Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ b3 1.6 pp ] Kwestia gazu

Wszystko co związane z LPG
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 lut 2011, 20:23

glowsonix pisze:I generacje jak nie masz katalizatora
Ale znając polskie prawo to podejrzewam że nie jest ważne czy masz go fizycznie czy nie.
Jak auto wyjechało z fabryki z katalizatorem bo powinna być II generacja.

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 23 lut 2011, 20:50

tez mialem katalizator ( pozniej wycialem i wstawilem strumienice, ale katalizator jest w dowodzie czy cos wiec itak bylo tak jak by byl wg prawa ).

tak czy inaczej zalozyli mi I gen i normalnie z papierami wszystkimi, na przegladzie nie bylo problemow i w urzedzie tez nie bylo.
wiec niech kolega sie rozpyta u siebie czy by mu koles tez nie zalozyl I gen.

Awatar użytkownika
Bożuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 12 lut 2008, 09:41
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » 23 lut 2011, 21:02

kurde tylko właśnie nie wiem co myśleć o tym mikserze że ten koleś będzie coś tam kombinował a jak byłem gdzie indziej to nawet nie pytali o gaźnik tylko powiedzieli że bez problemu założą

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 24 lut 2011, 00:34

mysle ze nie mial na mysli pilowania gaznika :-P :-D

kwestia jest dokladnego dopasowania srednicy misksera do gaznika i mysle ze to mial na mysli.
mozesz go zapytac zawsze czy ma zamiar naruszczac gaznik czy nie.
a ktora instalacje chcial ci zakladan I gen. czy II gen??

Awatar użytkownika
Bożuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 12 lut 2008, 09:41
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » 24 lut 2011, 08:37

kurcze nawet nie powiedział

[ Dodano: 2011-02-24, 14:39 ]
no już wiem przy gaźniku nie będzie nic majstrował tylko będzie dopasowywał mikser,a instalacja I generacji będzie.

Awatar użytkownika
ryju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 20 wrz 2009, 09:44
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: ryju » 24 lut 2011, 16:05

Ja mam założoną instalację I generacji. Gazownik nie widział żadnych przeszkód, a autko odebrałem od niego tego samego dnia co zawiozłem.

Nie wiem dlaczego piszecie, że zgodnie z prawem ma być II generacja? Ja nie miałem żadnych problemów z rejestracją...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 lut 2011, 16:10

W temacie do którego wcześniej dałem linka inny klubowicz pisał że gazownik nie chciał mu założyć I generacji ja też miałem na liście w homologacji komputerek sterujący dawką gazu za którego nie płaciłem i którego nie było pod maską.

Awatar użytkownika
ryju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 20 wrz 2009, 09:44
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: ryju » 24 lut 2011, 16:29

aldi, Z tego co pamiętam gazownik mówił mi o jakimś komputerze ale zrezygnowałem ponieważ musiałbym dopłacić 400zł?

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 24 lut 2011, 19:49

ja mam teraz 3A i tez mi chcieli wlozyc jakis komputer sterujacy ale sie nie dalem i mam wlozona I gen i smiga jak zloto

Awatar użytkownika
Bożuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 12 lut 2008, 09:41
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » 25 lut 2011, 08:14

Zobaczymy co on tam włoży i jak się sprawy rozwiną, w poniedziałek odstawiam mu auto.

[ Dodano: 2011-03-02, 19:00 ]
i instalacja założona za podzespołach lovato z butlą 42l wchodzi do niej ok 35l gazu, jak narazie jest oki. teraz zobaczymy ile km zrobię. Dzięki za pomoc.

konrad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: konrad » 14 kwie 2011, 22:16

Dzisiejsze tankowanie benzyny na stacji TESCO w Krakowie: 5,17zł/litr = przyszedł czas na montaż LPG.

Mam 1.6PP, zrobiłem telefoniczne rozeznanie wśród serwisów LPG w Krakowie. Mam kilka pytań do Was Panowie:

1)Czy jeżeli nie mam w dowodzie wbity katalizator, mam po prostu: 1.6 (nie mam dopisku KAT) to jeżeli gazownik zamontuje LPG I generacji - nie będzie problemu na przeglądzie?

2) poczytałem trochę forum i większość przekonuje do BRC - lepsza jest niż LOVATO?
3) jak wygląda kwestia "wystrzałów" - zdarzyły się Wam? Co w takiej sytuacji może ulec zniszczeniu/rozerwaniu/pęknięciu?

4)gazownik montujący BRC powiedział, że za 1500zł zamontuje 2 generację - możecie polecić kogoś sprawdzonego i tańszego w Krakowie/okolicach?

Awatar użytkownika
ryju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 20 wrz 2009, 09:44
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: ryju » 14 kwie 2011, 23:09

1) Nie wiem
2) Obydwie są dobre. Jest taki stereotyp ze BRC najlepsza i może coś w tym jest. Ja mam lovato i jestem bardzo zadowolony.
3) Chyba najczęściej występują w silnikach NG i rozwalają np przepływkę. W pp raczej bym się tym nie przejmował.
4) 1500zł za BRC II gen to bardzo mało. Ja zapłaciłem tyle za lovato I gen.

konrad
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: konrad » 14 kwie 2011, 23:48

ryju dlaczego nie przejmowałbyś się "wystrzałami" - nie zdarzają się w 1.6PP? wiesz, zastanawiam się nad tym, że jak się już taki zdarzy to jakie zrobi spustoszenie. Miałeś wystrzał podczas eksploatacji LPG?

Awatar użytkownika
ryju
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 382
Rejestracja: 20 wrz 2009, 09:44
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: ryju » 15 kwie 2011, 08:19

Wydaje mi się, że silniki gaźnikowe są najlepsze pod LPG. Z tego co słyszałem to NG średnio się nadaje. Ja nie miałem wystrzału.

Może któryś z chłopaków się jeszcze wypowie?

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 15 kwie 2011, 08:31

Silnik NE gaźnik Keihin I , na 9 lat jazdy żadnego wystrzału podczas jazdy . Jak jest dobrze ustawiony zapłon i dawka gazu nie ma prawa strzelić . Raz mi strzelił jak bardzo kombinowałem z zapłonem na skrajnych ustawieniach ( silnik prawie przygasał podczas kręcenia aparatem zapłonowym i wtedy walnął - bez skutków ubocznych ) .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl