[B4 1.9 TDI 1Z] - brak mocy na 3,4,5 biegu
kolego levis dzięki za odpowiedź, no tak zrobię tylko macie do nich jakiś email lub nr tel? Ja jestem z Hrubieszowa.
PS: pedał gazu u siebie mogę odciągnąc do siebie, mogę nagrać filmik pokazać wam tylko nie wiem czy jest taka potrzeba. Podobno mam uszkodzony potencjometr gazu, jakis plasticzek który odpowiada za położenie pedału gazu w pierwszym lub drugim stopniu, to może to wina tego że pedał mi lata tzn mogę go odciągnąć do siebie? bo mam rozumieć że wy nie macie nic takiego i pedału u was nie da się pociągnąć w jego przeciwną stronę działania?
PS: pedał gazu u siebie mogę odciągnąc do siebie, mogę nagrać filmik pokazać wam tylko nie wiem czy jest taka potrzeba. Podobno mam uszkodzony potencjometr gazu, jakis plasticzek który odpowiada za położenie pedału gazu w pierwszym lub drugim stopniu, to może to wina tego że pedał mi lata tzn mogę go odciągnąć do siebie? bo mam rozumieć że wy nie macie nic takiego i pedału u was nie da się pociągnąć w jego przeciwną stronę działania?
[AUDI B4 1.9TDI] Brak mocy
Witam. Jestem zalogowany na tym forum już dłuższy czas ale to jest mój pierwszy post także jak coś to poprawiajcie kolegę amatora;). Ja też walczyłem z moim autkiem wiele miesięcy od kiedy go kupiłem a na tym forum poniekąd znalazłem rozwiązanie... Ale do rzeczy autko nie miało mocy na 3,4,5 biegu wymieniłem przewody ciśnieniowe, uszczelniałem dolot, wymieniłem przepływkę (ta akurat chciała już iść na emeryturę), EGR zaślepiłem turbo było wymieniane przed zakupem (chyba ktoś też walczył z tą bestią wcześniej) filtry, rozrząd na znaki, kolektor czyściłem, katalizator sprawdziłem jak wymieniałem łożysko oporowe na sprzęgle i był czysty... Brakowało mi już teorii i co się okazało w końcu, że zawór odcięcia paliwa na pompie nie był zasilany z komputera a dodatkowo + ze stacyjki (jakieś nieudane manewry poprzedniego właściciela w walce z nie oryginalnym immo). Żeby ECU dało zasilanie na ten zawór musi dostać sygnał z przekaźnika bodajże 3xx który znajduje się nad nogami kierowcy (4 kable 2grube i 2 zasilające cewkę przekaźnika) po odłączeniu tego dodatkowego + na zawór i podaniu go na przekaźnik (+ na cewce przekaźnika) autko dostało nowego ducha i aż go nie poznaję!!! Dodam, że błąd tego zaworka dla ECU jest błędem krytycznym i od razu wskakuje na tryb awaryjny... Mam nadzieję, że pomogłem bo te forum mi pomogło również dużo. Pozdrawiam wszystkich właścicieli czterech srebrnych kółek.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:shock:DarekZSM pisze:Jestem zalogowany na tym forum już dłuższy czas ale to jest mój pierwszy post także jak coś to poprawiajcie kolegę amatora;). Ja też walczyłem z moim autkiem wiele miesięcy od kiedy go kupiłem a na tym forum poniekąd znalazłem rozwiązanie... Ale do rzeczy autko nie miało mocy na 3,4,5 biegu wymieniłem przewody ciśnieniowe, uszczelniałem dolot, wymieniłem przepływkę (ta akurat chciała już iść na emeryturę), EGR zaślepiłem turbo było wymieniane przed zakupem (chyba ktoś też walczył z tą bestią wcześniej) filtry, rozrząd na znaki, kolektor czyściłem, katalizator sprawdziłem jak wymieniałem łożysko oporowe na sprzęgle i był czysty... Brakowało mi już teorii i co się okazało w końcu, że zawór odcięcia paliwa na pompie nie był zasilany z komputera a dodatkowo + ze stacyjki (jakieś nieudane manewry poprzedniego właściciela w walce z nie oryginalnym immo). Żeby ECU dało zasilanie na ten zawór musi dostać sygnał z przekaźnika bodajże 3xx który znajduje się nad nogami kierowcy (4 kable 2grube i 2 zasilające cewkę przekaźnika) po odłączeniu tego dodatkowego + na zawór i podaniu go na przekaźnik (+ na cewce przekaźnika) autko dostało nowego ducha i aż go nie poznaję!!! Dodam, że błąd tego zaworka dla ECU jest błędem krytycznym i od razu wskakuje na tryb awaryjny...
