No właśnie. Kopię, kopię i z znikąd go wykopać nie mogę.chybo101 pisze:schemat sterownika potrzeba
[B3 6A] Montaż tempomatu
ja też już mam cały osprzęt do montażu tempomatu zostało mi dokupc wężyki gumowe i można zacząc montować ( dzisiaj doszły jeszcze dwa krućce ) IC69 ja mam podobny sterownik do Twojego. Numer jaki na nim widnieje to 5GA 004 397-08 i znalazłem w sieci coś takiego:
http://www.users.qwest.net/~carrieosbor ... 20Plug.pdf
Myślę że mając to dasz radę podłączyć tempomacik.
pozdro
http://www.users.qwest.net/~carrieosbor ... 20Plug.pdf
Myślę że mając to dasz radę podłączyć tempomacik.
pozdro
Schemat sterownika 10-cio pinowego jest
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 32923.html
Na schemacie pisze "12 -polig" to 12-to pinowy oraz "10-polig" - to 10-cio pinowy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 32923.html
Na schemacie pisze "12 -polig" to 12-to pinowy oraz "10-polig" - to 10-cio pinowy
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
No patrz, kilka razy oglądałem ten schemat i tego nie zauważyłem.ziemor pisze:Na schemacie pisze "12 -polig" to 12-to pinowy oraz "10-polig" - to 10-cio pinowy
Dzięki Ci dobry człowieku, za otwarcie mych oczu.
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
Jeszcze jedno...czy średnica tych wężyków podciśnieniowych, ma jakieś znaczenie? Czy mogę to poskładać np. na tych rurkach od centralnego?
Jak by co to można je zastąpić wężykami przeźroczystymi o takiej samej średnicy. Ja kupiłem na metry z OBI tylko szukaj o podwyższonej temperaturze topnienia, kupiłem dwa metry i poprzycinałem sobie na takiej długości jak chciałem bo pompkę mam trochę dalej niż oryginalnie, metr kosztował mnie 2,60 zł <ok>
Irek tu masz wszystko https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-pod ... t54260.htm nie wspomnę że zwinąłeś mi z przed nosa tempomat od koleżanki Żanety <ok> <ok> :lol:
[ Dodano: 2011-04-15, 07:17 ]
A jak dalej nie zakumasz to na pierwszej stronie tego tematu ziemor opisał piny. Pin pierwszy od lewej to masa, pin drugi to plus do zasysania pompki powietrzem a pin 3 to plus do zamrożenia pompki tak zwany krótki plus <ok>
pin 1 niebieski z czerwonym paskiem
pin 2 brązowy z czerwonym paskiem
pin 3 zielony z niebieskim paskiem
[ Dodano: 2011-04-15, 07:17 ]
A jak dalej nie zakumasz to na pierwszej stronie tego tematu ziemor opisał piny. Pin pierwszy od lewej to masa, pin drugi to plus do zasysania pompki powietrzem a pin 3 to plus do zamrożenia pompki tak zwany krótki plus <ok>
pin 1 niebieski z czerwonym paskiem
pin 2 brązowy z czerwonym paskiem
pin 3 zielony z niebieskim paskiem
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Grześ, gdybym montował ten od zany, to nie było by moich pytań, bo nie dość, że będzie hiper kompletny, to jeszcze dedykowany do mojego silnika.Gruszka pisze:zwinąłeś mi z przed nosa tempomat od koleżanki Żanety
![:-)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Obecnie montuje inny (ten zamówiłem już ponad miesiąc temu i straciłem nadzieję na jego posiadanie), rzekomo od V8. Mam manetkę, siłownik, sterownik 10-cio pinowy, pompkę od SAAB-a i jedną krańcówkę. Wszystko inne, muszę sobie wyrezać. Pompka ma innego rodzaju podłączenie (zdjęcia na poprzedniej stronie), nie mam do niej kostki i kolory przewodów nic mi dają, ale już mam plan jak to podłączyć, tylko muszę dopaść sprawną gaśnicę. :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 22:03
Dlaczego pin1 sterownika jest zmasowany (moc powyżej 110kW).
Mam również zamontowany tempomat GRA do A4 B5 1998 i niestety nie działa.
Ma ktoś może jakiś pomysł jak to uruchomić?
Cały układ połączeń sprawdzony.
Układ pneumatyczny szczelny.
Na krótko pompa zasysa i trzyma OK.
Manetka sprawna.
Sterownik 12 PIN 4D0 907 305.
Sygnał prędkości brany bezpośrednio z czujnika (brązowo-czerwony) jak i równierz z wyjścia sygnału TACHO z licznika (biało-niebieski).
Chyba że mój sterownik jest uszkodzony.
Mam schemat z ELSY ale jest taki sam jak na poście.
Dla wtajemniczonych mogę podesłac na email.
