Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] - brak mocy na 3,4,5 biegu

Radziu797

Post autor: Radziu797 » 28 kwie 2011, 19:00

koledzy to co zrobić ze swoim silnikiem? bo brak mi pomysłów...

PS: czy u was pedał gazu możecie dłonią odciągnąć do siebie czy nie? macie luzy na boki?

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 28 kwie 2011, 19:52

kolego nie wiem skąd jesteś ale jesli masz czas to podjedź do Uki_XX z parczewa lub Kostrza i Ci zrobią auto na glanc.
Bo widzę ze nie od wczoraj masz problem z mocą i ze swoim motorkiem.

na pewno takiej możliwości żeby odciągnąć nie ma i nie powinien pedał gazu mieć luzu

Radziu797

Post autor: Radziu797 » 28 kwie 2011, 20:24

kolego levis dzięki za odpowiedź, no tak zrobię tylko macie do nich jakiś email lub nr tel? Ja jestem z Hrubieszowa.

PS: pedał gazu u siebie mogę odciągnąc do siebie, mogę nagrać filmik pokazać wam tylko nie wiem czy jest taka potrzeba. Podobno mam uszkodzony potencjometr gazu, jakis plasticzek który odpowiada za położenie pedału gazu w pierwszym lub drugim stopniu, to może to wina tego że pedał mi lata tzn mogę go odciągnąć do siebie? bo mam rozumieć że wy nie macie nic takiego i pedału u was nie da się pociągnąć w jego przeciwną stronę działania?

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 28 kwie 2011, 21:53

bez przesady tak sie nie da zrobić :D jeśli chodzi o numer telefonu to już podaje i się umawiaj na pewno będziesz zadziwiony co Uki_XX i kostrz potrafią z auta zrobić ;p

Łosiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 09 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: ełk/olecko

Post autor: Łosiu » 05 maja 2011, 21:41

witam mam te same objawy co u kolegów w tym temacie :evil: i również potrzebuje dobrego mechanika znającego sie na rzeczy :lol: tyle że z okolic Ełku Olecka ogólnie z warmińsko-mazurskiego bede wdzięczny za podanie namiaru na kogoś takiego.Pozdrawiam

kkuchta

Post autor: kkuchta » 26 maja 2011, 20:22

Cze koledzy, czy macie kogoś w bliskiej okolicy Tczewa, potrzebuje speca a nie doradców do wydania bezsensownie kasy, też mam problem z znaczącym spadkiem mocy i mam 80-tkę z 92r 1Z

DarekZSM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 21 lis 2009, 15:11
Lokalizacja: Dębno

[AUDI B4 1.9TDI] Brak mocy

Post autor: DarekZSM » 15 cze 2011, 22:22

Witam. Jestem zalogowany na tym forum już dłuższy czas ale to jest mój pierwszy post także jak coś to poprawiajcie kolegę amatora;). Ja też walczyłem z moim autkiem wiele miesięcy od kiedy go kupiłem a na tym forum poniekąd znalazłem rozwiązanie... Ale do rzeczy autko nie miało mocy na 3,4,5 biegu wymieniłem przewody ciśnieniowe, uszczelniałem dolot, wymieniłem przepływkę (ta akurat chciała już iść na emeryturę), EGR zaślepiłem turbo było wymieniane przed zakupem (chyba ktoś też walczył z tą bestią wcześniej) filtry, rozrząd na znaki, kolektor czyściłem, katalizator sprawdziłem jak wymieniałem łożysko oporowe na sprzęgle i był czysty... Brakowało mi już teorii i co się okazało w końcu, że zawór odcięcia paliwa na pompie nie był zasilany z komputera a dodatkowo + ze stacyjki (jakieś nieudane manewry poprzedniego właściciela w walce z nie oryginalnym immo). Żeby ECU dało zasilanie na ten zawór musi dostać sygnał z przekaźnika bodajże 3xx który znajduje się nad nogami kierowcy (4 kable 2grube i 2 zasilające cewkę przekaźnika) po odłączeniu tego dodatkowego + na zawór i podaniu go na przekaźnik (+ na cewce przekaźnika) autko dostało nowego ducha i aż go nie poznaję!!! Dodam, że błąd tego zaworka dla ECU jest błędem krytycznym i od razu wskakuje na tryb awaryjny... Mam nadzieję, że pomogłem bo te forum mi pomogło również dużo. Pozdrawiam wszystkich właścicieli czterech srebrnych kółek.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 cze 2011, 22:45

DarekZSM pisze:Jestem zalogowany na tym forum już dłuższy czas ale to jest mój pierwszy post także jak coś to poprawiajcie kolegę amatora;). Ja też walczyłem z moim autkiem wiele miesięcy od kiedy go kupiłem a na tym forum poniekąd znalazłem rozwiązanie... Ale do rzeczy autko nie miało mocy na 3,4,5 biegu wymieniłem przewody ciśnieniowe, uszczelniałem dolot, wymieniłem przepływkę (ta akurat chciała już iść na emeryturę), EGR zaślepiłem turbo było wymieniane przed zakupem (chyba ktoś też walczył z tą bestią wcześniej) filtry, rozrząd na znaki, kolektor czyściłem, katalizator sprawdziłem jak wymieniałem łożysko oporowe na sprzęgle i był czysty... Brakowało mi już teorii i co się okazało w końcu, że zawór odcięcia paliwa na pompie nie był zasilany z komputera a dodatkowo + ze stacyjki (jakieś nieudane manewry poprzedniego właściciela w walce z nie oryginalnym immo). Żeby ECU dało zasilanie na ten zawór musi dostać sygnał z przekaźnika bodajże 3xx który znajduje się nad nogami kierowcy (4 kable 2grube i 2 zasilające cewkę przekaźnika) po odłączeniu tego dodatkowego + na zawór i podaniu go na przekaźnik (+ na cewce przekaźnika) autko dostało nowego ducha i aż go nie poznaję!!! Dodam, że błąd tego zaworka dla ECU jest błędem krytycznym i od razu wskakuje na tryb awaryjny...
:shock:

