z A4 (lub passat B5) dłuższa to DHF (110KM) <ok> i za BAA wchodzi bez problemu a kW w mTDI na pewno nie zabraknie, wystarczy turbo na 1.2bara i trochę dawkę na pompie ruszyć (w mTDI przyda się "śrubokręt"), do tego wtryski z AFN albo AEL i już będzie fruwało <ok>Vision pisze:jak by zagrało bez rzeźby( nie sprawdzałem ale mam BAA) na B3 to z A4 najdłuższą 5b bym brał ( nie pamiętam oznaczenia ale 3000rpm =150km/h lub więcej) a do pełni szczęścia będzie ci brakowało kW
[b3] - MTDI czy warto swapa- pierwsze kroki, olej pełny synt
dokładnie, ale kluczem jest odpowiednio złożona pompa wtryskowa, a to nie takie proste ...UKI_XX pisze:z A4 (lub passat B5) dłuższa to DHF (110KM) <ok> i za BAA wchodzi bez problemu a kW w mTDI na pewno nie zabraknie, wystarczy turbo na 1.2bara i trochę dawkę na pompie ruszyć (w mTDI przyda się "śrubokręt"), do tego wtryski z AFN albo AEL i już będzie fruwało <ok>Vision pisze:jak by zagrało bez rzeźby( nie sprawdzałem ale mam BAA) na B3 to z A4 najdłuższą 5b bym brał ( nie pamiętam oznaczenia ale 3000rpm =150km/h lub więcej) a do pełni szczęścia będzie ci brakowało kW
- knychu11
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
- Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
- Kontakt:
No i skrzynia BAA zagościła już u mnie w domku ale niestety bez półosi bo nie mogliśmy znaleźć;
Do tego załatwiłem sobie cały licznik obrotomierzem i tu moje zdziwienie
Licznik pochodzi z audi 80 b3 1.8 chyba ale automatu .... założyłem licznik wszystko ładnie pięknie wyglądało ale licznik nie trybi to znaczy obrotek działa( nie tak jak powinien bo trzeba go wysterować ponoć) ale zaczynam jechać a tu wskazówka ani drgnie .... dodam e poprzedni chodził bez zarzutu i żadnych problemów nie było.
No więc go rozkręciłem w celu wyszukania zimnych lotów ale niestety nic nie znalazłem :cry:
czy licznik od automatu może nie pasować do manualna?
Pomocy panowie
Do tego załatwiłem sobie cały licznik obrotomierzem i tu moje zdziwienie
Licznik pochodzi z audi 80 b3 1.8 chyba ale automatu .... założyłem licznik wszystko ładnie pięknie wyglądało ale licznik nie trybi to znaczy obrotek działa( nie tak jak powinien bo trzeba go wysterować ponoć) ale zaczynam jechać a tu wskazówka ani drgnie .... dodam e poprzedni chodził bez zarzutu i żadnych problemów nie było.
No więc go rozkręciłem w celu wyszukania zimnych lotów ale niestety nic nie znalazłem :cry:
czy licznik od automatu może nie pasować do manualna?
Pomocy panowie
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Nie przesadzajmrozoo pisze:dokładnie, ale kluczem jest odpowiednio złożona pompa wtryskowa, a to nie takie proste ...UKI_XX pisze:z A4 (lub passat B5) dłuższa to DHF (110KM) <ok> i za BAA wchodzi bez problemu a kW w mTDI na pewno nie zabraknie, wystarczy turbo na 1.2bara i trochę dawkę na pompie ruszyć (w mTDI przyda się "śrubokręt"), do tego wtryski z AFN albo AEL i już będzie fruwało <ok>Vision pisze:jak by zagrało bez rzeźby( nie sprawdzałem ale mam BAA) na B3 to z A4 najdłuższą 5b bym brał ( nie pamiętam oznaczenia ale 3000rpm =150km/h lub więcej) a do pełni szczęścia będzie ci brakowało kW
pomimo ułatwień strasznie się opieprzasz :mrgreen: no ale jak skrzynka i pół. na raz to czekam jak to wydaknychu11 pisze:W końcu wolna chwila i prace poszły do przodu <ok> silnik już wyciągnięty i teraz czyszczenie komory silnika :lol:
I małe pytanie czy wałek rozrządu z sb będzie pasował do 1z ? bo nie mogę dorwać walka w okolicy od 1z ;/
Niebawem foto się pojawi
- knychu11
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
- Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
- Kontakt:
Bo troszku niestety brakowało czasu :roll:
[ Dodano: 2011-04-21, 09:13 ]
A tu taki mały prezencik się znalazł komplet hebli wentylowanych na przód za jakieś niecałe 20 zeta ;D
[ Dodano: 2011-05-03, 17:41 ]
Panowie przyjechał no mnie olej prosto z niemiec SWD rheinol 5W40. Firma ta ponoć produkuje oleje min. Dla castrola, mobil i jeszcze dużo innych. Czy słyszał ktoś jakieś opinię o tym?