Proszę o pomoc fachowców w tej dziedzinie.
Pozdrawiam
Mam również zamontowany tempomat GRA do A4 B5 1998 i niestety nie działa.
Ma ktoś może jakiś pomysł jak to uruchomić?
Cały układ połączeń sprawdzony.
Układ pneumatyczny szczelny.
Na krótko pompa zasysa i trzyma OK.
Manetka sprawna.
Sterownik 12 PIN 4D0 907 305.
Sygnał prędkości brany bezpośrednio z czujnika (brązowo-czerwony) jak i równierz z wyjścia sygnału TACHO z licznika (biało-niebieski).
Chyba że mój sterownik jest uszkodzony.
Mam schemat z ELSY ale jest taki sam jak na poście.
Dla wtajemniczonych mogę podesłac na email.
Proszę o pomoc fachowców w tej dziedzinie.
Pozdrawiam
Witam, jeśli układ jest szczelny i pompka na krótko podłączona reaguje na zmianę biegunów prawo - lewo to wina może leżeć po stronie sygnałów prędkości. Nie możesz podłączać dwóch sygnałów równocześnie po oba sygnały podają różne wartości prędkości. Tak było u mnie jak podłączałem po schemacie kolegi ziemor. Podłączałem według schematu biało niebieski po liczniku i nic a potem kolega maciek12 podpowiedział że mogę mieć inny kolor kabla z sygnałem prędkości. Więc zacząłem szukać koloru kabla od źródła czyli czujnik w skrzyni i okazało się że jest tak jak u ciebie kabel brązowy z czerwonym ale z tego wszystkiego zapomniałem o odpięciu kabla biało niebieskiego po liczniku i kiedy załączałem tempomat pompka zaczynała zasysać i po chwili się rozłączała. A więc spróbuj odłączyć kabel po liczniku i dobrze zmasuj sterownik pin 1 i pin 5 sterownika 12 pinowego. A jeśli chodzi ci o pytanie dlaczego masz zmasowany 1 pin to odpowiedź jest prosta bo kiedy podczas jazdy włączysz fix to sterownik zapamiętuje prędkość ale kiedy wciśniesz hamulec sterownik rozłącza się i pompka rozszczelnia się na krańcówce ale po zakończeniu hamowania jeśli chcesz powrócić do zapamiętanej prędkości musi być ona podtrzymana a do tego potrzeba niezależnej masy do której podasz tylko sygnał plus z przycisku Scan <ok> <ok> <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 22:03
OK z tym sygnałem masy pinu 1.
Próbowałem z sygnałem po liczniku i bezposrednio z czujnika i dalej nic (tyle ze bez pinu 1 sterownika na masę, zawsze i tylko osobno).
W jaki sposób sterownik rozpoznaje kiedy naciskamy STOP a kiedy SPRZĘGŁO?
Oba czujniki są NC i połączone w szereg tak więc wg, mnie przy braku nacisniętych pedałów mamy na sterowniku masę zamkniętą przez włókna żarówek.
Po nacisnięciu mamy przerwę masy i automatycznie przerwę +12V z sygnału hamowania?
Czy tak jest ?
Może się mylę, jak coś to mnie popraw.
Podaj mi swój e-mail to podeślę ci schemat z ELSY do A4 B5
Próbowałem z sygnałem po liczniku i bezposrednio z czujnika i dalej nic (tyle ze bez pinu 1 sterownika na masę, zawsze i tylko osobno).
W jaki sposób sterownik rozpoznaje kiedy naciskamy STOP a kiedy SPRZĘGŁO?
Oba czujniki są NC i połączone w szereg tak więc wg, mnie przy braku nacisniętych pedałów mamy na sterowniku masę zamkniętą przez włókna żarówek.
Po nacisnięciu mamy przerwę masy i automatycznie przerwę +12V z sygnału hamowania?
Czy tak jest ?
Może się mylę, jak coś to mnie popraw.
Podaj mi swój e-mail to podeślę ci schemat z ELSY do A4 B5
Panowie odświeżę temat. Razem z ICkiem założyliśmy tempomat do potwora. Sterownik 12-to pinowy, wiązka oryginalna z audi 100 z automatem. Walczę już tydzień i za cholerę nie chce ruszyć. Z manetki wszystkie sygnały wychodzą prawidłowo. Trzy razy sprawdzałem wszystkie połączenia i nic. Sprawdzałem też możliwość pobrania sygnału prędkości z przewodu brązowo-czerwonego tak jak pisał gruszka i nic.
Może ma ktoś jakiś pomysł.![:-/](https://audi80.pl/images/smilies/icon_curve.gif)
Może ma ktoś jakiś pomysł.
![:-/](https://audi80.pl/images/smilies/icon_curve.gif)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 22:03