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 15 cze 2011, 22:57

MUNIOR pisze:
DarekZSM pisze:Jestem zalogowany na tym forum już dłuższy czas ale to jest mój pierwszy post także jak coś to poprawiajcie kolegę amatora;). Ja też walczyłem z moim autkiem wiele miesięcy od kiedy go kupiłem a na tym forum poniekąd znalazłem rozwiązanie... Ale do rzeczy autko nie miało mocy na 3,4,5 biegu wymieniłem przewody ciśnieniowe, uszczelniałem dolot, wymieniłem przepływkę (ta akurat chciała już iść na emeryturę), EGR zaślepiłem turbo było wymieniane przed zakupem (chyba ktoś też walczył z tą bestią wcześniej) filtry, rozrząd na znaki, kolektor czyściłem, katalizator sprawdziłem jak wymieniałem łożysko oporowe na sprzęgle i był czysty... Brakowało mi już teorii i co się okazało w końcu, że zawór odcięcia paliwa na pompie nie był zasilany z komputera a dodatkowo + ze stacyjki (jakieś nieudane manewry poprzedniego właściciela w walce z nie oryginalnym immo). Żeby ECU dało zasilanie na ten zawór musi dostać sygnał z przekaźnika bodajże 3xx który znajduje się nad nogami kierowcy (4 kable 2grube i 2 zasilające cewkę przekaźnika) po odłączeniu tego dodatkowego + na zawór i podaniu go na przekaźnik (+ na cewce przekaźnika) autko dostało nowego ducha i aż go nie poznaję!!! Dodam, że błąd tego zaworka dla ECU jest błędem krytycznym i od razu wskakuje na tryb awaryjny...
:shock:
Mariuszu,nie dziw się tak,to co kolega napisał to prawda tak jest,już dawno o tym pisałem komuś ;-) oczywiście każdy twierdził inaczej :-P,odłącz kabelek z n109 tak aby komp go nie widział,podłącz do n109 +po zapłonie auto pojedzie ale będzie muł dotyczy to kazdego 1z ahu,i niektóre afn-y.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 cze 2011, 23:00

endriu210 pisze:Mariuszu,nie dziw się tak,to co kolega napisał to prawda tak jest,już dawno o tym pisałem komuś ;-) oczywiście każdy twierdził inaczej :-P ,odłącz kabelek z n109 tak aby komp go nie widział,podłącz do n109 +po zapłonie auto pojedzie ale będzie muł dotyczy to kazdego 1z ahu,i niektóre afn-y.
No widzisz Andrzeju ,człowiek uczy się całe życie ;-)

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 15 cze 2011, 23:08

MUNIOR pisze:
endriu210 pisze:Mariuszu,nie dziw się tak,to co kolega napisał to prawda tak jest,już dawno o tym pisałem komuś ;-) oczywiście każdy twierdził inaczej :-P ,odłącz kabelek z n109 tak aby komp go nie widział,podłącz do n109 +po zapłonie auto pojedzie ale będzie muł dotyczy to kazdego 1z ahu,i niektóre afn-y.
No widzisz Andrzeju ,człowiek uczy się całe życie ;-)
Ważne aby nauka nie szła w las ;-)

ps.Ja też się dopiero uczę ;-)

Rgg32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 01 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Olecko/Suwałki

Post autor: Rgg32 » 02 gru 2011, 21:48

Witam,Ostatnio montowałem sterowanie centralnym zamkiem.Podłaczałem i umiejscowiłem urządzenie tam nad kolanami kierowcy i od tej pory właśnie coś nie tak z autem.4 i 5 bieg to muł.Mogłem coś ruszyć (odłaczyć) przez przypadek ze teraz słabo idzie czy ?Czy poprostu zbieg okoliczności ze w tym czasie padł n75 czy inne urządzenie za moc odpowiedzialne?

[ Dodano: 2011-12-02, 21:48 ]
1.9 TDI 1Z bosh

Napoleon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 13 maja 2011, 19:18
Lokalizacja: Skawina

Post autor: Napoleon » 08 lut 2012, 18:21

Audi 80 b4 1.9 tdi 1Z rok 94
Witam wszystkich fanów 80 :)
Pozwolę sobie podpiąć pod temat. Mam problem jak opisali koledzy wyżej czyli barak mocy na wyższych biegach. Na 2 biegu auto ciągnie spokojnie do 4 000 obrotów, ale już na 3 od 3 tysięcy muł jakich miało. Jest jeszcze kilka rzeczy do przeglądnięcia, a jestem lekko zielony w tych sprawach. Czy ktoś na forum ma może namiary na jakiegoś speca z forum od 80-tek z okolic Krakowa?
Z góry dziękuję za pomoc.

sowa_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 08 kwie 2008, 18:20
Lokalizacja: Warszawa/WF

Post autor: sowa_81 » 08 lut 2012, 18:39

Napoleon pisze:Czy ktoś na forum ma może namiary na jakiegoś speca z forum od 80-tek z okolic Krakowa?
chyba najbliżej miałbyś do tego kolegi https://audi80.pl/trepek,u,9342.htm
dowiedz się ;-)

Napoleon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 13 maja 2011, 19:18
Lokalizacja: Skawina

Post autor: Napoleon » 08 lut 2012, 20:38

Dzięki za info na pewno się do niego zgłoszę po radę!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl