Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Diagnostyka silnika

chudy17312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 15 kwie 2011, 21:29
Lokalizacja: Drohiczyn

Post autor: chudy17312 » 21 kwie 2011, 19:33

Witam wiesz chodzi mi o zdiagnozowanie mojego autka bo wywala mi błąd 00550i w żaden sposób ni moge sie go pozbyc jak temu zaradzic, jak ustawię kont wtrysku według vaga to jak jest ciepły pali od kopa jak zimny palic nie chce tylko biały dym z rury leci

Awatar użytkownika
jaco124
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1212
Rejestracja: 14 kwie 2009, 19:26
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: jaco124 » 21 kwie 2011, 19:53

jak u siebie na miejscu nie masz nikogo kto zna sie na rzeczy znajdz sobie dzien wolnego i wybierz sie do parczewa a wyjedziesz swoim autem zadowolony. wiecej zaplacisz jezdzac po innych mechanikach ktorzy tylko portfele oprozniaja... mowie z wlasnego doswiadczenia.. ja jechalem 300km w jedna strone to Parczewa.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 21 kwie 2011, 20:48

00550-Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, Kontrola startu wtrysku.
Spróbuj kąt wtrysku ustawić pomiędzy 51-55.
jaco124 pisze:sobie dzien wolnego i wybierz sie do parczewa a wyjedziesz swoim autem zadowolony. wiecej zaplacisz jezdzac po innych mechanikach ktorzy tylko portfele oprozniaja
Nie musi jechać do Parczewa, na forum wszystko jest co i jak powinno być ustawione. Najważniejsze to nie dac sie naciągnąć i powoli zacząć samemu coś działać.
P.S.
Sam mam doświadczenia u kolegi kostrza z Parczewa i jestem jak najbardziej zadowolony.
W Lubartowie jest też Munior który dobrze ogarnia temat <ok>

chudy17312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 15 kwie 2011, 21:29
Lokalizacja: Drohiczyn

Post autor: chudy17312 » 21 kwie 2011, 20:55

tak własnie był ustawiony i ten gosc co go diagnozowałm powiedział że to może by padnięty nastawnik dlatego proszę o pomoc wachowca jeszcze ten gosc powiedział że jak się tego błędu nie skasuje to nie ma mowy żeby wejśc w jakiekolwiek jnne waryosci

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 21 kwie 2011, 20:56

bosch czy pierburg to podstawa?

chudy17312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 15 kwie 2011, 21:29
Lokalizacja: Drohiczyn

Post autor: chudy17312 » 21 kwie 2011, 20:58

BOSCH

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 21 kwie 2011, 21:03

To diagnostyka utrudniona, sam wiem po sobie :roll:
Koniec nastawnika objawia się głównie opóźnioną reakcją na pedał gazu. Nastawników potencjometrycznych niestety się nie regeneruje, używka bez gwarancji lub nowy 1500pln, 3 opcja przerobienie na pierburga ok 1000-1200.
chudy17312 pisze:jak się tego błędu nie skasuje to nie ma mowy żeby wejśc w jakiekolwiek jnne waryosci
Nie może skasować? W jakie on chce wartości jeszcze wejść?

[ Dodano: 2011-04-21, 21:11 ]
A jaka była temperatura silnika podczas diagnostyki???

chudy17312
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 15 kwie 2011, 21:29
Lokalizacja: Drohiczyn

Post autor: chudy17312 » 21 kwie 2011, 21:30

ok 80st

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 21 kwie 2011, 21:37

Trochę poczytałem na ten temat i może to być klin na wale (mało prawdopodobne) ale warto sprawdzić, uszkodzenie ecu (też mało prawdopodobne, ale tu właśnie znajomy znalazł problem)
Daje się ten błąd skasować?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 kwie 2011, 21:47