Mariuszu,nie dziw się tak,to co kolega napisał to prawda tak jest,już dawno o tym pisałem komuś oczywiście każdy twierdził inaczej ,odłącz kabelek z n109 tak aby komp go nie widział,podłącz do n109 +po zapłonie auto pojedzie ale będzie muł dotyczy to kazdego 1z ahu,i niektóre afn-y.MUNIOR pisze::shock:DarekZSM pisze:Jestem zalogowany na tym forum już dłuższy czas ale to jest mój pierwszy post także jak coś to poprawiajcie kolegę amatora;). Ja też walczyłem z moim autkiem wiele miesięcy od kiedy go kupiłem a na tym forum poniekąd znalazłem rozwiązanie... Ale do rzeczy autko nie miało mocy na 3,4,5 biegu wymieniłem przewody ciśnieniowe, uszczelniałem dolot, wymieniłem przepływkę (ta akurat chciała już iść na emeryturę), EGR zaślepiłem turbo było wymieniane przed zakupem (chyba ktoś też walczył z tą bestią wcześniej) filtry, rozrząd na znaki, kolektor czyściłem, katalizator sprawdziłem jak wymieniałem łożysko oporowe na sprzęgle i był czysty... Brakowało mi już teorii i co się okazało w końcu, że zawór odcięcia paliwa na pompie nie był zasilany z komputera a dodatkowo + ze stacyjki (jakieś nieudane manewry poprzedniego właściciela w walce z nie oryginalnym immo). Żeby ECU dało zasilanie na ten zawór musi dostać sygnał z przekaźnika bodajże 3xx który znajduje się nad nogami kierowcy (4 kable 2grube i 2 zasilające cewkę przekaźnika) po odłączeniu tego dodatkowego + na zawór i podaniu go na przekaźnik (+ na cewce przekaźnika) autko dostało nowego ducha i aż go nie poznaję!!! Dodam, że błąd tego zaworka dla ECU jest błędem krytycznym i od razu wskakuje na tryb awaryjny...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No widzisz Andrzeju ,człowiek uczy się całe życieendriu210 pisze:Mariuszu,nie dziw się tak,to co kolega napisał to prawda tak jest,już dawno o tym pisałem komuś oczywiście każdy twierdził inaczej ,odłącz kabelek z n109 tak aby komp go nie widział,podłącz do n109 +po zapłonie auto pojedzie ale będzie muł dotyczy to kazdego 1z ahu,i niektóre afn-y.
Ważne aby nauka nie szła w lasMUNIOR pisze:No widzisz Andrzeju ,człowiek uczy się całe życieendriu210 pisze:Mariuszu,nie dziw się tak,to co kolega napisał to prawda tak jest,już dawno o tym pisałem komuś oczywiście każdy twierdził inaczej ,odłącz kabelek z n109 tak aby komp go nie widział,podłącz do n109 +po zapłonie auto pojedzie ale będzie muł dotyczy to kazdego 1z ahu,i niektóre afn-y.
ps.Ja też się dopiero uczę
Witam,Ostatnio montowałem sterowanie centralnym zamkiem.Podłaczałem i umiejscowiłem urządzenie tam nad kolanami kierowcy i od tej pory właśnie coś nie tak z autem.4 i 5 bieg to muł.Mogłem coś ruszyć (odłaczyć) przez przypadek ze teraz słabo idzie czy ?Czy poprostu zbieg okoliczności ze w tym czasie padł n75 czy inne urządzenie za moc odpowiedzialne?
[ Dodano: 2011-12-02, 21:48 ]
1.9 TDI 1Z bosh
[ Dodano: 2011-12-02, 21:48 ]
1.9 TDI 1Z bosh
Audi 80 b4 1.9 tdi 1Z rok 94
Witam wszystkich fanów 80
Pozwolę sobie podpiąć pod temat. Mam problem jak opisali koledzy wyżej czyli barak mocy na wyższych biegach. Na 2 biegu auto ciągnie spokojnie do 4 000 obrotów, ale już na 3 od 3 tysięcy muł jakich miało. Jest jeszcze kilka rzeczy do przeglądnięcia, a jestem lekko zielony w tych sprawach. Czy ktoś na forum ma może namiary na jakiegoś speca z forum od 80-tek z okolic Krakowa?
Z góry dziękuję za pomoc.
Witam wszystkich fanów 80
Pozwolę sobie podpiąć pod temat. Mam problem jak opisali koledzy wyżej czyli barak mocy na wyższych biegach. Na 2 biegu auto ciągnie spokojnie do 4 000 obrotów, ale już na 3 od 3 tysięcy muł jakich miało. Jest jeszcze kilka rzeczy do przeglądnięcia, a jestem lekko zielony w tych sprawach. Czy ktoś na forum ma może namiary na jakiegoś speca z forum od 80-tek z okolic Krakowa?
Z góry dziękuję za pomoc.
chyba najbliżej miałbyś do tego kolegi https://audi80.pl/trepek,u,9342.htmNapoleon pisze:Czy ktoś na forum ma może namiary na jakiegoś speca z forum od 80-tek z okolic Krakowa?
dowiedz się