[B4 1Z] Diagnostyka silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2011, 21:29
- Lokalizacja: Drohiczyn
jak u siebie na miejscu nie masz nikogo kto zna sie na rzeczy znajdz sobie dzien wolnego i wybierz sie do parczewa a wyjedziesz swoim autem zadowolony. wiecej zaplacisz jezdzac po innych mechanikach ktorzy tylko portfele oprozniaja... mowie z wlasnego doswiadczenia.. ja jechalem 300km w jedna strone to Parczewa.
00550-Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku.
Spróbuj kąt wtrysku ustawić pomiędzy 51-55.
P.S.
Sam mam doświadczenia u kolegi kostrza z Parczewa i jestem jak najbardziej zadowolony.
W Lubartowie jest też Munior który dobrze ogarnia temat <ok>
Spróbuj kąt wtrysku ustawić pomiędzy 51-55.
Nie musi jechać do Parczewa, na forum wszystko jest co i jak powinno być ustawione. Najważniejsze to nie dac sie naciągnąć i powoli zacząć samemu coś działać.jaco124 pisze:sobie dzien wolnego i wybierz sie do parczewa a wyjedziesz swoim autem zadowolony. wiecej zaplacisz jezdzac po innych mechanikach ktorzy tylko portfele oprozniaja
P.S.
Sam mam doświadczenia u kolegi kostrza z Parczewa i jestem jak najbardziej zadowolony.
W Lubartowie jest też Munior który dobrze ogarnia temat <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2011, 21:29
- Lokalizacja: Drohiczyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2011, 21:29
- Lokalizacja: Drohiczyn
To diagnostyka utrudniona, sam wiem po sobie :roll:
Koniec nastawnika objawia się głównie opóźnioną reakcją na pedał gazu. Nastawników potencjometrycznych niestety się nie regeneruje, używka bez gwarancji lub nowy 1500pln, 3 opcja przerobienie na pierburga ok 1000-1200.
[ Dodano: 2011-04-21, 21:11 ]
A jaka była temperatura silnika podczas diagnostyki???
Koniec nastawnika objawia się głównie opóźnioną reakcją na pedał gazu. Nastawników potencjometrycznych niestety się nie regeneruje, używka bez gwarancji lub nowy 1500pln, 3 opcja przerobienie na pierburga ok 1000-1200.
Nie może skasować? W jakie on chce wartości jeszcze wejść?chudy17312 pisze:jak się tego błędu nie skasuje to nie ma mowy żeby wejśc w jakiekolwiek jnne waryosci
[ Dodano: 2011-04-21, 21:11 ]
A jaka była temperatura silnika podczas diagnostyki???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 kwie 2011, 21:29
- Lokalizacja: Drohiczyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To jeszcze mozliwe ,ale to :roll:chudy17312 pisze:tak własnie był ustawiony i ten gosc co go diagnozowałm powiedział że to może by padnięty nastawnik
to już bzdura totalnachudy17312 pisze:jeszcze ten gosc powiedział że jak się tego błędu nie skasuje to nie ma mowy żeby wejśc w jakiekolwiek jnne waryosci
Własnie dlatego :mrgreen:axel_gumis pisze:W jakie on chce wartości jeszcze wejść?
Podmień sobie wtrysk sterujący ,na jakiś 100% pewny ,ewentualnie sprawdż połączenia elektryczne do niego ,często jak ktoś grzebie to ori długi kabelek od sterujacego lata po całym silniku i wcześniej czy puzniej się przeciera .Na osprzecie pierburga jak podczas odpalonego silnika nie widać na vagu kąta wtrysku i n108 nie przestawia go podczas testu ,to na 99,9% padnięty jest sterujący ,a mierzenie oporności cewki sterującego to żaden test ,może być oporność prawidłowa a sterujący jest szrot ,sprawdzone Jest też możliwe uszkodzenie w kompie .Niestety na boschu jest lekka lipa z beznadziejnym nastawnikiem ,który kończąc życie potrafi czynić cuda Choc raczej błędu 00550 on nie powoduje ,to jedyny sposób rozwiązujący problemu z nastawnikiem raz na zawsze to przekładka na pierburga ,jakby ktoś się zdecydował to zapraszam <ok>chudy17312 pisze: chodzi mi o zdiagnozowanie mojego autka bo wywala mi błąd 00550
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 21:58 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.