[ Dodano: 2011-04-21, 09:13 ]
A tu taki mały prezencik się znalazł komplet hebli wentylowanych na przód za jakieś niecałe 20 zeta ;D
[ Dodano: 2011-05-03, 17:41 ]
Panowie przyjechał no mnie olej prosto z niemiec SWD rheinol 5W40. Firma ta ponoć produkuje oleje min. Dla castrola, mobil i jeszcze dużo innych. Czy słyszał ktoś jakieś opinię o tym?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- knychu11
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
- Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
- Kontakt:
No coś tam jeździ. w obecnej chwili czekam na dawcę 10mm no i oczywiście szukam skrzyni DHF bo AKM do tego silnika nie pasuje no chyba ze się nie przekracza 80km/h
Ale autko trochę dziwnie chodzi to znaczy na wolnych obrotach tak jak by przebral i chodził na 3 gary nie wiem dlaczego ....
niebawem dodam fotki moich łap to może się komuś przyda :mrgreen:
Ale autko trochę dziwnie chodzi to znaczy na wolnych obrotach tak jak by przebral i chodził na 3 gary nie wiem dlaczego ....
niebawem dodam fotki moich łap to może się komuś przyda :mrgreen:
pompa wtryskowa do zrobienia/wymianyknychu11 pisze:Ale autko trochę dziwnie chodzi to znaczy na wolnych obrotach tak jak by przebral i chodził na 3 gary nie wiem dlaczego ....
AKM krótka ale to kwestia zgrania silnika i 180 polecisz tyle że te rpm ,ja przy 120km/h mam ciszeknychu11 pisze:oczywiście szukam skrzyni DHF bo AKM do tego silnika nie pasuje no chyba ze się nie przekracza 80km/h
- knychu11
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:37
- Lokalizacja: Bardo/Dolnośląskie
- Kontakt:
No i dzisiaj pierwsza nie mila niespodziana
jak wsadzilem silnik do autka to wszystko szlo bardzo dobrze. Auto zalane płynami, po składane no to pojeździłem trochę i ostatnio zobaczyłem stan oleju i już lekkie zdziwienie bo był minimalny stan no ale dolałem i dzisiaj zobaczyłem ze jednak gdzieś ten olej znika olej 5w40 z firmy SWD rheinol przywieziony z niemiec. No ale auto pali od najmniejszego strzalu czy zimne czy cieple bez różnicy, temp w normie wody nie gotuje ani nie ubywa płynu z rana jak patrze to tez pod silnikiem sucho jest. turbo przy zakladaniu miało minimalny dopuszczalny luz. lecz autko jak jest zimne to delikatnie kopci na niebiesko lecz po rozgrzaniu znika. I nie zostaje za mna zadna chmura dymu. czy to mozliwe ze olej jakiś demny czy to wina pierścieni bądź uszczelniaczy ? ide zaraz zobaczę na wylot z turbiny z kolektora i na ic
[ Dodano: 2011-05-25, 15:21 ]
Odkręciłem teraz zaślepkę EGR na kolektorze wydechowym, zapaliłem i jednak na cieplnym silniku tez kopci na niebiesko .... :cry: zostaje sprawdzić kompresje ... i miec nadzieje ze to uszczelniacze...
[ Dodano: 2011-05-31, 21:52 ]
PAnowie ostatnio silnik zaczął jakoś mi inaczej pracować jak jest pod lekkim obciazeniem i zaczyna sie tak od 1500 rpm w gore ;-( dzisiaj szukałem przyczyny ale nie moglem znaleźć.
Może ktoś słyszał coś takiego kiedyś
http://w233.wrzuta.pl/film/8owwZhc2jJk/wideo019
jak wsadzilem silnik do autka to wszystko szlo bardzo dobrze. Auto zalane płynami, po składane no to pojeździłem trochę i ostatnio zobaczyłem stan oleju i już lekkie zdziwienie bo był minimalny stan no ale dolałem i dzisiaj zobaczyłem ze jednak gdzieś ten olej znika olej 5w40 z firmy SWD rheinol przywieziony z niemiec. No ale auto pali od najmniejszego strzalu czy zimne czy cieple bez różnicy, temp w normie wody nie gotuje ani nie ubywa płynu z rana jak patrze to tez pod silnikiem sucho jest. turbo przy zakladaniu miało minimalny dopuszczalny luz. lecz autko jak jest zimne to delikatnie kopci na niebiesko lecz po rozgrzaniu znika. I nie zostaje za mna zadna chmura dymu. czy to mozliwe ze olej jakiś demny czy to wina pierścieni bądź uszczelniaczy ? ide zaraz zobaczę na wylot z turbiny z kolektora i na ic
[ Dodano: 2011-05-25, 15:21 ]
Odkręciłem teraz zaślepkę EGR na kolektorze wydechowym, zapaliłem i jednak na cieplnym silniku tez kopci na niebiesko .... :cry: zostaje sprawdzić kompresje ... i miec nadzieje ze to uszczelniacze...
[ Dodano: 2011-05-31, 21:52 ]
PAnowie ostatnio silnik zaczął jakoś mi inaczej pracować jak jest pod lekkim obciazeniem i zaczyna sie tak od 1500 rpm w gore ;-( dzisiaj szukałem przyczyny ale nie moglem znaleźć.
Może ktoś słyszał coś takiego kiedyś
http://w233.wrzuta.pl/film/8owwZhc2jJk/wideo019