestety nie działa.
Ma ktoś może jakiś pomysł jak to uruchomić?
Cały układ połączeń sprawdzony.
Układ pneumatyczny szczelny.
Na krótko pompa zasysa i trzyma OK.
Manetka sprawna.
Sterownik 12 PIN 4D0 907 305.
Sygnał prędkości brany bezpośrednio z czujnika (brązowo-czerwony) jak i równierz z wyjścia sygnału TACHO z licznika (biało-niebieski).
Chyba że mój sterownik jest uszkodzony.
Mam schemat z ELSY ale jest taki sam jak na poście.
Dla wtajemniczonych mogę podesłac na email.
Proszę o pomoc fachowców w tej dziedzinie.
Pozdrawiam
Witam, jeśli układ jest szczelny i pompka na krótko podłączona reaguje na zmianę biegunów prawo - lewo to wina może leżeć po stronie sygnałów prędkości. Nie możesz podłączać dwóch sygnałów równocześnie po oba sygnały podają różne wartości prędkości. Tak było u mnie jak podłączałem po schemacie kolegi ziemor. Podłączałem według schematu biało niebieski po liczniku i nic a potem kolega maciek12 podpowiedział że mogę mieć inny kolor kabla z sygnałem prędkości. Więc zacząłem szukać koloru kabla od źródła czyli czujnik w skrzyni i okazało się że jest tak jak u ciebie kabel brązowy z czerwonym ale z tego wszystkiego zapomniałem o odpięciu kabla biało niebieskiego po liczniku i kiedy załączałem tempomat pompka zaczynała zasysać i po chwili się rozłączała. A więc spróbuj odłączyć kabel po liczniku i dobrze zmasuj sterownik pin 1 i pin 5 sterownika 12 pinowego. A jeśli chodzi ci o pytanie dlaczego masz zmasowany 1 pin to odpowiedź jest prosta bo kiedy podczas jazdy włączysz fix to sterownik zapamiętuje prędkość ale kiedy wciśniesz hamulec sterownik rozłącza się i pompka rozszczelnia się na krańcówce ale po zakończeniu hamowania jeśli chcesz powrócić do zapamiętanej prędkości musi być ona podtrzymana a do tego potrzeba niezależnej masy do której podasz tylko sygnał plus z przycisku Scan <ok> <ok> <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 22:03
OK z tym sygnałem masy pinu 1.
Próbowałem z sygnałem po liczniku i bezposrednio z czujnika i dalej nic (tyle ze bez pinu 1 sterownika na masę, zawsze i tylko osobno).
W jaki sposób sterownik rozpoznaje kiedy naciskamy STOP a kiedy SPRZĘGŁO?
Oba czujniki są NC i połączone w szereg tak więc wg, mnie przy braku nacisniętych pedałów mamy na sterowniku masę zamkniętą przez włókna żarówek.
Po nacisnięciu mamy przerwę masy i automatycznie przerwę +12V z sygnału hamowania?
Czy tak jest ?
Może się mylę, jak coś to mnie popraw.
Podaj mi swój e-mail to podeślę ci schemat z ELSY do A4 B5
Próbowałem z sygnałem po liczniku i bezposrednio z czujnika i dalej nic (tyle ze bez pinu 1 sterownika na masę, zawsze i tylko osobno).
W jaki sposób sterownik rozpoznaje kiedy naciskamy STOP a kiedy SPRZĘGŁO?
Oba czujniki są NC i połączone w szereg tak więc wg, mnie przy braku nacisniętych pedałów mamy na sterowniku masę zamkniętą przez włókna żarówek.
Po nacisnięciu mamy przerwę masy i automatycznie przerwę +12V z sygnału hamowania?
Czy tak jest ?
Może się mylę, jak coś to mnie popraw.
Podaj mi swój e-mail to podeślę ci schemat z ELSY do A4 B5
Panowie odświeżę temat. Razem z ICkiem założyliśmy tempomat do potwora. Sterownik 12-to pinowy, wiązka oryginalna z audi 100 z automatem. Walczę już tydzień i za cholerę nie chce ruszyć. Z manetki wszystkie sygnały wychodzą prawidłowo. Trzy razy sprawdzałem wszystkie połączenia i nic. Sprawdzałem też możliwość pobrania sygnału prędkości z przewodu brązowo-czerwonego tak jak pisał gruszka i nic.
Może ma ktoś jakiś pomysł.
Może ma ktoś jakiś pomysł.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 22:03