Mam Audi 80 B4 1993r od miesiąca. Wcześniej jeździłem przez kilka lat na Opel Astra 1F 1.6 benzyna + LPG 1992r. Autka o różnych charakterach. Kilkadziesiąt tematów już przeczytałem ale nie przestudiowałem, więc moja wiedza jest o moim nabytku bardzo powierzchowna. Wymieniony rozrząd, olej, usunięte usterki układu jezdnego przez zakład mechaniczny w miejscu zamieszkania. Drobniejsze zauważone sam usunąłem. Na silnik raczej nie mogę narzekać, ale chętnie odwiedzę kogoś doświadczonego i obytego z możlwością zrobienia diagnostyki VAGiem mojego silnika. Czy jest ktoś Wam znany w okolicach mojej miejscowości, lub do kogo mam najbliżej i mogę na Niego liczyć? Chciałbym jak najwięcej dowiedzieć się o stanie silnika i ewentualnych optymalizacji jego parametrów. Wiedza o kimś takim, przydać się może w przypadku ewentualnych problemów, których lepiej żeby nie było. Bardzo proszę o odpowiedź.
Mam Audi 80 B4 1993r od miesiąca. Wcześniej jeździłem przez kilka lat na Opel Astra 1F 1.6 benzyna + LPG 1992r. Autka o różnych charakterach. Kilkadziesiąt tematów już przeczytałem ale nie przestudiowałem, więc moja wiedza jest o moim nabytku bardzo powierzchowna. Wymieniony rozrząd, olej, usunięte usterki układu jezdnego przez zakład mechaniczny w miejscu zamieszkania. Drobniejsze zauważone sam usunąłem. Na silnik raczej nie mogę narzekać, ale chętnie odwiedzę kogoś doświadczonego i obytego z możlwością zrobienia diagnostyki VAGiem mojego silnika. Czy jest ktoś Wam znany w okolicach mojej miejscowości, lub do kogo mam najbliżej i mogę na Niego liczyć? Chciałbym jak najwięcej dowiedzieć się o stanie silnika i ewentualnych optymalizacji jego parametrów. Wiedza o kimś takim, przydać się może w przypadku ewentualnych problemów, których lepiej żeby nie było. Bardzo proszę o odpowiedź.
Witaj Zenku.
Jako jedynego mechanika z północnej polski mogę Ci polecić kolegę endriu210 z Sierakowic tel 889739529. Jego usługi wykonywane są profesjonalnie, na najwyższym poziomie i w atrakcyjnych cenach. Jakby nie on, moje B4 dalej by kulało, a teraz zapier.... Został mi polecony przez innych forumowiczów i naprawdę się cieszę, że są tacy ludzie i mechanicy jak on w Polsce. Ponadto ma dobre serce <ok>
Ps. Nie ruszaj pompy bo wiele osób sobie ją spieprzyło przez głupotę, ale się nie przyzna
Jako jedynego mechanika z północnej polski mogę Ci polecić kolegę endriu210 z Sierakowic tel 889739529. Jego usługi wykonywane są profesjonalnie, na najwyższym poziomie i w atrakcyjnych cenach. Jakby nie on, moje B4 dalej by kulało, a teraz zapier.... Został mi polecony przez innych forumowiczów i naprawdę się cieszę, że są tacy ludzie i mechanicy jak on w Polsce. Ponadto ma dobre serce <ok>
Ps. Nie ruszaj pompy bo wiele osób sobie ją spieprzyło przez głupotę, ale się nie przyzna
Dziękuję lechd za szybką odpowiedź. Bywam w tych stronach średnio raz w miesiącu, odwiedzam wnuczki. Zięć mój miał kłopoty z Passatem i całkiem możliwe że właśnie z Jego pomocy korzystał kilka dni temu. Bardzo Go chwalił i też polecał, ale wiedzy o Jego udzielaniu się na audi80.pl nie zdobył. Pięknie dziękuję za tak dobrą dla mnie informację. Za kilka godzin zadzwonię pod podany telefon i umówię się na wizytę. Aleś mi dopasował. Bardzo dziękuję Leszku.