[B4 V6 all] Wymiana pompy paliwa
Witajcie
Czy któryś z was wyciągał pływak poziomu paliwa?
Czy ktoś wie jak sprawdzić czy jest sprawny?
Mój wskaźnik pokazuje różnie, ale nigdy nie pokazuje więcej niż jest w baku. Czasem z pełnego potrafi zejść prawie na zero, potem znowu do góry. Mam wrażenie że generalnie pokazuje około 1/4 baku mniej niż jest, ale jak ma kaprys to pokazuje dobrze.
Jak chcę wiedzieć ile zostało to liczę km.
Luty sprawdzone, stabilizator przetestowany (podmieniany)
Czy któryś z was wyciągał pływak poziomu paliwa?
Czy ktoś wie jak sprawdzić czy jest sprawny?
Mój wskaźnik pokazuje różnie, ale nigdy nie pokazuje więcej niż jest w baku. Czasem z pełnego potrafi zejść prawie na zero, potem znowu do góry. Mam wrażenie że generalnie pokazuje około 1/4 baku mniej niż jest, ale jak ma kaprys to pokazuje dobrze.
Jak chcę wiedzieć ile zostało to liczę km.
Luty sprawdzone, stabilizator przetestowany (podmieniany)
cały kosz wyjmuje się wten sposób, że w jego gornej czesci jest taki plastikowy pierscien na zatrzaski (3 zatrzaski dookoła chyba) trzeba je reką na chama odgiąć i wyjąć ten pierscien i wtedy caly kosz bedzie mozna wyjac do góry razem z filtrem. Trzeba uwazac na "gumki" ktorych bedzie chyba 12 sztuk - slużą do łączenia ze sobą elementów tego kosza w ktorym osadzona jest pompa paliwa...przewaznie spadaja one na dno zbiornika podczas wyjmowania całości i trzeba je wyłowić
Witam
Też męczę się z wyjęciem całego koszyczka mam pytania:
1) Jak powinna być dokładnie ułożona uszczelka by przykręcić ten czarny wielki pierścień. Nie potrafię go tak mocno docisnąć by dało się go przykręcać przeszkadza mi ta uszczelka wrrr
2) Czy można próbować pompę na otwartym deklu tym białym Nie powstanie jakaś iskra???
3) Po przekręceniu na zapłon podaje napięcie na ok 1 sek. co się dzieje jak jest silnik odpalony czy podaje napięcie impulsowo czy stale ???
Też męczę się z wyjęciem całego koszyczka mam pytania:
1) Jak powinna być dokładnie ułożona uszczelka by przykręcić ten czarny wielki pierścień. Nie potrafię go tak mocno docisnąć by dało się go przykręcać przeszkadza mi ta uszczelka wrrr
2) Czy można próbować pompę na otwartym deklu tym białym Nie powstanie jakaś iskra???
3) Po przekręceniu na zapłon podaje napięcie na ok 1 sek. co się dzieje jak jest silnik odpalony czy podaje napięcie impulsowo czy stale ???
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Dobrze nie pamiętam, ale wydaje mi się, że uszczelka powinna znajdować się pomiędzy tym białym deklem, a brzegiem otworu w zbiorniku.tomastepa pisze:1) Jak powinna być dokładnie ułożona uszczelka by przykręcić ten czarny wielki pierścień.
Po uruchomieniu silnika, pompa pracuje cały czas.tomastepa pisze:3) Po przekręceniu na zapłon podaje napięcie na ok 1 sek. co się dzieje jak jest silnik odpalony czy podaje napięcie impulsowo czy stale ???
tomastepa pisze:2) Czy można próbować pompę na otwartym deklu tym białym Nie powstanie jakaś iskra???
Tu Ci już nie doradzę, ale chyba taka pompa powinna mieć obwód iskrobezpieczny, a i same kable nie mają się jak zewrzeć, no chyba, że są popękane.
Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 10:53 przez IC69, łącznie zmieniany 1 raz.
Udało mi sie wyjąc pompę ale niestety tylko z całym koszyczkiem
Okazło sie ze pompa elektrycznie sprawa ale nie tłoczy paliwa. Powód uszkodzenia - przetargane siteczko i sporo brudu (korozja) w zbiorniku.
Orientuje sie ktos ile bar podaje taka oryginalna pompa Moja to BOSCH 0 530 453 956 ale po nr takiej odszukać nie mogę
Okazło sie ze pompa elektrycznie sprawa ale nie tłoczy paliwa. Powód uszkodzenia - przetargane siteczko i sporo brudu (korozja) w zbiorniku.
Orientuje sie ktos ile bar podaje taka oryginalna pompa Moja to BOSCH 0 530 453 956 ale po nr takiej odszukać nie mogę
Z czystej ciekawości Sprawdziłem dziś układ na pompie z fiata uno 1.4 (w tym fiacie jest identyczny układ wtryskowy jednopunktowy) Miałem kiedys takie uno i zostały mi z niego graty. Pompa idealnie pasuje, mieści sie do koszyczka Wtryskiwacz w uno 1.4 jest identycznie taki sam jak w audi 2.0
Jednak zamówiłem taką z allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=1581377758
Jednak zamówiłem taką z allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=1581377758
napisz z ciekawości jak długo ona pochodzi. Krążą opinie że te pompy z allegro tanio-tanio wytrzymują średnio 3 miesiące i pagip :-|tomastepa pisze:Jednak zamówiłem taką z allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=1581377758
a nie ma różnicy czy quattro czy ośka w modelu pompy?
jak sprawdzić czy pierburg czy bosch?
no i czy ta pompa http://archi.inosak.org/db/item1573735340_1.html
podejdzie do 2.8 Q?
Może ktoś wie jaką pompe mam kupić, bo w warsztacie zaproponowli mi 400pln + montaż i na promocje mi to nie wygląda
jak sprawdzić czy pierburg czy bosch?
no i czy ta pompa http://archi.inosak.org/db/item1573735340_1.html
podejdzie do 2.8 Q?
Może ktoś wie jaką pompe mam kupić, bo w warsztacie zaproponowli mi 400pln + montaż i na promocje mi to nie wygląda
Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 12:01 przez Rychu82, łącznie zmieniany 1 raz.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Nie, nie ma różnicy.Rychu82 pisze:a nie ma różnicy czy quattro czy ośka w modelu pompy?
Tak, podejdzie. Możesz kupować.Rychu82 pisze:czy ta pompa http://archi.inosak.org/db/item1573735340_1.html
podejdzie do 2.8 Q?
Jakiś czas temu, potrzebowałem awaryjnie pompę. Kupiłem jakąś "no name", za 80 zł, która śmiga do dziś.