chudy17312 pisze:tak własnie był ustawiony i ten gosc co go diagnozowałm powiedział że to może by padnięty nastawnik
To jeszcze mozliwe ,ale to :roll:
chudy17312 pisze:jeszcze ten gosc powiedział że jak się tego błędu nie skasuje to nie ma mowy żeby wejśc w jakiekolwiek jnne waryosci
to już bzdura totalna ;-)
axel_gumis pisze:W jakie on chce wartości jeszcze wejść?
Własnie dlatego :mrgreen:
chudy17312 pisze: chodzi mi o zdiagnozowanie mojego autka bo wywala mi błąd 00550
Podmień sobie wtrysk sterujący ,na jakiś 100% pewny ,ewentualnie sprawdż połączenia elektryczne do niego ,często jak ktoś grzebie to ori długi kabelek od sterujacego lata po całym silniku i wcześniej czy puzniej się przeciera .Na osprzecie pierburga jak podczas odpalonego silnika nie widać na vagu kąta wtrysku i n108 nie przestawia go podczas testu ,to na 99,9% padnięty jest sterujący ,a mierzenie oporności cewki sterującego to żaden test ,może być oporność prawidłowa a sterujący jest szrot ,sprawdzone ;-) Jest też możliwe uszkodzenie w kompie .Niestety na boschu jest lekka lipa z beznadziejnym nastawnikiem ,który kończąc życie potrafi czynić cuda ;-) Choc raczej błędu 00550 on nie powoduje ,to jedyny sposób rozwiązujący problemu z nastawnikiem raz na zawsze to przekładka na pierburga ,jakby ktoś się zdecydował to zapraszam <ok>
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 21:58 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 21 kwie 2011, 21:58

MUNIOR pisze:to przekładka na pierburga ,jakby ktoś się zdecydował to zapraszam <ok>
Masz już temat ogarnięty i mniej więcej co i za ile?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 kwie 2011, 21:58

axel_gumis pisze:Masz już temat ogarnięty i mniej więcej co i za ile?
Mam :mrgreen: pisz na pw

Awatar użytkownika
powolny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 05 kwie 2011, 01:51
Lokalizacja: Bytów

Post autor: powolny » 21 kwie 2011, 23:35

Witam.
Mam Audi 80 B4 1993r od miesiąca. Wcześniej jeździłem przez kilka lat na Opel Astra 1F 1.6 benzyna + LPG 1992r. Autka o różnych charakterach. Kilkadziesiąt tematów już przeczytałem ale nie przestudiowałem, więc moja wiedza jest o moim nabytku bardzo powierzchowna. Wymieniony rozrząd, olej, usunięte usterki układu jezdnego przez zakład mechaniczny w miejscu zamieszkania. Drobniejsze zauważone sam usunąłem. Na silnik raczej nie mogę narzekać, ale chętnie odwiedzę kogoś doświadczonego i obytego z możlwością zrobienia diagnostyki VAGiem mojego silnika. Czy jest ktoś Wam znany w okolicach mojej miejscowości, lub do kogo mam najbliżej i mogę na Niego liczyć? Chciałbym jak najwięcej dowiedzieć się o stanie silnika i ewentualnych optymalizacji jego parametrów. Wiedza o kimś takim, przydać się może w przypadku ewentualnych problemów, których lepiej żeby nie było. Bardzo proszę o odpowiedź.

Awatar użytkownika
lechd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 08 lis 2010, 23:00
Lokalizacja: K-lin

Post autor: lechd » 22 kwie 2011, 00:09

Witaj Zenku.
Jako jedynego mechanika z północnej polski mogę Ci polecić kolegę endriu210 z Sierakowic tel 889739529. Jego usługi wykonywane są profesjonalnie, na najwyższym poziomie i w atrakcyjnych cenach. Jakby nie on, moje B4 dalej by kulało, a teraz zapier.... Został mi polecony przez innych forumowiczów i naprawdę się cieszę, że są tacy ludzie i mechanicy jak on w Polsce. Ponadto ma dobre serce <ok>
Ps. Nie ruszaj pompy bo wiele osób sobie ją spieprzyło przez głupotę, ale się nie przyzna :P

Awatar użytkownika
powolny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 05 kwie 2011, 01:51
Lokalizacja: Bytów

Post autor: powolny » 22 kwie 2011, 00:36

Dziękuję lechd za szybką odpowiedź. Bywam w tych stronach średnio raz w miesiącu, odwiedzam wnuczki. Zięć mój miał kłopoty z Passatem i całkiem możliwe że właśnie z Jego pomocy korzystał kilka dni temu. Bardzo Go chwalił i też polecał, ale wiedzy o Jego udzielaniu się na audi80.pl nie zdobył. Pięknie dziękuję za tak dobrą dla mnie informację. Za kilka godzin zadzwonię pod podany telefon i umówię się na wizytę. Aleś mi dopasował. Bardzo dziękuję Leszku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl